![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Haha want jij weet wanneer Jef wel naar de winkel zal komen dan ? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juni 2020 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jef kan ook zeggen: ik ben U niet tot last, gij moogt mijn ziekte overnemen zoveel gij wilt. Wilt gij dat niet, ga ik U niet verplichten. Het is trouwens een illusie te denken dat je niemand tot last bent. Uw bestaan zelf is een last: je neemt plaats in, je bent een mededinger voor goederen en grondstoffen, je hebt je eigen wensen waar rekening mee gehouden moet worden. Uw bestaan is bij definitie een last voor anderen (tenzij uw naasten). Alle leven berokkent last aan alle andere leven. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juni 2020 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Ik denkt dat ik Jef veel sympathieker vind dan Fred.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wil je nu al gans de winkel voor jou ? Zoals ik al zegde, indien er genoeg mensen zijn die zo zijn, is er misschien een gat in de markt voor winkels waar men maskers moet dragen. Misschien gaan zelfs alle winkels dat doen. Dan moet Jef zich maar aanpassen, zoals jij je moet aanpassen als dat niet het geval is. Want tenslotte is een winkel een prive eigendom, waar de eigenaar de regels bepaalt. Ik begrijp echt uw probleem niet. Als jij echt niet ziek wil worden, en je moet niet naar je werk, dan is het heel simpel: blijf thuis, en laat alles leveren, of ga naar een drive-in voor uw boodschappen. Zo. 100% veilig, je gaat niks betrappen. En de rest van de wereld kan doen wat hij wil. 90% van het volk kan ziek zijn, gij gaat niks betrappen. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juni 2020 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is die logica te moeilijk misschien?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of wil jij nu het kruispunt voor U alleen ? ![]() Ik begrijp uw probleem ook niet. Wil jij niet platgereden worden aan het kruispunt dan is het simpel blijf thuis en verplaats u nooit meer. De Jef heeft dan de weg vrij en moet nooit meer stoppen. Wat is er verkeerd met anderen mensen met rust te laten ? Wat is er verkeerd om er voor te zorgen dat je anderen niet tot last bent ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juni 2020 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juni 2020 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere dommen zijn soms van minder goeie wil. En als die afzien heb ik daar geen probleem mee, als ze uit mijn omgeving blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ga jij doen als die Jef binnenkort naast u komt zitten op het vliegtuig ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juni 2020 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus blijf JIJ uit Jef z'n buurt. Of ik. Ik hoef in Jef z'n buurt niet te zijn, dus vermijd ik Jef. Jef doet wat ie niet laten kan
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 juni 2020 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gaat u op bepaalde plaatsen uit de buurt blijven van de Jef ? Vind U het normaal dat iedereen weg moet lopen van de Jef ? Zou het niet logischer zijn dat de Jef er voor zorgt dat anderen niet bang van hem moeten zijn zie op de loop moeten voor hem en ook hij bijdraagt aan een minimale bescherming ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juni 2020 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het gevoel dat we zeer ongezellige tijden tegemoet gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |