![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() >
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() antwoord liever op de vraag, ipv uw eeuwig gezaag met omgekeerde bewijslast
![]() |
#1243 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de rug breken van de witte aap
![]() |
#1244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hier op het forum zit iemand die het Van Grieken nog altijd niet vergeven heeft dat die in zijn jonge tijd Bifi worstjes ging uitdelen op een school. Bifi worstjes uitdelen of een gewapende overval op een zwangere vrouw, een groot verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 |
Minister-President
|
![]() schrijver onbekend,
maar een gevoel die nu bij veel Belgen leeft! Ja,ik ben Belg en blank en dan? Het leven heeft me niets gratis gegeven en al wat ik heb, daar heb ik voor gewerkt! Hoe durven jullie hier in mijn land komen zeggen dat ik racist ben en dat ik me zou moeten verontschuldigingen voor wat sommigen in Afrika hebben uitgespookt! Waar halen jullie dat lef vandaan? Laat staan dat ik mij zou moeten aanpassen aan jullie... Ik ben altijd de vriendelijkheid zelf gebleven, maar wat ik nu zie en hoor dat kan niet meer... Dus stop met jullie black life matters beweging, stop met de stigmatisering van de Belg! Ik ben het beu om jullie steeds weer te horen klagen,niets is goed genoeg voor jullie... En jullie zullen blijven klagen totdat Brussel het nieuwe Kinshasa wordt en dan .... Dan trekken jullie verder want de stad is dan te zwart en onleefbaar geworden... Als alles leeggeplunderd is dan pas zijn jullie tevreden... En voor de Belgen die een knieval maken voor deze beweging heb ik dezelfde boodschap; Ga heen naar een land waar men dit wel apprecieert! Moest even van mijn lever |
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet Vlaming zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over zo veel mensen kun je nooit zeggen dat ze geen problemen geven ergens, er zijn er altijd die dat doen, en overal. Er zijn dus geen landen waar ze geen problemen geven. Dit zegt echter geen reet . In de VS zijn het ook christelijke negers die problemen geven. daar hebben we geen islam voor nodig.
![]() |
![]() |
#1252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er ook die een stuk minder hysterisch reageren.
![]() |
#1253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1254 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet iedereen gaat (gelukkig) mee in het BLM-huiliehuilie:
Waar blijven de demonstraties tegen de misdaad? https://www.rtlnieuws.nl/economie/op...gen-de-misdaad
![]() |
#1255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die neger heeft de blanke "man" in vrouwenkleren maar scheef in de gaten. Laatst gewijzigd door Gipsy : 11 juni 2020 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dan eens de waarheid zegt smijten ze je natuurlijk van de radio en waarschijnlijk van alle media vanaf nu.
"Brexit Party leader Nigel Farage’s ... compared Black Lives Matter protesters to the Taliban, over their attacks on monuments." https://www.rt.com/uk/491564-farage-...w-blm-taliban/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op de stoep staat nog meer "schoon" volk.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Producten van eigen cultuur haters ergens begonnen in de jaren 60 met klootzakken zoals Sartre (luxe caviar hoer) maar toen waren er nog geen problemen met zwarten en moslims. Er zijn er altijd die met hun hol gaan omhoog staan uit dommigheid of opportunisme of agenda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |