![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://m.hln.be/in-de-buurt/halle/c...tten~acb0c19a/
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bembem : 10 juni 2020 om 18:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et alors?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Handschoenen lijken me veelzijdiger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Was uw handen als ge thuis komt van de winkel.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Iedereen doet dat toch? Gij niet?
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() U bedoelt die handschoenen die thans zowat overal in de rivieren terug te vinden zijn?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zien hoe supermarkten zich technisch aan het voorbereiden zijn.Of dat eigenlijk wel goed is voor de algemene immuniteit als mensen zich steeds meer van elkaar isoleren is maar de vraag.Voor de supermarkten echter is dat naast de kwestie,de kwestie is dat ze ten allen tijde kunnen blijven functioneren....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Handschoenen dragen in de winkel heeft evenveel effect als masturberen met een condoom aan.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
En goed voor het milieu dat die mentaliteit weeral is he Blue Sky. Straks verplicht maken....milieubox 2.0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik nog altijd wegwerphandschoenen bij het winkelen. Dat is het effectiefst.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lap, weeral een illusie aan diggelen.
![]()
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Toch weer een besparing van 1 persoon die de karren ontsmet.
Uiteindelijk zal dit wel de reden zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder handschoenen dien je je handen te wassen/ontsmetten voor je binnengaat en als je buitenkomt. Met wegwerphandschoenen is dat niet modig.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt gij lopend water in uw auto?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Handschoenen zijn zowat het gevaarlijkste in de corona-affaire.
Heb ik gelezen in een gazet, enige tijd terug, waar een topdokter longarts geïnterviewd werd. Juist in die periode heb ik het nog op dit forum gezet: een oude man in de makro voor mij. Met handschoenen. Pakt om zijn kredietkaart te nemen met zijn handschoenen aan, zijn portefeuille. Dus: corona op portefeuille. Corona op zijn kredietkaart. Eens thuis NA het handenwassen: corona van portefeuille op zijn handen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |