![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je wil hamsteren kan je best nu al beginnen. De schabben liggen nog vol. Straks komt de 2de golf en zijn ze weer leeg
![]() Pro-actief zijn is dus de boodschap.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 9 juli 2020 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe daar niet aan mee, ik vind het ZO asociaal. Remember maart, toen er bijna geen WC-papier meer te verkrijgen was DOOR die hamsteraars. Ffff
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ik toch wel "hamstring" gelezen zeker?
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 juli 2020 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nooit de foto's gezien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er geen wc-papier meer is, gebruik dan je oude telefoonboeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit, en de tuin levert al een paar weken groenten en fruit, de nieuwe patatjes mogen geoogst. ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 9 juli 2020 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste hamsteraars hebben nog WC papier, bloem, pasta en zo tot de verkiezingen van 2024.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ze nu pre-hamsteren, dan is er minder tekort wanneer de golf er is omdat ze dan al voorraad hebben, schnappie? ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schnappie? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het 'probleem' is dat je niet makkelijk op voorhand weet wat de hype van hamsteren nu gaat worden.
Dat van wc-papier is blijkbaar out of the blue gestart in Australië. Maar welk product zal het de volgende keer zijn? (of gaan we zelf een product lanceren?)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorige keer maakten wij dat ook mee van die armoezaaiers. Nochtans is dat niet hamsteren. 100 rollen wc papier is wel hamsteren. Al heb ik nooit begrepen waarom ze dat doen.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lust het graag maar ik krijg er tegenwoordig maagpijn van. Dus als iedereen dat opkoopt, zie ik dat niet meer staan in de winkel
![]()