Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2020, 00:34   #141
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.384
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dat is wat ik bedoel. Iedereen die hier over omvolking spreekt vormt mee de grond waaruit iemand voortkomt die zo'n terreurdaad pleegt. Dat is precies hetzelfde als bij andere vormen van extremisme.
Is het geen feit dat er op een redelijk tempo meer Moslims bijkomen in Blegië? Met het ironische feit, veel minder in Wallonië, maar voornamelijk in de grote rijke steden in Vlaanderen en het Brusselse Geest, waar meer oikofobie en islamofilie zichtbaar is.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 01:03   #142
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dat is wat ik bedoel. Iedereen die hier over omvolking spreekt vormt mee de grond waaruit iemand voortkomt die zo'n terreurdaad pleegt. Dat is precies hetzelfde als bij andere vormen van extremisme.
Dus ,volgens u waren de terreurdaden tegen Charlie hebdo,de Bataclan,de treinaanslagen in Madrid,en de terreuraanslagen in Londen,om niet te vergeten de aanslagen in Zaventem én in Maalbeek gebeurd zijn dat dus wij dat enkel en alleen aan ons eigen te danken hebben....

Laatst gewijzigd door Svennies : 25 juni 2020 om 01:05.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 01:14   #143
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Is het geen feit dat er op een redelijk tempo meer Moslims bijkomen in Blegië? Met het ironische feit, veel minder in Wallonië, maar voornamelijk in de grote rijke steden in Vlaanderen en het Brusselse Geest, waar meer oikofobie en islamofilie zichtbaar is.
Ik zie hier de laatste 10 jaar vooral zwarte medemensen in het straatbeeld verschijnen.....

Dat is dus de tweede zondvloed na die vanuit Magreb tot hier gewaaid is....

Wij zijn geduldig,zelfs al staat die hurende Marokkaanse buurman zijn gras naast mijn grond anderhalve meter hoog....

Ik geef die mensen graag een kans,ze zijn vriendelijk,ik zal dat maar gaan afrijden zeker....

Anders zou Dadeemelee én Dpg mij wel eens kunnen uitmaken voor racist...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 06:25   #144
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dus ,volgens u waren de terreurdaden tegen Charlie hebdo,de Bataclan,de treinaanslagen in Madrid,en de terreuraanslagen in Londen,om niet te vergeten de aanslagen in Zaventem én in Maalbeek gebeurd zijn dat dus wij dat enkel en alleen aan ons eigen te danken hebben....
Nee. Je snapt het niet. Mijn stelling is dat het vergelijkbare fenomenen zijn van extreem denken. Je hebt moslims die vinden dat de sharia de norm zou moeten zijn en je hebt er die dat zo hard willen dat ze ervoor moorden.

Aan de kant van uiterst rechts heb je dat ook. En in die zin is Breivik 'één van jullie' en is het hypocriet je ervan te distantiëren. En eigenlijk lees ik bij jullie niet eens meer veel distantiëring.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 06:29   #145
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dat is wat ik bedoel. Iedereen die hier over omvolking spreekt vormt mee de grond waaruit iemand voortkomt die zo'n terreurdaad pleegt. Dat is precies hetzelfde als bij andere vormen van extremisme.
Voila.

Dalibor laat het achterste van zijn tong zien.

De mensen die nog maar kritiek durven uiten op het migratiebeeld, zijn moreel even verwerpelijk als Breivik.

Ik denk dat het voor ieder normaal mens duidelijk is wie de verwerpelijke hier is.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 06:32   #146
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Voila.

Dalibor laat het achterste van zijn tong zien.

De mensen die nog maar kritiek durven uiten op het migratiebeeld, zijn moreel even verwerpelijk als Breivik.

Ik denk dat het voor ieder normaal mens duidelijk is wie de verwerpelijke hier is.
Het is het voorste van mijn tong.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 07:59   #147
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.816
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Nee. Je snapt het niet. Mijn stelling is dat het vergelijkbare fenomenen zijn van extreem denken. Je hebt moslims die vinden dat de sharia de norm zou moeten zijn en je hebt er die dat zo hard willen dat ze ervoor moorden.

Aan de kant van uiterst rechts heb je dat ook. En in die zin is Breivik 'één van jullie' en is het hypocriet je ervan te distantiëren. En eigenlijk lees ik bij jullie niet eens meer veel distantiëring.
Daar heb je ergens een punt, een moslim en een moslim terrorist hebben dezelfde gedachtengang en dan kun je dat ook doortrekken naar rechts en Breivik gevallen. De gedachtengang is hetzelfde alleen zet de extreme het om in de praktijk op een erg bloedige manier.

Het grote verschil is het mixen, een pekzwarte indiër wordt aanvaard als vlaming als die Vlaams spreekt en bv uit een gemixt gezin komt. De Vlaming, die Witten, de Grote Racisten willen graag mixen, die heeft daar nauwelijks probleem mee. Zelfs de extreem rechtsen huwen met Afrikanen en Aziaten.
Moslims niet, die weigeren om te mixen met minderwaardige ongelovige wezens. Als ze al mixen zijn er al voorwaarden aan en het liefst kiezen ze dan nog een nicht of neef om het helemaal af te maken.

Je kunt dus die 2 groepen met hun extremisten niet zo met elkaar vergelijken, als moslims meer zouden mixen waren er al lang geen problemen meer mee. De schuld daarvoor zit niet bij de westerling (behalve dan dat die ze heeft binnengelaten in the first place).

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 25 juni 2020 om 08:13.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 08:31   #148
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Interessant nieuws van die Libiër die 3 mensen heeft gedood. Hij zou bekend zijn als homofoob, de 3 doden waren homo's in volle pride month, blanken en hij zou ze ook gekend hebben.

En toch spreekt de homo-rechten vereniging stonewalluk enkel over Islamofobia, racisme en vooral geen conclusies trekken.

https://www.rt.com/op-ed/492832-read...ck-homophobia/

Deze Twitteraar legt het probleem pijnlijk bloot:
JK Rowling makes a statement about the LGBT community. All hell breaks out.
An Islamist actually slaughters three members of same community. Eerie silence. Confused?


https://twitter.com/stonewalluk/stat...-homophobia%2F
Race card trumps gay card. Voila, nu weten we een beetje meer hoe de pikorde er uit ziet. Voor alle duidelijkheid, in de poco-ladder staat de gay nog altijd boven de blanke hetero man natuurlijk. Zelfs boven de blanke hetero vrouw.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 juni 2020 om 08:31.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 08:36   #149
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

De islam is het kryptoniet bij uitstek voor de LGBT-beweging en het feminisme. Daar kunnen ze zich niet tegen afzetten en uiteindelijk zullen ze daar tegen moeten inbinden. Merkwaardige zwakte blootgelegd.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 18:12   #150
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Moslims niet, die weigeren om te mixen met minderwaardige ongelovige wezens. Als ze al mixen zijn er al voorwaarden aan en het liefst kiezen ze dan nog een nicht of neef om het helemaal af te maken.
Dat mixen komt natuurlijk wel degelijk voor !

En dat een moslim en een moslim extremist hetzelfde denken met als enigste verschil dat de extremist geweld gebruikt , klopt ook niet helemaal niet zelfs.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 18:40   #151
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het heeft mij toch al wat beter zicht gegeven op islam, duidelijk gemaakt dat de kritiek op islam terecht is, dat dit géén godsdienst is zoals de anderen, en dat geweld inherent is aan islam, en dat er weinig verbetering te verwachten is.
Dan zou ik nog maar eens verder naar informatie zoeken. Veel moslims gebruiken geen geweld en prediken het ook niet, en zijn niet van mening dat het gebruikt moet worden.


Citaat:
Dus valt er daar weinig aan te evolueren of herinterpreteren.
Waar men in het christendom nog kan spelen met letterlijk of symbolisch, waar men iets nog kan relativeren als passende bij de tijdsgeest is dat bij islam niet mogelijk.
Leuke theorie , maar met de werkelijkheid heeft het weinig van doen. Er bestaan wel degelijke verschillende interpretaties van de Islam. Ik ben bekend met een aantal moslims uit Indonesië , en wat u allemaal beweert gaat voor hen echt niet op, bijvoorbeeld.


Citaat:
Neem daar dan nog eens bij dat zij geloven dat heel de wereld moet onderworpen worden, en de regels van islam (sharia) volgen.
Sharia law is zelfs in moslimlanden maar gedeeltelijk gerealiseerd. En veel moslims vinden helemaal niet dat de wereld onderworpen moet worden.
Uw informatie komt duidelijk uit de koker van lieden die de koran hebben bestudeerd maar vergeten zijn naar de huidige realiteit te kijken.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 25 juni 2020 om 19:03.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 20:30   #152
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat mixen komt natuurlijk wel degelijk voor !
Er zijn er genoeg die moslim zijn, trouwen met een niet-moslim, en raad eens wat het resultaat is?
De andere wordt ook moslim.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 20:31   #153
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
De islam is het kryptoniet bij uitstek voor de LGBT-beweging en het feminisme. Daar kunnen ze zich niet tegen afzetten en uiteindelijk zullen ze daar tegen moeten inbinden. Merkwaardige zwakte blootgelegd.
En dat komt natuurlijk alleen door de kop in het zand houding van links.
Ook hier zie je dat de werkelijkheid ontkend wordt.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2020, 21:05   #154
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dan zou ik nog maar eens verder naar informatie zoeken. Veel moslims gebruiken geen geweld en prediken het ook niet, en zijn niet van mening dat het gebruikt moet worden.
Veel moslims liegen dan ook, en ook dat mag van hun religie.
De voorbeelden van imams die in het Arabisch een ander discours houden dan in de plaatselijke taal (Engels, Nederlands) zijn legio.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Leuke theorie , maar met de werkelijkheid heeft het weinig van doen. Er bestaan wel degelijke verschillende interpretaties van de Islam. Ik ben bekend met een aantal moslims uit Indonesië , en wat u allemaal beweert gaat voor hen echt niet op, bijvoorbeeld.
Natuurlijk bestaan er verschillende stromingen binnen de islam, maar dat wil niet zeggen dat er een hele waaier is van zeer gematigd tot heel extreem.
Er bestaan ook verschillende soorten krokodillen, maar dat wil niet zeggen dat er vegetariërs tussenzitten.
U bent het dus die fabeltjes verkondigt.

Uw paradijseliijke islam sprookje van Indonesië blijkt niet te bestaan, zoals altijd als iemand naar de gematigde islam verwijst.
Wikipedia over mensenrechten in Indonesië (Engelse versie) :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
Freedom of religion in Indonesia only applies to adherents of six major religious groupings, Buddhism, Catholicism, Confucianism, Hinduism, Islam and Protestantism. Questioning any of those six religious groupings can lead to five years in prison for "insulting a major religion" and six more years in prison if the Internet is used to insult it.[6] Indonesia prohibits blasphemy by its Criminal Code.[7][8] In July 2005, the MUI issued a fatwa that condemned the sect of Ahmadiyya as a heresy. In June 2008, the Ministry of Religious Affairs and the Home Ministry issued a Joint Ministerial Letter regarding the Ahmadiyya. The letter told authorities to restrict Ahmadiyya activities to private worship and to prevent the Amadhi Muslims from proselytising. Provincial governors in West Sumatra, South Sumatra, and West Nusa Tenggara banned all Ahmadiyya activity.[7] At least 18 Christian churches had been attacked or forced to close down. In many cases,[weasel words] the police failed to protect religious and other minority groups adequately from such attacks.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
In January 2018, the Aceh police ransacked a parlour with support from the Aceh autonomous government. The police tortured all LGBT citizens within the premises of the parlour, shaved the heads of transgender women, stripped their shirts and bras, and paraded them in the street while forcing to shout 'to become men'. It caused massive outrage from human rights organisation throughout the world, from Europe, Australia, the Americas, and to liberal sections of Asia. In February, the government planned to pass legislation that would criminalise gay sex. The legislation is supported by all of the ten political parties of the country and is expected to pass before Valentine's Day.[9]
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Indonesia

Is dat uw 'gematigde islam'?

Wat ik zeg wordt keer op keer bewezen als men opiniepeilingen doet bij moslims, dan blijkt de overgrote meerderheid te vinden dat er maar één échte islam is, en iedereen die moet naleven.
In Egypte bijv. vindt 95% van de ondervraagden dat homoseksualiteit verboden moet worden.
Dan kun je nog altijd beweren dat er verschillende stromingen bestaan, maar het maakt niet veel uit, want 95% denkt hetzelfde.

Hier in Vlaanderen vind ik geen enquêtes die niet achter een betaalmuur zitten.
In het VK heb ik wel al programma's gezien op betrouwbare omroepen die de mening vragen, en dan blijken de schokkende verschillen tussen gewone Vlamingen en Vlaamse moslims.
https://www.youtube.com/watch?v=oTp18arMLFc

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Sharia law is zelfs in moslimlanden maar gedeeltelijk gerealiseerd. En veel moslims vinden helemaal niet dat de wereld onderworpen moet worden.
Uw informatie komt duidelijk uit de koker van lieden die de koran hebben bestudeerd maar vergeten zijn naar de huidige realiteit te kijken.
En toch worden er moslims gedood, worden 'overspelige' vrouwen gestenigd, worden vrouwen gediscrimineerd in het rechtssysteem, enz.
Ook zelfs met een gedeeltelijke toepassing van de sharia worden de mensenrechten al serieus geschonden.
U bent een objectieve bondgenoot van de extremisten, door alles te minimaliseren.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2020, 17:06   #155
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Veel moslims liegen dan ook, en ook dat mag van hun religie.
Er blijkt nergens uit dat veel moslims liegen.
Citaat:
De voorbeelden van imams die in het Arabisch een ander discours houden dan in de plaatselijke taal (Engels, Nederlands) zijn legio.
Voor een oordeel zullen we toch echt naar alle imams moeten kijken! Dit is cherrypicking.

Citaat:
Natuurlijk bestaan er verschillende stromingen binnen de islam, maar dat wil niet zeggen dat er een hele waaier is van zeer gematigd tot heel extreem.
Er bestaan ook verschillende soorten krokodillen, maar dat wil niet zeggen dat er vegetariërs tussenzitten.
maar de krokodillen kunnen nog steeds van mening verschillen ook al eten ze allemaal vlees

Citaat:
Uw paradijseliijke islam sprookje van Indonesië blijkt niet te bestaan, zoals altijd als iemand naar de gematigde islam verwijst.
Ik reageerde op de claim dat moslims uit zijn op onderdrukking van de rest van de wereld, en niet op de mate van democratie of mensenrechten.







Citaat:
Het idee dat al die zaken alleen maar het gevolg zijn van een geloof is al onzinnig
Is dat uw 'gematigde islam'?
Het gaat over moslims hier in Europa toch? Bovendien het idee dat al die zaken alleen maar het gevolg zijn van een geloof is onzinnig
Citaat:
Wat ik zeg wordt keer op keer bewezen als men opiniepeilingen doet bij moslims, dan blijkt de overgrote meerderheid te vinden dat er maar één échte islam is, en iedereen die moet naleven.
Maar alle ondervraagden spreken over wat voor hen de islam is , over hun versie. Iedere gelovige vind dat zijn geloof de ware is.

Citaat:
In Egypte bijv. vindt 95% van de ondervraagden dat homoseksualiteit verboden moet worden.
Dan kun je nog altijd beweren dat er verschillende stromingen bestaan, maar het maakt niet veel uit, want 95% denkt hetzelfde.
Het ging over wereldoverheersing !!
Citaat:
Hier in Vlaanderen vind ik geen enquêtes die niet achter een betaalmuur zitten.
In het VK heb ik wel al programma's gezien op betrouwbare omroepen die de mening vragen, en dan blijken de schokkende verschillen tussen gewone Vlamingen en Vlaamse moslims.
https://www.youtube.com/watch?v=oTp18arMLFc

Vast en zeker maar dat betekend nog steeds dat er verschillende stromingen zijn met grote fundamentele verschillen , en dat is aantoonbaar ook.
En toch worden er moslims gedood, worden 'overspelige' vrouwen gestenigd, worden vrouwen gediscrimineerd in het rechtssysteem, enz.
Ook zelfs met een gedeeltelijke toepassing van de sharia worden de mensenrechten al serieus geschonden.
U bent een objectieve bondgenoot van de extremisten, door alles te minimaliseren.
Extreem is vooral het idee dat 1,5 miljard mensen kwaadaardig zijn en hetzelfde denken . Het land van herkomst is niet bepalend voor wat moslims die hier wonen denken . Die denkfout maakte het CBS ook al in het verleden , maar nu weten ze dat veel moslims die uit die landen komen juist hier zijn vanwege schendingen in hun land , of omdat ze er anders over denken.
Uw ideeën zeggen eigenlijk dat geïntegreerde moslims nauwelijks bestaan, en dat klopt niet. Aan de cijfers kunnen we zien dat moslims helemaal niet vasthouden aan de regels in het land van herkomst .

Kijk deze maar eens https://www.youtube.com/watch?v=G1QfgDkFR5E
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2020, 18:26   #156
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.816
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Extreem is vooral het idee dat 1,5 miljard mensen kwaadaardig zijn en hetzelfde denken . Het land van herkomst is niet bepalend voor wat moslims die hier wonen denken . Die denkfout maakte het CBS ook al in het verleden , maar nu weten ze dat veel moslims die uit die landen komen juist hier zijn vanwege schendingen in hun land , of omdat ze er anders over denken.
Uw ideeën zeggen eigenlijk dat geïntegreerde moslims nauwelijks bestaan, en dat klopt niet. Aan de cijfers kunnen we zien dat moslims helemaal niet vasthouden aan de regels in het land van herkomst .

Kijk deze maar eens https://www.youtube.com/watch?v=G1QfgDkFR5E
Ik heb effectief eens gekeken naar dat CNN filmpje

Die grote "specialist" begint met te zeggen dat vaginale verminking geen Islam probleem is maar Afrikaans. Die weet dus niet dat Egypte en moslims in Indonesia 99% aan verminking doen, in totaal 25% van alle moslims dot dit en ze geloven zelf dat het islamitisch noodzakelijk is.

De "specialist" zegt een beetje later zelfs dat in Indonesië (99% verminking) de moslim vrouwen 100% gelijk zijn aan de mannen.

Die is helemaal betoeterd, zoek maar een ander filmpje.

Edit: het filmpje is wel van 2015, dan was Erdogan nog niet zo extreem en wisten ze het niet van de Indonesische verminking van hun meisjes.
.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 28 juni 2020 om 18:30.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2020, 18:31   #157
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.816
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Extreem is vooral het idee dat 1,5 miljard mensen kwaadaardig zijn en hetzelfde denken . Het land van herkomst is niet bepalend voor wat moslims die hier wonen denken . [/url]
Ergens kan dat wel, ze doen allemaal aan inteelt omdat de Islam het promoot en dus maken ze veel mentaal gestoorden. Niet de moslims doen wandaden, wel hun gestoorden en die komen wel degelijk voort uit de Islam.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2020, 18:40   #158
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ergens kan dat wel, ze doen allemaal aan inteelt omdat de Islam het promoot en dus maken ze veel mentaal gestoorden. Niet de moslims doen wandaden, wel hun gestoorden en die komen wel degelijk voort uit de Islam.
Bron ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2020, 19:50   #159
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Bron ?
Weet je, toen Hagar en haar zoon Ismael daar bijna vd dorst stierven in de woestijn en ze plots de Zem-Zem bron zag vroeg ik mij toch wel af hoe ze daar een gemeenschap hebben gesticht met enkel moeder en zoon.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2020, 21:19   #160
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ik heb effectief eens gekeken naar dat CNN filmpje

Die grote "specialist" begint met te zeggen dat vaginale verminking geen Islam probleem is maar Afrikaans. Die weet dus niet dat Egypte en moslims in Indonesia 99% aan verminking doen, in totaal 25% van alle moslims dot dit en ze geloven zelf dat het islamitisch noodzakelijk is.
hieruit blijkt juist dat er dus grote verschillen zijn binnen de islam.
waar haalt u die 99 % voor Indonesië vandaan?
Citaat:
De "specialist" zegt een beetje later zelfs dat in Indonesië (99% verminking) de moslim vrouwen 100% gelijk zijn aan de mannen.
Dat klopt ook dan nog steeds !

Citaat:
Die is helemaal betoeterd, zoek maar een ander filmpje.

Edit: het filmpje is wel van 2015, dan was Erdogan nog niet zo extreem en wisten ze het niet van de Indonesische verminking van hun meisjes.
.
Hoe de islam wordt ingevuld hangt in hoge mate af van diverse lokale factoren. Dat geklets over "in muslim countries" slaat nergens op , daar heeft hij groot gelijk in.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be