![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor alles is er een reden, niet!
![]() |
![]() |
#1022 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij ook. Pure zelfverdediging.
Alleen: in Belgenland hebt ge het dan aan uwe rekker, met dank aan het gedrag van een mentaal onbekwame meerderheid van de stemrechthebbenden blijkbaar. Leuk voor dat groepje klootzakken! Intrieste mentaliteit van o.a. (maar niet beperkt tot) Dadee. Het allerergste is dat die gasten het niet snappen. Heel erg. Wat is er nu moeilijk aan : "gedraag je en ge vermijdt 92% van de problemen." zoals een paar normalen hier schreven. Zij zijn ook toch niet Einstein, ofwa? (Oeps, dat klinkt...?! Oh well, never mind. ![]()
![]() |
#1023 |
Parlementslid
|
![]() Floyd was een zware crimineel en de politie heeft die hardhandig moeten arresteren. Juist de laatste minuten zijn gefilmd en waarschijnlijk nog nadien bewerkt. En nu zien de Afro Amerikanen en bij uitbreiding elke anders gekleurde en fanatiekeling weer een kans om wat te gaan betogen, wat te gaan plunderen en wat te gaan vechten. Wie BLM steunt is in mijn ogen zelfs geen goedendag zeggen meer waard!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met wat men nu over héél de wereld bezig is opstanden, stelen, vandalisme dat kan ik niet echt goedkeuren en ik blijf nog steeds van mening dat dit totaal niets meer te maken heeft met de zaak Floyd. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juni 2020 om 06:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
70-jarige Tai-tai in Hong Kong laat de media-generatie kids een poepje ruiken. (En dan moet je je voorstellen dat voor de modale en normale HK-ger RESPECT voor hun ouderen zowat heilig was. Ooit!)Wat mij betreft mag China de PLA laten ingrijpen. Mij niet gelaten. Gespuis is gespuis overal, ook al zijn het o.a. medestanders van 'Dadee's & Co' hun beschermd gespuis. En... kom niet af met de vreedzame betoger a.u.b. Die zijn zelf heimelijk aan het wachten op de gegarandeerde ontsporing. De hypocrieten. Wachten tot hoe de apologisten hier reageren? (Adem niet inhouden): op hun gebruikelijke manier uiteraard.
![]() |
![]() |
#1026 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PLA was dat niet opgercht door Mao Zedong? In extremis zou men zich de vraag kunnen stellen: Heeft de USA een (zware) fout gemaakt met mensen uit Afrika te halen en ze als slaven te gebruiken in een 'ver' verleden want daar gaat het volgens mij om op huidig ogenblik. Moet de EU daar een les uit leren? Zullen de 'rijken' de USA verlaten en zal er in de toekomst niets anders overschieten dan drugsverslaafden/stakers andere misnoegden???? Zal Trump de handdoek in de ring werpen ondanks men hem moeilijk de steen kan werpen voor het gebeurde. Op de lange duur begin je nog te denken dat wat er zich afgespeeld heeft in scene gezet is om Trump ten val te brengen? Follow the money ergens misschien???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds nam ik uit het artikel dat Fox quote gisteren 1 element dat me gemakkelijk natrekbaar en wetenschappelijk leek (de studie van Fryer). Ik las het originele artikel en de kritiek erop. Ten eerste stelt men het artikel verkeerd voor, want ook Fryer vind een racial bias, maar hij vindt het niet steeds. Zijn studie is gebaseerd op politie rapporteringen en daar is veel kritiek op te geven. Want ook gebeurd is door andere wetenschappers. Het minste wat kan besloten worden is dat de studie van Fryer controversieel is in wetenschappelijke kringen. Én ook nog eens verkeerd voorgesteld dus. Dat gegoochel met statistiek lijkt wetenschappelijk maar is het niet. Er zit in het artikel door Fox geciteerd zelf een politieke bias. Blijkbaar wil men niet graag het probleem onder ogen zien. Men wil het zelfs graag omdraaien waardoor het lijkt alsof de ocharme 'witten' in de VS eigenlijk slachtoffer zijn van discriminatie door de politie. En u doet daaraan mee Patrick? Nochthans toont zowat elke studie sinds de jaren 50 een racial bias aan in de VS waar zogenaamde 'zwarten' het slachtoffer van zijn. In sommige kringen heeft men blijkbaar beslist via psudowetenschap dit te beginnen ontkennen. Laatst gewijzigd door Bach : 8 juni 2020 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kan zo verder gaan. Het draait altijd min of meer rond een factor 2 of zo. Dat is "statistisch significant" maar niet "enorm". Als je dan weet dat dat ook min of meer het "verwachte" profiel is van een zwarte (twee keer zo crimineel), dan zie ik niet in waar het drama zit. Mocht het nu een factor 20 geweest zijn, ja. Maar een factor 2 of 3, dat is amper een bias he. Die volledig verklaard kan worden door de a priori verwachting dat zwarten 2 keer crimineler zijn en dus inderdaad 2 keer zoveel dienen gecontroleerd te worden. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juni 2020 om 08:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap geen iota van hierboven, Uni.
Was dat een antwoord op mijn stelling omtrent de evolutie en het niveau van de straat?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 8 juni 2020 om 08:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens, moest dat een factor 20 zijn, ja, dan is er een probleem. Een factor 2 of zo, toch niet ? Uiteraard is er "racisme", dat is natuurlijk. Maar opdat het de spuigaten zou uitlopen, moet het toch wel een stuk extremer zijn dan een factor 2 of zo, nee ? En zoals ik al zeg, zo een factor komt overeen met de normale Bayesiaanse voorkennis (reputatie) die zwarten hebben op crimineel vlak. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juni 2020 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen "racisme". Racisme is als elke zwarte 50 keer meer gecontroleerd wordt gewoon om hem het leven onmogelijk te maken, uit pure pesterij. Niet als uw intuitie U zegt dat er twee keer zoveel kans is dat die zwarte een probleemgeval is, en die dus twee keer zoveel gecontroleerd dient te worden. Mannen worden ook veel meer aangehouden dan vrouwen he. Heb je gelijkaardige studies gedaan voor vrouwen vs mannen ? Is de politie sexistisch ? Zijn het mannenhaters ? Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juni 2020 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je hiervan: vrouw wordt ‘groped’, verweert zich en wordt dan gematrakkeerd. https://www.reddit.com/r/TwoXChromos...roped_a_woman/
![]() |
![]() |
#1039 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ach ja, dat filmpje waarop jij niet ziet dat ze met stenen gooien naar de politie, voila hier is het. https://twitter.com/VSOAPOLITIE/stat...05916976369670
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 8 juni 2020 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de maatschappelijke betekenis van een factor 2 of zo is verwaarloosbaar. Dat is een beetje als bewijzen op een manier die statistisch significant is dat "met een BMW rijden twee keer zo gevaarlijk is als met een Toyota". Ja, statistisch is dat aangetoond zonder veel twijfel - in de praktijk wil dat zeggen dat het geen betekenis heeft, want factoren 2 op "ongeluk" hebben niet veel belang. Factoren 50 wel. |
|
![]() |
![]() |