![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1042 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1044 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wel. Bij mij vinden straatkatten en asielhonden de hemel op aarde.
![]() |
![]() |
#1045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De huidige wetgeving omtrent abortus volstaat voor mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JIJ bent degene die er de sharia bijsleurde. Wat je zelf doet kan je beter geen anderen in de schoenen schuiven. Er is trouwens een niet onaanzienlijk verschil tussen aanhangers van de sharia en "ethisch conservatieve autochtonen". Ik heb nog geen énkele "ethisch conservatieve autochtoon" (je bedoelt allicht een Vlaamse nazi) een terroristische aanslag weten plegen. Aanhangers van de sharia die dat wél deden,en doenzijn er met hopen. Liegen blijft liegen. Ten gronde klopt het voor geen moer dat ethisch conservatieve autochtonen en ethisch conservatieve moslims inzake abortus op dezelfde lijn zitten. Conservatieve moslims keuren helemaal geen abortus goed. Zelfs niet na één week. Ethisch conservatie autochtonen HEBBEN dat allang wél gedaan.
![]() |
![]() |
#1047 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1048 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ethisch liberale autochtonen hebben dat gedaan tegen de wil van ethisch conservatieve autochtonen in.
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 juli 2020 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1050 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal er vast een schoolboek over schrijven.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat dalibor het tot in het absurde voor de "arme Walen" en brave moslims opneemt is geen toeval. Hij is één van de twee, of beide, maar zéker eenVlamingenhater. Voor mij niet gelaten, maar ik laat mij in generlei hoek duwen omdat ik verkies geen levensvatbare menselijke wezentjes, katjes en hondjes af te maken. Ik herinner mij een Poolse buurvrouw uit mijn vroege jeugd die al vier kinderen had, en die publiekelijk naar haar hoofd kreeg geslingerd dat ze haar illegaal geaborteerde vijfde kind in haar WC had gegooid. Vandaag bestaat er in België een wet die abortus tot aan de 12de week toelaat. Dat volstaat. Ook voor kwetsbare vrouwen zoals die Poolse uit mijn kindertijd. De gedachte aan een onvoldragen menselijk wezentje dat in een ouderwets toilet met een houten deksel in de stront ligt zal ik nooit van mijn leven kwijt geraken. Nogmaals, er bestaan vele soorten anticonceptie, een spiraaltje, condooms, de morning after pil en legale abortus in België. Daarom is abortus op 4,5 maand even misdadig als de sharia.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 juli 2020 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1053 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw gebruik van extremen is opvallend.
![]() |
#1054 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben heelmijn leven een dierenvriend geweest. Mijn huisdieren (nooit anders dan verwaarloosde en verstoten honden en katten) hebben bij mij de huisdierenhemel op aarde. Dankbaarder en aanhankelijker dieren bestaan er niet.
Dat jij dat niet begrijpt noch redelijk vindt is jouw zaak.
![]() |
#1055 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het zelfs minder erg dan kleine katjes verzuipen of hondjes afmaken.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1056 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best mogelijk, maar hij zal zijn boek niet mogen gebruiken in het onderwijs zoals wij als kind Belgische geschiedenis kregen.
![]() |
#1057 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrickve zo te zien ook.
![]() |
#1058 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het moet liefst geen charcuterie worden. Wie trouwens na twaalf weken (of drie maand) niet weet of ze het kind behouden, zal het waarschijnlijk nooit echt weten.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 juli 2020 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1060 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij volstaat de huidige termijn ook. Maar als er in de Kamer een meerderheid is die de termijn wenst te verlengen vind ik dat geen probleem waar een nog niet eens geformeerde regering moet gaan voorliggen. In dat opzicht zie ik niets onredelijks in wat Bouchez zegt. Die verdedigt het principe dat het parlement zijn werk moet kunnen doen. De bespreking van dat wetsvoorstel duurt intussen al ongeveer een jaar.