![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 juli 2020 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze komt echter niet uit Twilight, of welke serie/film dan ook. ![]() Bloedserieus. Bij 'n Google search naar "Men in skirts" kom je niet enkel Braveheart tegen. ![]() Maar je hebt gelijk dat nog niet elke man al geïnfecteerd is met 't links-liberalisme & 'n overdosis soya. Gelukkig maar.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minder geweten is dat er ook honden stierven. Niet om op te eten - ten minste daar heb ik nooit iets over gehoord. Maar gewoon omdat er niet genoeg eten was om hen te voeren. Mijn grootvader heeft 2 van zijn 3 honden afgemaakt in het begin van de oorlog, hij vond het vreselijk maar had geen keuze.
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik rondloop op straat zie ik maar zeer weinig zulke gevallen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 9 juli 2020 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag dat eens aan eender welke vrouw. Die willen allemaal een 'echte' man. Ze zullen u uitleggen wat ze daarmee bedoelen.
Eenmaal ze een 'echte' man aan de haak hebben geslagen moet die zich zo snel mogelijk vrouwelijk gaan gedragen Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juli 2020 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vraag me af of de topicstarter niet vertrekt vanuit een verkeerde veronderstelling. "Mannen worden vrouwelijker" zegt hij, maar is dat wel zo?
Als ik louter af ga op wat ik in mijn omgeving zie doen de mannelijke tieners en twintigers veel meer aan sport, fitness enz dan in mijn tijd. Ze lopen er dan ook allemaal behoorlijk gespierd bij vind ik. En, ondanks alles wat er rond metoo en PC-praatjes in de media verschijnt, komt er toch ook nog altijd dezelfde vettige praat uit hun bakkes zoals mannen overal ter wereld dat altijd al gedaan hebben. En gelukkig maar ![]() Ze zuipen en roken minder dan vroeger, maar dat lijkt me eerder een kwestie van slimmer te zijn dan vrouwelijker. Laatst gewijzigd door JBM : 9 juli 2020 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja er komt nog wel wat vettige praat uit hun bakkes maar dat is dan enkel en alleen maar als er geen vrouw in de buurt is te bespeuren. Van zo gauw er een vrouw in het gezelschap is is het heel wat minder. Beste voorbeeld is de studentenwereld van nu tegenover die van vroeger....of bepaalde beroepscategorieën die zijn vervrouwelijkt. Spreek daar maar eens van aan oude politie mannen of zelfs gewoon mannelijke oudere arbeiders. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juli 2020 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij bent veel afgewezen geweest zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op ik zou daar een heel gepast antwoord op kunnen geven maar ik doe dat niet.
Is een gebrek aan een tegen argument de reden om persoonlijk te worden ? Wat is de relevantie van uw antwoord ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juli 2020 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dikwijls vraag ik me niet af hoe kan die vrouw met die man en of hoe kan die man met die vrouw .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meisjes klagen nu zelfs al over de veel te zware para-opeiding.
Die kerels worden opgeleid om ergens in oorlogssituaties ingezet te worden, wat denken de juffertjes, dat de vijand met bloemetjes naar hen gaat gooien en 'Imagine' van Lennon gaan kwelen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... Gij beslist.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het resultaat is exact wat we vandaag kunnen zien. In Singapore is er ook verplichte legerdienst. Wanneer de miliciens eens naar huis mogen staat de meid aan het hek te wachten om hun kitbag e.d. te dragen. ![]()
![]() |