Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juli 2020, 23:02   #441
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Niet rechtvaardigt , maar het is wel één van de redenen voor een deel van het geweld. "Moeder alle oorlogen" van deze eeuw ja. Had u een andere in gedachten?
Maar toch raar dat er al 1.400 jaar problemen zijn met islam.
De Amerikanen bestaan nog geen 1.400 jaar.

Bovendien, wat mij opvalt is dat u het altijd over de Amerikanen en Israël heeft.
Wat denkt u eigenlijk over Rusland?
Die hebben in Afghanistan toch ook jarenlang gevochten tegen de Moedjahedien?
Om de een of andere reden is het altijd de schuld van de Amerikanen, maar de Russen, die doen precies nooit iets verkeerds.
Toch raar...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Als een invasie uit de hand loopt en er burgeroorlogen ontstaan hoor je vaak "de Soennieten Sjiieten voeren daar al eeuwen oorlogen" maar dat doet niets af aan de Evil things that follow na een invasie.
En waarom niet?
Dat gewelddadige gedrag zit er dus in, nog zonder dat één buitenlander voet aan de grond zet.
Ze moorden elkaar zo uit, omwille van "het juiste" geloof, tot op de dag van vandaag.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 23:06   #442
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Mijn punt is duidelijk , geen aanslagen in het westen door moslims uit het land met verreweg de meeste moslims ter wereld. Waarom niet ??? het zouden er juist meer moeten zijn, wanneer je geloofd in de islam verklaring. maar de islam biedt hier dus geen enkele verklaring.
Als iemand zich opblaast met de woorden "allahoeakbar", dan heb ik geen andere verklaring nodig.
Ik vind het gewoon stupide om dan te gaan zoeken naar andere verklaringen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
CIA 's Micheal Schreuer gaf 6 verklaringen in die link
En die andere US special agends verklaarden "they feel a sense of outrage against the US, They identify with those who oppose oppressive regimes , they identify with the Palestinians.
De Palestijnen is ook zo'n zever.
Dat gebruiken ze alleen om een drogreden te vinden, het is niet dat die landen echt de Palestijnen helpen.

En dat verhaal van kwaadheid tegenover de VS, de VS hebben dat misschien geloofd, maar Frankrijk steunde bijv. de Irakoorlog niet.
Toch is Frankrijk een van die landen waar meest van al aanslagen gepleegd werden door moslims.
U braaf afzijdig houden is dus zeker niet de boodschap.
De islam, die doordrenkt is van oorlogszuchtigheid, beschouwt dat als zwakte.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 04:02   #443
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De oorlog winner bv
De leiders der nazi's hadden dat graag gehad omdat het hen langer in luxe had laten leven, maar de ideologie zelf, welke doelstellingen van toen zijn er niet gehaald?
Lebensraum/leidersschap voor Duitsers. Ze hebben heel Europa nu als speelruimte. Eengemaakte munt. Check. Auto's en snelwegen. Check.
Afkeer van homo's, politieke tegenstanders en andere ongewenste groepen, ook nog steeds zeer levendig.
Muzels als nuttige idioten.
Hangt er van af, maar onze politieke elite (even de Visigrad landen negeren, zoals de Europese leiding graag doet) lijkt er niet genoeg van te krijgen.
Citaat:
Ben blij dat te horen horen. Sommigen hier zien dat niet en denken dat een ideologie de menselijkheid uit mensen haalt
Menselijkheid , da's een moreel oordeel.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 07:32   #444
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Hoe vaak plegen moslims uit Indonesië aanslagen in Europa ??? Aanslagplegers komen vooral uit landen in regio's waar geïntervenieerd word. of uit landen waar het westen gruwelijke regimes steund.
Voor u zijn moslims dus "gematigd" als ze alleen elkaar uitmoorden, en dat niet hier komen doen?

Hier zie je hoe gematigd het eraan toe gaat in Indonesië :
82 zweepslagen voor 2 homo's in Banda Atje (de foto is van Human Rights Watch)...



Minderheden worden sterker bedreigd, wetten tegen blasfemie uitgebreid, een wet die verhindert dat andere religies gebedshuizen kunnen oprichten, politie die raids uitvoert tegen LGBT personen.

Maar blijf maar uw sprookjes over de gematigde islam verkondigen...

https://www.hrw.org/news/2018/01/18/...nt-intolerance
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 07:35   #445
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
De moslims van Indonesië hebben het voorlopig nog druk genoeg met hun eigen 'landgenoten' als daar ondermeer zijn de christelijke Ambonezen, de hindoeïstische Balinezen en de 'primitieve' Papoea's te couilloneren.
De aanslag in Kuta niet vergeten...202, voornamelijk toeristen, als slachtoffers
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 08:30   #446
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.816
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Voor u zijn moslims dus "gematigd" als ze alleen elkaar uitmoorden, en dat niet hier komen doen?

Hier zie je hoe gematigd het eraan toe gaat in Indonesië :
82 zweepslagen voor 2 homo's in Banda Atje (de foto is van Human Rights Watch)...
Die tellen niet mee, het zijn gematigde zweepslagen. Niet gematigde moslims zouden die jongens van het dak gesmeten hebben.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 14:43   #447
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Niet rechtvaardigt , maar het is wel één van de redenen voor een deel van het geweld. "Moeder alle oorlogen" van deze eeuw ja. Had u een andere in gedachten?

Als een invasie uit de hand loopt en er burgeroorlogen ontstaan hoor je vaak "de Soennieten Sjiieten voeren daar al eeuwen oorlogen" maar dat doet niets af aan de Evil things that follow na een invasie.
Denkt u nu echt dat de huidge geopolitieke relaties enkel gebaseerd zijn ioo gebeurtenissen uit deze eeuw? U versimpelt de zaken een beetje.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 14:45   #448
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Mijn punt is duidelijk , geen aanslagen in het westen door moslims uit het land met verreweg de meeste moslims ter wereld. Waarom niet ??? het zouden er juist meer moeten zijn, wanneer je geloofd in de islam verklaring. maar de islam biedt hier dus geen enkele verklaring .

CIA 's Micheal Schreuer gaf 6 verklaringen in die link
En die andere US special agends verklaarden "they feel a sense of outrage against the US, They identify with those who oppose oppressive regimes , they identify with the Palestinians.
Daar zijn verschillende verklaringen voor mogelijk he. Om succesvolle aanslagen te plegen heb je ook een goed uitgebouwd netwerk nodig van contacten, onderduikadressen etc. Ik denk niet dat Indonesiers veel voet aan de grond hebben in Europa zoals bv Noord-Afrikanen of Midden-Oosterlingen.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 15 juli 2020 om 14:45.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 17:52   #449
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Denkt u nu echt dat de huidge geopolitieke relaties enkel gebaseerd zijn ioo gebeurtenissen uit deze eeuw? U versimpelt de zaken een beetje.
Nee, maar het zijn wel de meest relevante gebeurtenissen in het heden. Ik sprak overigens ook al over de periode na WO2, over de vorige eeuw dus.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 18:15   #450
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Voor u zijn moslims dus "gematigd" als ze alleen elkaar uitmoorden, en dat niet hier komen doen?
Ik sprak helemaal niet over gematigd of niet ! wanneer het gaat over de effecten van interventie beleid ! '

Citaat:
Hier zie je hoe gematigd het eraan toe gaat in Indonesië :
82 zweepslagen voor 2 homo's in Banda Atje (de foto is van Human Rights Watch)...
Ik wist al dat dit ging komen , het heeft alleen niets te maken met waar ik op doelde.

Citaat:
Minderheden worden sterker bedreigd, wetten tegen blasfemie uitgebreid, een wet die verhindert dat andere religies gebedshuizen kunnen oprichten, politie die raids uitvoert tegen LGBT personen.
Overal in Indonesië , of zijn we weer aan het cherrypicken?

Kennelijk zijn er LGBT personen in indonesie , dat zijn om te beginnen al gematigde moslims . U doet net of iedereen het eens is met dergelijk overheids beleid en dat dit beleid allemaal voortkomt uit de islam en er geen andere factoren een rol spelen.

Citaat:
Maar blijf maar uw sprookjes over de gematigde islam verkondigen...
Gematigde islamieten , daar doel ik op , die zijn er gewoon, daar twijfel ik helemaal niet aan , want ik ken ze persoonlijk.

[/quote] En wat zou dat dan moeten aantonen?

In veel moslim landen is zijn er groepen anders denkende moslim , waarom zouden er anders confrontaties bestaan . Er bestaan simpelweg geen landen waar iedereen extremistisch is en hetzelfde doel en wereldbeeld heeft.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 18:28   #451
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Daar zijn verschillende verklaringen voor mogelijk he. Om succesvolle aanslagen te plegen heb je ook een goed uitgebouwd netwerk nodig van contacten, onderduikadressen etc. Ik denk niet dat Indonesiers veel voet aan de grond hebben in Europa zoals bv Noord-Afrikanen of Midden-Oosterlingen.
indonesische moslims kunnen toch samenwerken met 'broeders' uit andere landen? kennelijk hebben ze veel minder de behoefte aanslagen te plegen.
Ik neem 9/11 en Irak slechts als voorbeeld , ik zeg niet dat het alleen daar om draait.

BRITISH INTELLIGENCE WARNED TONY BLAIR OF MANCHESTER-LIKE TERRORISM IF THE WEST INVADED IRAQ

https://theintercept.com/2017/05/23/...-invaded-iraq/

Wat is er zo moeilijk aan het feit dat mensen er niet van houden om aangevallen te worden , en dat dit aanvallen blow-back veroorzaakt , daar is echt geen islam voor nodig .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 19:22   #452
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
indonesische moslims kunnen toch samenwerken met 'broeders' uit andere landen?
Grinnik, we zien dat samenwerken alleen als er onmiddenlijk voordeel aan verbonden is, en dan nog, dan moet de " gezamenlijke vijand" belangrijk genoeg zijn, maar niet te gevaarlijk.
En ook binnen de Islam zijn er "echte" en "2derangs", de Gele broedertjes staan een half stapje hoger dan de zwarte broedertjes, maar ze staan maar een stapje hoger dan dhimmies.
Voor de rest, de muzels blazen elkaar met evenveel plezier op.
Citaat:
kennelijk hebben ze veel minder de behoefte aanslagen te plegen.
Ik neem 9/11 en Irak slechts als voorbeeld , ik zeg niet dat het alleen daar om draait.
Neen, natuurlijk draait het niet alleen daarom. Het draait ook over luxe, macht, vrouwen en geld. Ook binnen de menselijke kant van de Islam.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 19:37   #453
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wat is er zo moeilijk aan het feit dat mensen er niet van houden om aangevallen te worden , en dat dit aanvallen blow-back veroorzaakt , daar is echt geen islam voor nodig .
Volgens uw theorie zouden dan enkel Irakezen en Palestijnen aanslagen moeten plegen. Terwijl 9/11 in hoofdzaak een Saoedische job was. Hoe werd Saoedi-Arabie aangevallen mss?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 20:39   #454
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik sprak helemaal niet over gematigd of niet ! wanneer het gaat over de effecten van interventie beleid !
Dat was nochtans wel waarover het ging, u kwam af dat het in Indonesië allemaal veel gematigder was.
Tot ik met voorbeelden van het tegendeel kwam, dan was het weer een ander verhaal van uw kant.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik wist al dat dit ging komen , het heeft alleen niets te maken met waar ik op doelde.
Het is niet omdat u het onderwerp wilt veranderen dat wij u daarin moeten volgen.
Mijn thesis was dat islam per definitie intolerant is.
U ontkende dat, en begon dan over interventies.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Overal in Indonesië , of zijn we weer aan het cherrypicken?
Ah, nu is het al niet meer heel Indonesië waar die zogezegd gematigde moslims wonen, nu moet je al gaan uitzoeken welk dorpje veilig is en welk niet.
Als dat geen cherrypicking is!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Kennelijk zijn er LGBT personen in indonesie , dat zijn om te beginnen al gematigde moslims .

De slachtoffers van het extremistische geweld van islam dienen om te tonen dat islam niet gewelddadig is...
Kan het nog demagogischer? :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U doet net of iedereen het eens is met dergelijk overheids beleid en dat dit beleid allemaal voortkomt uit de islam en er geen andere factoren een rol spelen.
Welke "andere" factoren, en waarom komen die "andere" factoren altijd in moslimlanden voor...
En dat niet iedereen het ermee eens is, wat maakt het uit, het is overheidsbeleid.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Gematigde islamieten , daar doel ik op , die zijn er gewoon, daar twijfel ik helemaal niet aan , want ik ken ze persoonlijk.
Ze weten zich dan bijzonder stil te houden.
Overal waar ik er schijnbaar gematigde tegenkom, blijken ze gewoon de lastige onderwerpen uit de weg te gaan.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En wat zou dat dan moeten aantonen?
Dit toont aan dat Indonesië in hetzelfde bedje ziek is als de rest van de islamlanden.
Geen respect voor de mensenrechten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
In veel moslim landen is zijn er groepen anders denkende moslim , waarom zouden er anders confrontaties bestaan .
Veel rivaliserende radicalen zorgen ook voor confrontaties, dit is helemaal geen bewijs van gematigdheid.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 20:39   #455
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik sprak helemaal niet over gematigd of niet ! wanneer het gaat over de effecten van interventie beleid !
Dat was nochtans wel waarover het ging, u kwam af dat het in Indonesië allemaal veel gematigder was.
Tot ik met voorbeelden van het tegendeel kwam, dan was het weer een ander verhaal van uw kant.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik wist al dat dit ging komen , het heeft alleen niets te maken met waar ik op doelde.
Het is niet omdat u het onderwerp wilt veranderen dat wij u daarin moeten volgen.
Mijn thesis was dat islam per definitie intolerant is.
U ontkende dat, en begon dan over interventies.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Overal in Indonesië , of zijn we weer aan het cherrypicken?
Ah, nu is het al niet meer heel Indonesië waar die zogezegd gematigde moslims wonen, nu moet je al gaan uitzoeken welk dorpje veilig is en welk niet.
Als dat geen cherrypicking is!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Kennelijk zijn er LGBT personen in indonesie , dat zijn om te beginnen al gematigde moslims .

De slachtoffers van het extremistische geweld van islam dienen om te tonen dat islam niet gewelddadig is...
Kan het nog demagogischer? :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U doet net of iedereen het eens is met dergelijk overheids beleid en dat dit beleid allemaal voortkomt uit de islam en er geen andere factoren een rol spelen.
Welke "andere" factoren, en waarom komen die "andere" factoren altijd in moslimlanden voor...
En dat niet iedereen het ermee eens is, wat maakt het uit, het is overheidsbeleid.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Gematigde islamieten , daar doel ik op , die zijn er gewoon, daar twijfel ik helemaal niet aan , want ik ken ze persoonlijk.
Ze weten zich dan bijzonder stil te houden.
Overal waar ik er schijnbaar gematigde tegenkom, blijken ze gewoon de lastige onderwerpen uit de weg te gaan.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En wat zou dat dan moeten aantonen?
Dit toont aan dat Indonesië in hetzelfde bedje ziek is als de rest van de islamlanden.
Geen respect voor de mensenrechten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
In veel moslim landen is zijn er groepen anders denkende moslim , waarom zouden er anders confrontaties bestaan .
Veel rivaliserende radicalen zorgen ook voor confrontaties, dit is helemaal geen bewijs van gematigdheid.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 20:44   #456
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Volgens uw theorie zouden dan enkel Irakezen en Palestijnen aanslagen moeten plegen. Terwijl 9/11 in hoofdzaak een Saoedische job was. Hoe werd Saoedi-Arabie aangevallen mss?
En waarom atmosphere geen woord van kritiek over heeft voor de Russen.
De Russen, die de mohadjedien in Afghanistan bestreden, de Russen die meevechten met Assad in moslimlanden.


En ook op de vraag waarom Frankrijk, dat in de Irakoorlog een uitgesproken tegenstander was van dit conflict, toch een van de hardst getroffen landen is van moslimterrorisme in Europa...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 20:46   #457
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Dit toont aan dat Indonesië in hetzelfde bedje ziek is als de rest van de islamlanden.
Geen respect voor de mensenrechten.
Oh jawel, de mensenrechten zoals in de verklaring van Caïro.
Alle mensenrechten moeten voldoen aan de Sharia.
Indien niet, heeft de Sharia voorrang en vervalt het zogenaamde recht.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 20:49   #458
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Oh jawel, de mensenrechten zoals in de verklaring van Caïro.
Alle mensenrechten moeten voldoen aan de Sharia.
Indien niet, heeft de Sharia voorrang en vervalt het zogenaamde recht.
Inderdaad, dat is de valsheid van de islam.
Zoals ze de vrijheid van godsdienst niet erkennen in landen waar islam baas is, maar diezelfde vrijheid van godsdienst uit de normale mensenrechten hier opeisen om de sluier op te dringen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 21:59   #459
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
En waarom atmosphere geen woord van kritiek over heeft voor de Russen.
De Russen, die de mohadjedien in Afghanistan bestreden, de Russen die meevechten met Assad in moslimlanden.


En ook op de vraag waarom Frankrijk, dat in de Irakoorlog een uitgesproken tegenstander was van dit conflict, toch een van de hardst getroffen landen is van moslimterrorisme in Europa...
Ja, zijn theorietjes vertonen wat manco's.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 22:59   #460
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.772
Standaard

The Long History of French Military Intervention in the Middle East and Africa

https://mises.org/wire/long-history-...ast-and-africa

After Friday’s attacks in Paris, two sides that don’t usually agree on anything found common ground on one issue: Both Syrian President Bashar al-Assad and ISIS said the attacks were retaliation for France’s own foreign policy.

In a statement translated by SITE, ISIS said:

Let France and those who walk in its path know that they will remain on the top of the list of targets of the Islamic State, and that the smell of death will never leave their noses as long as they lead the convoy of the Crusader campaign, and dare to curse our Prophet, Allah’s peace and blessings be upon him, and are proud of fighting Islam in France and striking the Muslims in the land of the Caliphate with their planes,


https://www.theatlantic.com/internat...q-isis/416013/

Het is geen theorie, Ze zeggen het zelf steeds , en gieten er wat Islam saus overheen. Jullie horen alleen dat laatste.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be