![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het koninklijke circus afschaffen én de leden tot hun laatste cent pluimen voor wat onder de verantwoordelijkheid van hun voorvader gebeurde. De dotaties alleen al bedragen een klein half miljard euro per jaar. Het onderhoud van de "koninklijke schenking, en de beveiliging van het koningshuis valt dan niet alleen ook weg, de verkoop ervan brengt misschien genoeg op om de Congolese slachtoffers een vorm van genoegdoening te geven. Daar is geen parlementaire comedie voor nodig maar wel een greintje fatsoen.
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Congo en co vergoeden..... wanneer gaan ze Vlaanderen vergoeden ?
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang trekt bijna drie keer zoveel kiezers als de partij van Dewael. Volgens de laatste peiling toch. En het is nog nooit anders geweest dan dat het VB méér stemmen haalt bij de verkiezingen dan de peilingen voorspelden. Dat belooft voor het geval er nog vier jaar aangemodderd wordt met "degelijke" politici zoals Dewael.
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begrijp dat hij vanuit uw standpunt - Dewael staat erg negatief tegenover radicaal-rechts - een goed persoon is, maar in dit dossier wil hij dus heel de Belgische bevolking laten betalen voor zaken die een eeuw geleden zijn gebeurd. Dit kan je toch geen goede politiek noemen.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 21 juni 2020 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Maar zelfs zij! Hoe zou jij reageren als men van jou zou eisen dat je een enorme schadevergoeding moet betalen omdat je betovergrootoom ( !! ) indertijd zijn geld niet eerlijk heeft verdiend?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef me daar mijn hoofd niet over te breken. Ik ben er zeker van dat mijn voorouders niet ongestraft tien ipv tien miljoen mensen zouden kunnen (laten) vermoorden zonder levenslang achter de tralies te vliegen, zwijg stil koning van een land van tien miljoen Belgen te worden/blijven.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 juni 2020 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook de Fransen moeten zich bij hoogdringendheid verontschuldigen voor de inval in 1300. President Macron hoort op zijn blote knieën van Parijs tot aan Kortrijk en bij iedere meter luidop jammeren voor het leed dat de Franse koninklijke troepen toen hebben aangericht. Eerherstel nu!
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 21 juni 2020 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elk volk heeft misdaden op zijn kerfstok. Er moet dus een neutrale rechtbank opgericht worden op de zuidpool waar een hoge raad van pinguïns zal uitmaken welk volk wat betaalt aan wie.
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even denken. Hoe gaan we de Spanjaarden laten lammeren voor wat ze hier lange tijd allemaal hebben uitgevreten? De Spaanse koninklijke familie de Camino op blote voeten en in omgekeerde richting laten doen, lijkt me iets te goedkoop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voorkeursstemmen federale verkiezingen:
Egbert Lachaert 14.637 Sophie Wilmés 16.180 Patrick Dewael 25.070 Didier Reynders 33.205 Charel Michel 35.062 Dries Van Langenhove 39.295 Vincent Van Quickenborne 40.292 Maggie De Block 40.819 Zuhal Demir 61.444 A. De Croo 80.283 Tom Van Grieken 122.232 Theo Francken 122.738 Jan Jambon 187.826 Voor het Vlaams parlement DE WEVER Bart 242.386 DEWINTER Filip 93.751 WEYTS Ben N-VA 64.640 D'HAESELEER Guy 56.807 SOMERS Bart 52.885 Een leuke samenvatting van de kiezers over de degelijke politici van de VLD en de MR... Een halve gare knul zoals Van Langenhove behaalde 4000 stemmen méér dan degelijke Dewael, 14.000 meer dan premier Charel Michel, en 23.000 méér dan premier Sophie Wilmés. LOOOOOOOOOL! Voor het Vlaams parlement behaalde Ben Weyts een kleine 4000 stemmen meer dan Guy D'Haeseleer, en bijna 12.000 meer dan (s)linkse Bartje Somers. Slaap lekker HO en Henri.
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |