![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar wel, want ze zijn nu te losbandig als ze zich sociaal gedragen...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar dit onderwerp, een schoolvoorbeeld van selectiviteit, herinner je nog het begin van deze NAZI aflevering anno 2020? Dag 1 was een oorzaak, een dag dat de kopstukken van het regime besloten winkels tot sluiting te dwingen, bewerende virusverspreiding tegen te willen gaan. Dag 2 was het gevolg, hamsteren, een dag van massale samenscholingen - het precieze tegendeel van het beweerde: virusverspreiding helpen. Het is totaal ongeloofwaardig dat de kopstukken van het regime dat gevolg niet voorzagen. Implicerende dat ze sterkere virusverspreiding als minder belangrijk zagen dan hun dwingerij agenda. Nu, moest de daad van dag 1 een fuif geweest zijn van 50 jongeren, en dag 2 50 jongeren naar ziekenhuis afgevoerd, de maker van dit onderwerp zou zijn kritiek laksheid/onverantwoordelijkheid als een fontein rondspuien. Maar als het de kopstukken van het regime zijn, blijft het stillekes aan de waterkant van de professionelen. Dit hele corona verhaal, met de kopstukken (en aanhang) van het regime als acteurs en een heel bevolkingsdeel als vee gedreven, staat bol van de tegenstrijdigheden. Er werd en wordt gelogen, misleid, verzwegen, geselecteerd, zwartgemaakt, opgehemeld. Simpelweg omdat het motief van de dwingerij helemaal niet het gegevene - verspreiding van virus tegengaan is. Eerder zelfs het omgekeerde: het in de hand werken, opdat het excuus, het valse motief, zou blijven bestaan. Het echte motief is controle over burgers opnieuw een magnitude omhoogkrikken. Mensen limiteren in hun mobiliteit, in hun ongemonitorde samenkomen, en de monitoring van individuen (zoals die "contactopsporing"). En waarom de controle: om de plunderingen die de kopstukken van het regime, te kunnen bestendigen, spijts groeiende tegenkanting.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je "weertje", is een grote factor in griepweken/maanden. Er is een duidelijke correlatie tussen weken met griep, en koud weer. Dat is waarom "griepseizoenen" typerend wintermaanden zijn. Een griepvirus gedijt beter bij lage temperaturen en in droge lucht, dat is typerend winter. Zie de "zomer" die we hebben gehad de maanden (april/mei/juni) na de invoering van de dwingerij (extra vakantsie voor de gesponsorden door-) van de NV Nazi & Co, btwnummer 0. Niet dwingerij deed het aantal besmettingen dalen, maar de hoger wordende temperaturen, SPIJTS de verhogend werkende dwingerij. Of hoe weer alle "maatregelen" van Nazi & Co met borstel en blik in vuilmand veegt. En Nazi & Co heeft zelfs dezelfde grootheidswaanzin als in 1940: ze beweren het klimaat te gaan regelen met hun "maatregelen". Het is gewoon lol ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 19 juli 2020 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De besmettingen gaan terug in stijgende lijn.
Opnieuw meer dan 200 besmettingen gemeld Moeten wij daar van verschieten? Ik verschiet er alvast niet van. Ik was gisteren nog eens in Antwerpen en ik was daar ver de enige op straat die zijn mondmasker op had. Ik denk dat de autochtone bevolking allemaal op reis zijn want het merendeel wat er op straat liep waren vreemdelingen. In bepaalde gevallen gooit mensen het op de jongere garde die niet echt voorzichtig is en dat is zo. En dit niet aleen op Corona basis maar zij spelen soms met hun veiligheid. Toen ik vannacht de wagen uit de garage ging halen zag ik daar op straat een jong meisje lopen, ze stonk uren boven de wind naar sigarettenreuk en ik stond er zelfs meer dan 10 meter af en ze liep niet echt recht, goed zat dus en het liep daar op verschillende plaatsen vol met vreemdelingen en andere 'duistere' figuren. Dat is naast het Covid-19 spelen met je eigen veiligheid om toch maar even te kunnen uitgaan of niet. In de meeste gevallen zien jongeren het gevaar niet en zijn ze te laks inderdaad. Het zijn natuurlijk géén gezellige tijden, uitgangsleven ligt nagenoeg plat. p.s. Antwerpen stad zelf wat is dat daar geworden???? (ik denk dat het niet lang meer zal duren of de stad krijgt een andere naam toegewezen) Zo een naam waar de klinkers & medeklinkers van door elkaar staan. En dan verschiet men er van dat er wat uitbreekt? ![]() Om mijn kort bochtenwerk te completeren: ik was er snel terug weg uit Antwerpen die stad is verkocht. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juli 2020 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan komt een deel van die wezens binnen zo een samenleving, een verre minderheid zo groot als een kliek partijbesturen met een tof vlaggetje "regenboogcoalitie", zich dwangmatig / gewelddadig opwerpen als vervanger van het momentane immuunsysteem. En dat zijn dezelfden die het meest verlieslatende bedrijf van de samenleving leiden. NO THANKS! ![]() ![]() ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenover jongeren die de gedragsregels tegen de corona-epidemie aan hun laars lappen moeten doeltreffende corrigerende maatregelen getroffen worden. Een flink doorwegende boete, mobiliteit insnoeren door het dragen van enkelbanden en desnoods enkele dagen opsluiting in een strafinrichting.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat versta je niet in mijn post die je quootte, en specifiek:
Zeer onaangenaam. En dat is dan nog het allerminste dat je kan meemaken met corona.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krijg je dat niet aangeknoopt met de huidige toestand?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bedreigt wel serieus uw leven. Op uw 40 terug moeten leren stappen en eten.....en longen die aangetast zijn voor het leven. Akkoord ge zijt dan nog niet direct dood.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 juli 2020 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enkelbanden zijn beperkt in aantal of werken niet goed en de gevangenissen zitten al overvol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |