![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1103 | |
Banneling
|
![]() https://www.hln.be/in-de-buurt/malle...s-in~aeb91a79/
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik op straat een geval zie van geweld of discriminatie vermeld u steeds de afkomst van het slachtoffer maar als dat slachtoffer dader is blijft u nogal vaag over die zijn afkomst zei hij. Waarmee hij duidelijk doelde op het feit dat de VRT het steeds over jongeren heeft als de dader een allochtoon of van allochtone afkomst is. Laatst gewijzigd door daiwa : 16 juni 2020 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 | |
Banneling
|
![]() Urbanus leeft duidelijk nog in het verleden.
Citaat:
Iemand die slachtoffer is van racisme, daar is zijn afkomst relevant, bij iemand die een lokfiets steelt niet, daar is alleen de diefstal en de fiets relevant, niet de afkomst van de dader. Laatst gewijzigd door dpg : 16 juni 2020 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LokBentley's zeker. Dan kom ik eens langs. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zette de gekende selectieve manier van de VRT berichtgeving nog eens extra in de verf. Als de dader van geweld of discriminatie een autochtoon is is de afkomst van het slachtoffer relevant volgens Phara. Als de dader van geweld of discriminatie een allochtoon of van allochtone afkomst is is zijn afkomst ineens niet meer relevant. Tot zover het objectieve en neutrale VRT nieuws. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft: ik wil best geloven dat de simpele boerenuitleg met gezond boerenverstand, telkens opnieuw, de hoge linkse intellectuelen van de bRT flink de keel uithangt.
Dus, hij gaat niet zoveel of niet meer moeten terugkomen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Urbanus zei ook op een zeker moment (geen letterlijk citaat) : "mijn kinderen hebben evenveel recht om met stenen te gooien naar de flikken, als de jongeren in Brussel. Wel, ze moesten het eens proberen ..."
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ssel~a8135f94/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het publiek dat hem heeft gemaakt waren toen allesbehalve rechtsen maar eerder AMADA fanaten.......Zijn grootste kritiek was toen vooral op de politie en rijkswacht. Maar t'ja toen had hij geen nagel om zijn gat te krabben en nu is hij een relatief rijke burger. Dat scheelt in je opvattingen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 juni 2020 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu hij binnen is komt hij ineens wel uit de kast. Ik heb een naam voor zulke mensen. Nochtans is de dingen bij naam durven noemen zowat de eerste vereiste om problemen aan te kunnen pakken. Spijtig want hij is nochtans veel in Nederland geweest alwaar ze wel de dingen bij naam durven te noemen. Veel heeft hij er blijkbaar niet geleerd. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 juni 2020 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1118 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het gaat hier immers om het betrappen van iemand die een criminele daad stelt/gaat stellen en mag voor mijn part worden uitgebreid naar auto's enzo. Het verschil met een verhuurder of een werkgever is dat deze mensen géén criminele daden stellen, maar gebruik maken van hun recht en keuzevrijheid als burger. Als daar aan getornd wordt, glijd de democratie af naar een dictatuur. Tot slot: De fundamenteelste vrijheid: de vrijheid om te discrimineren. “Met name wens ik uit te leggen te waarom de vrijheid om te discrimineren een fundamentele vrijheid is, zelfs de fundamenteelste van de vrijheden omdat zonder die vrijheid de meeste andere fundamentele vrijheden gewoon niet bestaan.” https://www.law.kuleuven.be/personal...heidsprijs.pdf
![]() |
![]() |
#1119 | |||||||
Banneling
|
![]() Urbanus moet den grote leider uit Antwerpen eens vragen waarom wat in Antwerpen kan, niet elders in Vlaanderen kan.
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |