![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u ziet de hypocrisie niet, de discrepantie? En je schrijft "het" racisme alsof wat woke-flakes - die nooit wat gepresteerd hebben, alles in de schoot werd geworpen, over alles en nog wat 'beledigd' zijn - beweren, ook de realiteit is wereldwijd, alles en iedereen. Doe 's normaal seg!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het hypocriete daaraan is dat de overheid dat straffeloos toestaat. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juni 2020 om 00:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juni 2020 om 00:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren de 7 de dag gezien?
Qua hypocrisie spande minister Geens daar toch wel de de kroon. Hij klaagde daar het racisme aan maar zélf buigt hij nederig en diep het hoofd voor een imam die Joden wil vernietigen/verbranden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politiek schiet hiermee een kogel regelrecht door hun eigen voorgevel !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De betogingen van dit deel van het politieke spectrum lopen in Brussel altijd uit de hand. Politieagenten zijn altijd hun doelwit, geweld en vernieling zijn hun kenmerk. De blanken viseren hoofdzakelijk banken en McDonald's, de kleurlingen alles wat ze kunnen eten drinken en dragen. En iedereen die in Brussel woont of werkt weet dat!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zullen eerst hun pollekes gewassen hebben voordat de ruiten van lokale handelaars aan gruzelementen werden gegooid.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal je winkel én broodwinning maar zijn. https://www.facebook.com/watch/?v=2699761020347975 Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juni 2020 om 01:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is niet 't gevolg van racisme, maar de oorzaak er van, als 't al zo erg is als ze zichzelf- en ons willen- wijsmaken. Daarmee krijg je geen 'gerechtigheid' (en voor wie, de 4 agenten zijn aangehouden en aangeklaagd), maar meer haat en verdeeldheid. Ik zie niet in wat; "No Justice-No Peace", geen rechtstreekse oproep tot meer geweld is. (Verdorie, ik moet elke post aanpassen, sla voortdurend naast de toetskes) ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 juni 2020 om 01:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dezelfde die in het parlement staat te roepen dat hulpverleners ons grootste respect verdienen. Veel respect voor die mensen hun werk zie ik nochtans van hem niet. Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juni 2020 om 02:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In New York, met zoveel slachtoffers, zoveel paniek, om beademingsapparatuur edm. stonden zorgverleners te applaudisseren voor protesters alsof ze 't er nog niet druk genoeg hadden de laatste maanden. ClownWereld. ![]() https://www-newsweek-com.cdn.ampproj...nk-you-1508260
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je geen misdaden pleegt, alleen op straat loopt om van A naar B te gaan, en niet in louche cafes waar drugs verhandelt worden hangt, is de kans op contact natuurlijk kleiner.
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Links gespuis, groene wereldverbeteraars, hippies en vooral veel allochtonen die tegen politiegeweld en racisme kwamen betogen. Van corona hadden ze nog niet gehoord en omdat ze daar dan toch waren hebben ze maar wat geplunderd en wat afgebroken. Ze lieten weer eens hun ware aard zien en spugen op de Belgische bevolking.
De grote schuldige is Close die de betoging toeliet. Die linkse rakker dacht natuurlijk enkel aan zijn kiesvee. Waarom werd het leger niet ingezet? Waarom is die betoging niet verboden als je weet dat het met allochtonen ALTIJD fout loopt? Waarom heeft de politie niet harder ingegrepen? Waarom wordt er eigenlijk niet met scherp geschoten? Waarom laat de brave Belg dit eigenlijk allemaal maar begaan? EEN BURGEROORLOG AUTOCHTONEN - ALLOCHTONEN IS HET ENIGE WAT BELGISTAN NOG UIT DE AFGROND KAN HOUDEN!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Het kon in Afrika, waarom zou het hier niet kunnen?
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Links gespuis laat zich weeral kennen.
Er vallen inderdaad aardig wat maskers af de laatste tijden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dekolonisatie, ik en de ander ... Laat het alvast stof tot nadenken zijn en blijven. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() de corona spelregels gelden niet voor iedereen
sommige soorten mogen weer alles voor de goede zaak he laat de bomma en de bompa maar doodvallen jong links straks op het terras daar doen we het voor lol
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: