![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vrees inderdaad dat dat de essentie gaat zijn (en natuurlijk de vergroting van de macht van oligarchen parallel daaraan), waarbij ik nog in het midden laat in hoeverre er sprake is van planning (ik bedoel dan of COVID zelf bewust verspreid is; op die reset zelf is men al veel langer aan het aansturen).
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 24 juli 2020 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.weforum.org/great-reset/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Been there, done that. Het is niet omdat collectivistische theorie (1+1 >2) op verschillende manieren wordt uitgelegd dat ze waar wordt. De grote leugen van Goebbels....
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 24 juli 2020 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Neen, een paar honderd miljoen doden die het eerder met mij eens waren dan met U. Daar slaapt U waarschijnlijk goed van. Die gaven ook Gunteriaanse anwoorden op collectivistische onzin.
alle ergste seriemoordenaars bij mekaar verbleken in relatie tot de doden die het collectief op het geweten heeft. Dus ook voor U een fijne avond en een rustgevende nacht gewenst alvast.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 24 juli 2020 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Omdat onze 'beleidsmakers' en main stream media dat zo verordonneren? 'De mensen zijn niet braaf, niet gehoorzaam genoeg geweest; dus moeten ze gestraft worden.' Middeleeuws.
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok tegen de Waalse partijen, werd totnogtoe altijd buitengehouden, tot MonsterKartels oooowweee soooorry "RegenBoogCoalitie Bloemetjes Bijtjes en Sunshine" van allen tegen 1 toe. Daarom, alles wat eenieder die deel uitmaakt van de partij zegt, zijn woorden gebleven, nooit daden. Diegenen die kritiek leverden op het VB, zoals de auteur van dit onderwerp, bekritiseren dus enkel woorden. De auteur valt van zijn stoel, door WOORDEN. ![]() En daar, voor die decennia lange afgekeurde wandaden van de regimepartijen, valt de onderwerpauteur NIET van zijn stoel Ik stel voor dat de onderwerpauteur gaat solliciteren bij de VRT of 1 van de andere propagandazenders van de regimepartijen, voor een rol in 1 van hun zeepseries.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 25 juli 2020 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol. ![]() Leve het Verzet.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mocht tot voor enkele weken geen niet-essentiële verplaatsingen maken. Dat was niet omdat jij iets misdaan had. Dat was omdat er een virus was. Als jouw mama zegt dat je niet mag buitenspelen als het regent dat het giet, dan is dat niet als straf.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onderzoekers hebben hetzelfde idee als het Vlaams Belang, erger nog, geen enkelbanden maar opsluiting.
![]() "Onderzoekers pleiten voor “isolatiecentra” voor coronapatiënten: is dat haalbaar? En wat met mensen die weigeren?" https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200725_95189864 |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die van het VB zijn blijkbaar zo gek nog niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is daar mis mee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jamaar, zo'n enkelband klinkt lekker smerig en negatief, en zeker bij de TS die al begint te hyperventileren bij de gedachte dat hij het VB inhoudloos kan aanvallen.
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, dat gaat mij te ver. En ik begrijp er niks meer van. Degenen die zitten te klagen over complotten, valse berichten over Covid, overdreven besmettingscijfers, contact tracing, etc...die willen nu mensen gaan opsluiten. Mondmaskers verplichten: ho maar, mag niet. Aanval op de persoonlijke vrijheid. Mensen militair opsluiten: goed idee. ![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zegt het zelf waar ik het lees.
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |