![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 24 juni 2020 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ik herinner me een Nederlands mopje.
Vraag: waarom kan een Belg geen blueband boter eten? Antwoord: Omdat hij dat strikje maar niet open krijgt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 24 juni 2020 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een jong koppeltje wil gaan trouwen en gaat naar de gemeente ambtenaar om te vragen hoe het nu juist zit met de maatregelen tov covid-19
"We hebben vernomen dat dansen verboden is, maar wil dat zeggen dat ik zelfs met mijn bruid geen dansje mag maken op het trouwfeest ?" "Mag absoluut niet" zegt de ambtenaar. "Strikt verboden". "Maar we mogen achteraf wel seks hebben met elkaar ?" "Jazeker" zegt de ambtenaar, "daar is geen verbod op". "In om het even welke positie ?" "Jawel" zegt de ambtenaar. "Geen verbod op". "Doggy ?" "Geen probleem". "Op de keukentafel ?" "Heeft de veiligheidsraad niets van gezegd, dus dat mag". "Op de vloer, met seksspeeltjes en warme olie ?" "Geen verbod op". "Rechtstaand ?" "Nee" zegt de ambtenaar, "strikt verboden". "Hoezo ?" "Het zou kunnen aanzetten tot dansen."
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 24 juni 2020 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Een man stapt een dierenwinkel binnen. De bediende vraagt hoe hij hem kan helpen.
"Ik zou graag zo'n 20 ratten, 50 kakkerlakken en een massa strontvliegen willen hebben". "Euh, mag ik vragen waar dit voor moet dienen?" "Jazeker, ik heb mijn huuropzeg gegeven en de huisbaas vroeg om het pand te laten in de staat waar het zich bevond voor ik het huurde". |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een kroeg in Rotterdam waar nog twee stamgasten zitten zegt één van hen..."zeg Henk ,wij gaan geregeld naar Antwerpen uit en wij hebben daar een Belg leren kennen,en weet je wat,die gast heeft twee lullen"....
"Dat kan niet "zegt die kroegbaas,"dat zou wereldnieuws zijn"... "En toch is het zo" zeggen die gasten.... "Telkens als wij met hem onze ronde in de kroegentocht daar maken horen we steeds weer hetzelfde als wij daar gezamenlijk een kroeg induiken"..... "En wat is dat dan " zegt de kroegbaas... Ja man zeggen die twee "telkens we daar verschijnen in eerder welke kroeg ook zeggen die cafébazen telkens weer ,hier hebben we onze Belg met zijn twee lullen".... Laatst gewijzigd door Svennies : 24 juni 2020 om 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Corona moet zowat het enige zijn wat uit China komt en niet binnen de week kapot is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Afrikaan gaat naar de dokter en zegt: dokter, ik heb nieuwe hersenen nodig.
Kunt u mij zeggen hoeveel dat kost? Dokter: 10000 euro voor Nederlandse hersenen en 100 euro voor Belgische hersenen. -Afrikaan: Vanwaar dat verschil in prijs dokter? -Dokter: Ooit al een nen 'Ollander met hersenen gezien"? Ps: sorry voor de Nederlandse Medeforummers ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voegt nu eens niks toe aan de 'mop'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het antwoord van de arts moet zijn: omdat die van een Ollander nog maar zeer weinig gebruikt zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk mag ik hier iets plaatsen wat echt gebeurd is. Niet echt een mop dus, wel gênant.
![]() ![]() Ik heb dat hier ooit eens in een ander topic verteld, al een hele tijd geleden. Enkele jaren geleden kwam ik een vage kennis tegen. Ik had die man al jarenlang niet meer gezien. Hij vroeg mij: "en NN, alles ok met jou? En met de kinderen ook alles ok"? Ik antwoordde: Ja hoor! En hoe gaat het met jou? Woon je nog altijd in dat appartement in de xxxxx straat? Kennis: 'ja hoor'. En toen vroeg ik: En, woont dat ambetant oud mens ,die zuurpruim dus nog steeds boven u? Kennis: Ja hoor! Mijn moeder woont nog steeds boven mij.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |