![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 |
Banneling
|
![]() Uw voorzitterke die kinderen die kinderen ging lastig vallen.
Ze hebben achteraf zelf de fotos zitten te verspreiden van die lokatie, ontkennen is dus zinloos. Doet hij ook niet trouwens, hij noemt het een jeugdzonde waar zelf zijn mama lastig om was. Laatst gewijzigd door dpg : 9 juni 2020 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens lees ik trouwens dat "mijn (sic) voorzitterke (sic)" verklaard heeft dat hij kinderen heeft lastig gevallen. Wel dat hij die actie als een jeugdzonde ziet. En dat kan ik best begrijpen. Mij gaat het eerder over uw beschuldiging die me een ferme slag in het water lijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat kleeft voor altijd op hem, van die smet, dat hij kinderen is gaan lastigvallen op een school BBQ, daar geraakt hij nooit vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed mogelijk dat u er zo over denkt, maar blijkbaar vond het parket (als er al klacht werd neergelegd) het toch niet zo. Als er echt kinderen waren lastiggevallen, had men ongetwijfeld een heel duidelijk signaal willen geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#905 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die zijn leven betert, mag opnieuw op weg gaan. Schijnbaar hebt u het niet zo voor tweede kansen. Het tekent uw persoonlijkheid. En het is geen mooie tekening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#907 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zo? Hebt u beelden waarop te zien is hoe hij kinderen lastig valt? En ik blijf me erover verbazen dat het parket blijkbaar een ernstig feit als kinderen lastig vallen heeft geseponeerd (in de veronderstelling dat er ooit een klacht werd neergelegd)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Noemt hij zijn andere akties waaraan hij deelnam een jeugdzonde ? Duidelijk niet, maar het lastigvallen van kinderen op een vermeende halal-BBQ, dat noemt hij wel een jeugdzonde. En dat zal voor altijd op hem blijven plakken, die smet die gaat nooit weg. Laatst gewijzigd door dpg : 9 juni 2020 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de rest hebt u nu al meermaals geschreven. Daarom herhaal ik nog eventjes wat ik u al onder ogen hebt gebracht: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Banneling
|
![]() Waarom zou hij dat immers een jeugdzonde noemen als het een gewone aktie was waarvan hij er waarschijnlijk vele 100-den deed.
Wat maakt deze aktie dan een jeugdzonde als het niet, het lastigvallen van kinderen op een school-BBQ was, waarom zou zijn moeder lastig geweest zijn gezien het niet zijn eerste aktie zal geweest zijn. En daarom zal dat voor altijd op hem blijven plakken, die smet die gaat nooit weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "eeuwige smet" lijkt me trouwens nogal mee te vallen als ik de steile klim zie die het Vlaams Belang onder "mijn (sic) voorzitterke (sic)" heeft genomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#912 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom noemt hij deze aktie als enige een jeugdzonde, waarom zou zijn moeder boos zijn geweest, dat moet toch een reden hebben, en die reden is overduidelijk het lastigvallen van kinderen op een school-BBQ. Dat is een grens die hij niet had mogen overschrijden als volwassen persoon tegenover kinderen, al uw minimaliseer en gekronkel ten spijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stelde u ook de vraag: wilt u de woorden aanhalen van de voorzitter waarin hij verklaart wat u beweert. Ook hier geen antwoord van u. Om welke feiten ik zou heen fietsen is me trouwens niet duidelijk. Kunt u dat eens concreet aangeven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen hebt u nog steeds niet aangetoond dat de betrokkene tijdens die actie kinderen heeft lastig gevallen. Het gekronkel zit dus voor 100% bij u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom noemt hij deze aktie als enige een jeugdzonde, waarom zou zijn moeder boos zijn geweest, dat moet toch een reden hebben, en die reden is overduidelijk het lastigvallen van kinderen op een school-BBQ. Dat is een grens die hij niet had mogen overschrijden als volwassen persoon tegenover kinderen, al uw minimaliseer en gekronkel ten spijt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#916 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan je immers anders hun aktie beschrijven, als ongenode gasten op een school-BBQ binnen vallen, met zwan worstjes en pamfletjes staan te zwaaien bij kinderen. Als niks anders als lastigvallen. Hij noemt het zelf een jeugdzonde. Noemt hij zijn andere akties waaraan hij deelnam een jeugdzonde ? Duidelijk niet, maar het lastigvallen van kinderen op een vermeende halal-BBQ, dat noemt hij wel een jeugdzonde. En dat zal voor altijd op hem blijven plakken, die smet die gaat nooit weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zal het maar nog eens herhalen daar u doof lijkt aan beide kanten: als er kinderen werden lastig gevallen, dan mocht er gerust streng opgetreden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#918 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan je immers anders hun aktie beschrijven, als ongenode gasten op een school-BBQ binnen vallen, met zwan worstjes en pamfletjes staan te zwaaien bij kinderen. Als niks anders als lastigvallen. Hij noemt het zelf een jeugdzonde. Noemt hij zijn andere akties waaraan hij deelnam een jeugdzonde ? Duidelijk niet, maar het lastigvallen van kinderen op een vermeende halal-BBQ, dat noemt hij wel een jeugdzonde. En dat zal voor altijd op hem blijven plakken, die smet die gaat nooit weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#919 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen: u kunt het niet. Uw bewering is bijgevolg zonder grond. Dit verklaart dan ook dat er geen vervolging werd ingesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#920 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |