![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan mij ondertussen ook de vrijheid om de nodige gedachten te koppelen aan uw aanhoudende ontwijkingsmanoeuvres. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In frankrijk, de UK, belgië, duitsland, portugal, spanje enz is de Bruine club nooit aan de macht geweest. Sorry, ik vergat Oostenrijk : ook daar is het 'experiment' met het fascistische FPÖ op de meest dramatische manier tot een einde gekomen en heeft men hen terug bij de vuilbak gezet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ten eerste 'geeft niemand toe...' dat er problemen zijn die iemand anders beter had kunnen aanpakken, wat jij hier zegt is gewoon een aanname en een construct. Ten tweede is het cordon sanitaire er helemaal niet op vraag van de PS maar is een beslissing van de Vlaamse partijen in het Vlaamse parlement. Met eenparigheid overigens. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel echter nogmaals vast dat u niet ingaat op de inhoud en geen oordeel wenst te vellen over de plunderingen, brandstichtingen, vandalisme... die zich nu voordoen in de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() Ik laat me inderdaad niet voorschrijven wat ik moet posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je verzon dat ik aan het pleiten was om iedere kritische noot over homoseksualiteit strafbaar te stellen, en die verzinsels die er niet staan waren dan ook nog eens intentioneel volgens u. https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=300 En dan hebt ge ook nog de pretentie om me voor te schrijven wat ik moet posten over een ander onderwerp ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het lang genoeg blijft herhalen, dan zal aan de overkant (misschien, maar verwacht niet teveel...) ooit de eurocent vallen dat niemand hier verplicht is om iets te becommentariëren omdat een derde dat vraagt. En dat hij/zij die daaraan 'conclusies' meent te moeten koppelen dat enkel voor eigen rekening doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk heeft men nooit toe gegeven dat het VB gelijk had maar men heeft nadat bleek dat men er met couscousliederen en integratiefeestjes niet kwam weldegelijk maatregelen genomen waaruit blijkt dat het VB gelijk had en heeft. Schijnhuwelijken terug dringen, inburgeringstrajecten, gezinshereniging moeilijker maken, verplicht peuteronderwijs om de taalachterstand weg te werken, gesloten instellingen voor illegalen, ... En binnen dit en tien twintig jaar zal de EU zich nog uit de menserechtenverdragen en andere internationale verdragen terugtrekken, gedwongen door de omstandigheden, maar het zal te laat zijn. Het maakt geen zak uit vanwaar het cordon sanitair juist kwam. Ik las hier op het forum laatst dat het eigenlijk op vraag van de PS zou zijn geweest. Maakt niet uit. Of het nu het koningshuis was, de PS, Gheysels, ... het ging erover postjes en poen te kunnen scheppen voor de een, voor de ander was het een gatachterlijke reactionaire historicitische reflex. Maar voor een kwart van de bevolking is het gewoon zo dat ze met hun problemen op ondemocratische wijze genegeerd worden. Bijkomend wordt het land hoe langer hoe onbestuurbaarder. En met zitjes in organen ben je vet als je geen macht en beslissingsrecht hebt. Ga in de hoekstaan, hier is ne lekstok en zwijg. En laat u terwijl verder droog in de kakker pakken.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 6 juni 2020 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#333 |
Minister-President
|
![]() Op de streng beveiligde afdeling voor schoonmoederhaters.
![]() |
#334 |
Minister-President
|
![]() De achterliggende bedoeling is dan ook heel duidelijk kritiek op migratie en multicultuur onmogelijk maken. Nogal wiedes dat daar verzet tegen komt. Dagelijks krijgen politie agenten te maken met scheldpartijen. Kraait daar een haan naar? Intengendeel, figuren als Dalibor zullen daarop zeggen: eigen schuld, vuile fascisten.
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat dat nog? Schoonmoedermoppen?
![]() |
#336 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#337 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#338 |
Minister-President
|
![]() Neenee, in de ogen van links is wat vuilbekkerij veel erger.
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn weer aanbeland bij gejammer over het cordon.
![]() |
#340 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |