![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb in dezelfde post Abou Jah-Jah gequote die bescherming tegen discriminatie tegen homo's wil afnemen.
Paste het niet in uw kraam, dat je het zo straal negeert? Citaat:
Moslims hoeven zich niet aan de wet te houden volgens hen, want dan is het van "uiteraard is er veel... bij moslims". Die komen daar dus mee weg, door de laffe, lakse houding van de traditionele partijen. Logisch dus, dat je een eigen volk eerst krijgt.
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#563 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En op uw vraag komt geen antwoord. Holle beschuldigingen van mensen met een boterberg op hun kop.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 7 juni 2020 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nog steeds wachten op bewijzen voor dat hier staat:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel dat hun standpunt over holebi's door de jaren heen aangepast is. Bij extreemlinkse Van Ranst worden flagrante leugens die later tegengesproken worden, voortschrijdend inzicht genoemd. Ik stel vast; er kan nergens 'n voorbeeld gevonden worden van VB'ers did geweld plegen op homo's, of zelfs aanzetten tot geweld. Als bliksemafleider wordt gevraagd naar verkozen islamitische politici die geweld plegen of aanzetten tot... Halloooooo...wacht nog even op wat islamitische partijen om hun sharia te promoten, en breek dan maar al snel de hoogste gebouwen/torens af. Als 't kalf verzopen is...maar plots gaan ze allemaal tolerant worden. Ik geloof dat meteen...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Definieer dat nu eens. Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 juni 2020 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Banneling
|
![]() En dan komt er ruis op de lijn.
Wordt er van alles bij gesleurd...en gaan de bliksemafleiders overal tegelijk beginnen te werken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe moet dat zijn eigenlijk, op iets aanmerkingen 'moeten' hebben, omdat een boekje met verzonnen verhaaltjes je dat zo voorchrijft? En hoe kan je jezelf dan weldenkend noemen?
![]() |
![]() |
#571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 juni 2020 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Minister-President
|
![]() Altijd op de partij gestemd Jack. Niet op personen.
![]() |
#573 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is nog erger dan ik dacht... En neen, ik ga nu niet de "lijststem" uitleggen. Toch niet na een halve fles carmenère. Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 juni 2020 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Minister-President
|
![]() Vind ik niet. In tegenstelling tot welbepaalde leden hier, lees ik in aanloop naar de verkiezingen, de programma's van alle partijen. U weet wel, datgene waarin staat beschreven waar de partij voor staat. Daar staat zoveel meer in dan wat binnen dit forum doorgaans het voorwerp van debat is.
Aan de hand daarvan maak ik mijn keuze. U mag daarvan natuurlijk vinden wat u wenst, maar in tegenstelling tot anderen, heb ik wel het programma van "alle" partijen gelezen; en weet ik ook wat ik kies.
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U moet toch iets gemeen hebben met mekaar?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 juni 2020 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij als Liberaal, kijkt toch ook niet naar een Karel De Gucht, die (hoewel niet veroordeeld) duidelijk aandelen met voorkennis verhandelde. Reken jij daar de volledige partij op af?
![]() |
![]() |
#580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar daar moet je natuurlijk een klein beetje moeite voor doen om te weten wie voor wat staat... Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 juni 2020 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |