![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan je niet volgen. Het parket onderzoekt nu bepaalde uitlatingen op sociale media op basis van de huidige strafwet. Dat heeft niks met terugwerkende kracht te maken.
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb al die berichten niet gelezen, ik vraag mij dus af of er bij die Twitterberichten ook geen tussenzitten van moslims, die het niet kunnen verkroppen dat een vrouw met Iraakse roots zonder hoofddoek niet de toon zet.
Maar dat zal dan weer onder de noemer "cultuurverrijking" geplaatst worden, zeker? En inderdaad, er zal heel hard opgetreden worden voor dit soort verbaal geweld, maar ondertussen worden er homo's in elkaar geklopt, vrouwen lastig gevallen, enz, en dan zegt men vanuit het gerecht of politie dat er niet veel aan te doen is. Die hypocrisie mag wel eens aangepakt worden.
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar aangebrande tweets, ja die halen de Wereldpers ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoorde Joachim Coens zeggen dat hij nooit samen wil werken met Vlaams Belang, met als een van de voorbeelden hun houding tov. homo's. Maar tegelijk hoor je hem niet als het over homo's in elkaar kloppen gaat door moslims. Dat past dan wel in de christendemocratische traditie?
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is net het verschil: islamistische partijen komen niet bover de kiesdrempel uit. Er is niet 1 verkozene in het federaal of Vlaams parlement. Een Vlaamse racistische partij wel.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 6 juni 2020 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Streng migratiebeleid? Wat is daar problematisch aan? Streng inburgeringsbeleid? Wat is daar problematisch aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dan zeg, ik haat vlijmscherp, dan moet ik naar de gevangenis?
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gasten en hun cipiers willen ook wel eens een rustig week-end. Wasmedanna!
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We vertrokken bij een onderzoek naar de scheldpartij aan het adres van de woordvoerster van de Open VLD en de dramaqueens zitten intussen al bij de algehele censuur.
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou het ene "algehele censuur" zijn, en het andere niet ???
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En je kan perfect van oordeel zijn dat die berichten aan de nieuwe voorzitster, los over de grenzen van het fatsoen liggen; en in vraag stellen waarom daar wél zoveel fixatie op komt te zitten. En dat heeft nies te maken, met zoals Panda dat verwoordde, het willen verdrinken van de vis. Dat is aankaarten van een inconsequentie.
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 6 juni 2020 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een onderzoek. Daar is op zich niets bijzonder aan. Er zijn wel vaker onderzoeken naar aanleiding van zaken die op sociale media gebeuren, al halen die meestal niet de pers. Dat gaat over heel wat meer dan alleen extremistische uitingen zoals in dit geval. Denk maar aan belaging, stalking, phishing, e.d.
Het is nog af te wachten wat uit dat onderzoek zal komen.
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Of anders gezegd, moet je verdraagzaam zijn tov. een religie die onverdraagzaamheid predikt, en ook in de praktijk brengt? Ik vind van niet, en op die manier is VB de enige partij die zich openlijk uitspreekt tegenover dat soort gewelddaden, en zijn de "progressieve" partijen net diegene die de achterlijke denkbeelden van de islam opnieuw invoeren. Ze liggen compleet in de knoop met zichzelf.
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 juni 2020 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is juist dat voortdurend misbruik van de redelijkheid op alle gebied en het als redelijk en alleen zaligmakend politiek correct voor te stellen van de leugen die maken dat de mensen meer en meer, zelfs gedwongen een extreme taal opzoeken... U vergeet dat zij zichzelf als rechters opstellen, waarbij die zichzelf verklaarde rechters dikwijls zonder ook maar de minste vorm van proces al veroordelen, steeds weer en opnieuw in dezelfde richting... gewoon extreme geweldtaal oproepen... Blijf je het bovendien neutraal houden dan zullen ze die neutraliteit uitleggen als steun aan hun eigen standpunten, waar jij het totaal niet mee eens bent... |
|
![]() |
![]() |