![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ja, en wat brengt deze solidariteit ons op?
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zeg het al van in het begin.......2027 zal in het beste geval het jaar zijn dat we min of meer terug het 'normale' leven zullen kunnen hervatten. Uiteraard voor wie tegen dan niet dood is. Toen ik hier in Maart voorspelde dat het EK niet zou doorgaan noch de festivals noch de olympische spelen lachte iedereen met de Fred. Nu gaan ook de Olympics in 2021 niet door en het EK ook niet. Rio carnaval ook al niet. Als Fred hier nu schrijft dat er iets niet klopt met dat virus gooien ze een hoop genetische formules in het rond waar niks van klopt. Dit is geen natuurlijk virus. Nog een beetje geduld en de waarheid zal wel met mondjesmaat aan het licht komen. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Europees Commissaris
|
Nope.
Citaat:
Laatst gewijzigd door gertc : 25 juli 2020 om 19:10. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 25 juli 2020 om 19:51. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat komen gaat kan momenteel nog niemand zeggen, laten we alvast eens volgend jaar tegen de zomer afwachten wat de status dan zal zijn. Tegen dan zou er ook al vaccinaties moeten plaatsvinden, die toch een beduidend verschil kunnen maken. Momenteel zitten we met een tweede golf, dus dit zijn ook al spannende tijden.
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
Wel, ja.
Ge schrijft : Citaat:
Toch nie moeilijk,he.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 25 juli 2020 om 20:53. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Wel ja (al beantwoord) .
En gij nu : wat brengt die Waalse solidariteit ons Vlamingen nu op? Ter info :
|
|
|
#31 | |
|
Minister-President
|
U mag ook reageren op post # 12 https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=12 Citaat:
Of is het een geval van constipatie ? "O, dierbaar België, mijnen ezel kan niet schijten, want zijn hol is toegeplakt met col" ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zolang China de mond houdt zullen de golven mekaar blijven opvolgen hoor ... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 juli 2020 om 23:50. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Weten de Walen dat je Corona kan krijgen van geld transfers?
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien ons geld nog wel?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik schreef het al eerder dus val ik in herhaling als ik schrijf dat de regel eigenlijk héén simpel is en die luidt als volgt: Zolang er géén vaccin leverbaar is dat het Covid-19 een slag kan toebrengen zal het probleem blijven bestaan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 juli 2020 om 06:46. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik lust anders graag nief peuhhhtatjes.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|