![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zou mij bijzonder plezier doen moest de islam imploderen in een modernistische revolutie. Helaas zie ik dat niet direct gebeuren, zeker niet als domme linkse "progressieven" denken dat ze conservatieve hoofddoek dragende moslima's moeten steunen omdat ze dat zogezegd in alle vrijheid doen, en daarmee oerconservatie waarden legitimeren.
![]() |
![]() |
#502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik niet begrijp is:
1. Er is geen klacht neergelegd. 2. Er is bewust gekozen om geen klacht neer te leggen. 3. De geviseerde wenst zich op haar taak te concentreren. 4. Waarom verzamelde ze dan ergerende reacties ? 5. Waarom zette ze deze publiek in de verf door haar tweet ? 6. Mag het parket tegen de wens van een geviseerde een onderzoek starten ? 7. Mag de geviseerde het park aansprakelijk stellen als het onderzoek haar schaadt ? 8. Wat is de rol van Unia als een parket van ambtshalve mag optreden ? 9. Geviseerde is slachtoffer van focus op zaken waar ze geen klacht wenst voor neer te leggen. 10. Kan geviseerde klacht neerleggen bij Unia voor de gevolgen van het onderzoek van ambtshalve van het parket ? De ergerende reacties verzamelen en publiek in de verf zetten was fout. Tenzij het Open VLD in eerste voor dergelijke commotie en publieke verontwaardiging te doen was, ondanks de beweringen van de nieuwe woordvoerder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verzamelen? Op facebook kan iedereen dat gewoon lezen.
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
|
![]() Ík denk dat het hen beter uitkomt, op die manier kunnen ze zeggen dat ze geen calimero spelen, maar tegelijkertijd wordt er wel onderzocht en vervolgd.
![]() |
#506 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zonder hier natuurlijk blind te willen zijn voor de nefaste invloed van Poolse priesters ![]()
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welkom bij onze postwaarheidsmaatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
|
![]() Dat is nu net wat ik gezien heb bij die zogenaamde antwoorden.
Veel gespin, maar geen enkel bewijs van hetgeen men beweert.
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marie, het zal waarschijnlijk een hele schok betekenen, maar dit draadje heeft geen kloten van de Schoof te maken met fobieën over 'de grote francofonie'. (ik ga ervan uit dat de rest v/h forum net als ik jouw halve trouwboek niet IRL kent) En al helemaal niets met jouw aannames over wat Vlamingen zijn en hoe ze communiceren. (ik vraag me trouwens af wat je daarvan af weet, gezien je woonplaats...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenminste een Blokker die eerlijk uitkomt voor zijn mening, en niet ligt te kronkelen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een postwaarheidsmaatschappij is van bewijs van geen tel. Het waarheidsgehalte of het leugengehalte doet er niet toe. Hoe bespeel je de emotie en creëer je commotie ? De emoties die het meeste weerklank vinden zijn niet positief en niet menslievend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#513 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#514 |
Banneling
|
![]() Niks mee te maken, iedereen mag RD drukken tegenwoordig en iemand deed het dan ook bij hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb zo'n vermoeden dat je als je moslimterroristen met ongedierte vergelijkt een of andere moslim klacht kan indienen en je dan veroordeeld wordt. Nochtans heb ik 0,0 respect voor dergelijk gespuis. Als je dan ziet hoe de slachtoffers van Zaventem moeten vechten om erkenning te krijgen, maar moslimterroristen het slachtoffer kunnen uithangen, dan is dat zum kotzen. Het bevestigt wat ik zei over de ongelofelijke omkering van prioriteiten. Het ergste van al: het bevestigt moslims, zij hebben namelijk meer respect voor een moslimmassamoordenaar dan een niet-moslim die niets fout doet. Zij worden dus op hun wenken bediend.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 7 juni 2020 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat toch, een hot item van vandaag, dat Leopold II een grote verderfelijke racist was die miljoenen mensenlevens op zijn geweten zou hebben... En met dat riedeltje komen ze dan af om als een paal boven water vast te stellen dat de gewone burgers van gisteren en van vandaag, die geen enkele maar dan ook geen enkele inspraak hadden in dat koloniale verleden, er wel medeverantwoordelijk voor zouden zijn en er vandaag voor moeten boeten... terwijl de toestand in de meeste van die vroegere kolonies geen haar verbeterd is en er nog steeds koloniale uitbuiting plaats grijpt... Als ze dan toch zo verontwaardigd zijn over wat er vroeger gebeurde, waarom wordt er dan over de erbarmelijke toestand van vandaag in diezelfde landen met geen woord gerept??? En waarom verschieten ze wel al hun pijlen op toestanden hier die in de verre verte niet te vergelijken zijn met de erbarmelijke toestanden ginder??? Wie zit daarachter??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |