Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juli 2020, 10:07   #121
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
The Biggest Scientific Fraud and Political Crime of All Times: No One Died of Coronavirus!

http://www.stankovuniversallaw.com/2...f-coronavirus/
Bij deze FUD ben ik gestopt met lezen...

Citaat:
But such facts have not been found; nobody has reported this. And because of that, I am really concerned with the inadequate behavior of the World Health Organization (WHO). It is the first time in my practice since I have been practicing for 30 years as a doctor that the WHO is announcing a pandemic before it has facts to support this. They didn’t announce an epidemic but instead a pandemic! Pandemic means that many people will die from the coronavirus. I don’t know why many governments and country leaders are saying that people are going to die from it.
Bij mijn weten is een pandemie een wereldwijde epidemie, niet meer of minder.

En het heeft eigenlijk te lang geduurd dat de coronavirusbesmetting officieel een pandemie werd volgens WHO. Naja als je die 6 alarmfazes leest kan men dat begrijpen.

Het WHO bepaald op een epidemie een pandemie wordt, volgens wiki moeten 6 fazes doorlopen zijn:

Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pandemie

Een pandemie is een epidemie op wereldwijde schaal. Het woord is afkomstig uit het Grieks: ??? (pan) betekent geheel, ????? (dêmos) betekent volk.

Veroorzakers van een pandemie

Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) kan een pandemie ontstaan wanneer aan de volgende drie eisen is voldaan:

- Het opkomen van een ziekte die nieuw is voor de populatie;
- De ziekte infecteert mensen en veroorzaakt zware klachten;
- De ziekte verspreidt zich gemakkelijk onder de bevolking.

Een ziekte die wijd verspreid is of veel mensen doodt is niet meteen een pandemie; de ziekte moet ook infecterend zijn. Zo is kanker bijvoorbeeld wel een ziekte die veel doden veroorzaakt, maar wordt niet als een pandemie gezien omdat deze ziekte niet overgedragen kan worden.

Toename risico pandemieën in de 21e eeuw

Volgens viroloog Marion Koopmans (Erasmus MC) loopt de wereld steeds meer risico dat er pandemieën ontstaan.[1] Vanwege de volgende ontwikkelingen kunnen virussen zich namelijk gemakkelijker en beter verspreiden:

- bevolkingsgroei en verstedelijking en het ontstaan van veel megasteden
- toename voedselproductie en veehouderij
- wereldwijd reizen en handelen
- de vergrijzing
- veranderingen in klimaat en ecosystemen.

De zes pandemische fases, zoals gehanteerd door de WHO

De WHO hanteert zes verschillende 'pandemische fases' om de verspreiding van ziektes te classificeren.

Hieronder een overzicht van die fases, in het geval van griepvirussen:

Pandemie-alarmfases van de WHO[2]

[2] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2691422/

Fase Beschrijving

1 Er circuleren geen dierlijke griepvirussen waarvan bekend is dat ze infecties veroorzaken bij mensen.

2 Van een dierlijk griepvirus is bekend dat het een infectie heeft veroorzaakt bij een mens. Het virus wordt daarom als een mogelijke veroorzaker van een pandemie gezien.

3 Een dierlijk of menselijk-dierlijk griepvirus heeft enkele gevallen of kleine clusters van besmetting veroorzaakt bij mensen. Er is geen sprake van grootschalige overdracht van het virus van mens op mens.


4 Van het dierlijke of menselijk-dierlijke griepvirus is bevestigd dat er sprake is van overdracht van mens op mens, wat betekent dat de kans op een uitbraak zeer aanwezig is. Fase 4 betekent een significante verhoging van het risico op een pandemie, maar een pandemie is nog niet onvermijdelijk.

5 Hetzelfde griepvirus heeft uitbraken veroorzaakt in twee of meer landen in dezelfde WHO-regio.[3] Deze fase geeft aan dat een pandemie waarschijnlijk is.

6 Naast de criteria van fase 5 heeft het griepvirus een uitbraak veroorzaakt in minstens een ander land in een andere WHO-regio. Deze fase geeft aan dat er sprake is van een pandemie.[3]

[3] De WHO onderscheidt een zestal regio's: de Afrikaanse regio, de regio van het oostelijke Middellandse Zeegebied, de regio van de Amerika's, de Europese regio, de regio van Zuidoost-Azië en de West-Pacifische regio.
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Coronapandemie

In december 2019 werd in de Chinese miljoenenstad Wuhan een cluster van symptomen van een "longontsteking van onbekende oorsprong" waargenomen.[3] In januari werd het virus voor het eerst geïdentificeerd. In de maanden daarna raakten miljoenen mensen over de hele wereld besmet, waarvan meer dan 500.000 mensen overleden aan de gevolgen van het virus. Sinds 11 maart 2020 wordt de uitbraak van COVID-19 erkend als een pandemie door de WHO.

Laatst gewijzigd door Micele : 27 juli 2020 om 10:36.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2020, 11:29   #122
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Er is toch wereldwijd heel veel twijfels.

Intuïtie van de mens niet onderschatten.
Als dat bij zulke grote getallen van mensen het gevoel er is van " dit is niet juist"... Dan is het niet juist.

En toch overal die cijfers die niet kloppen ook.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2020, 16:41   #123
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Een veel besproken item is een vaccin met een chip in.

Wat die chip daar dan zou doen is mij nooit duidelijk geworden. Ik geloof er niet in en zie het nut er ook niet van.

Maar blijkbaar worden ze wel gemaakt door Hitachi en dus moeten ze wel ergens voor bestemd zijn.

Iemand?

https://www.facebook.com/10002661454...96488/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2020, 21:50   #124
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Goede zaak dat die bubbels wat kleiner worden.
Ik wist niet eens dat het 15 per persoon was.

En dan maar in de winkel uw stofkapje op?

Dat moet expres geweest zijn om het vuur niet te laten uitdoven. Zoniet was het achterlijk. En dat schijnt ook niet mogelijk te zijn.

Ik weet van barbeques en pizza feestjes van wel 70 of meer tegelijk.
Maar ja 7 in het hetzelfde huis x 15 elk en ze hadden nog volk te kort.


Dat is big pharma he. Miljarden reeds gespendeerd voor een vaccin x 7 miljard en dat meerdere keren.

Dat wil je niet zien sneuvelen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 27 juli 2020 om 21:55.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2020, 08:08   #125
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Goede zaak dat die bubbels wat kleiner worden.
Ik wist niet eens dat het 15 per persoon was.
???

Een hele draad gaat het over alle mogelijke 'bewijzen' of 'aanwijzingen' dat COVID een hoax is maar je bent wel blij dat de maatregelen tegen die hoax wat strenger worden?

Zo gerust ben je er dus blijkbaar ook niet in...
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2020, 11:10   #126
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
???

Een hele draad gaat het over alle mogelijke 'bewijzen' of 'aanwijzingen' dat COVID een hoax is maar je bent wel blij dat de maatregelen tegen die hoax wat strenger worden?
Zo gerust ben je er dus blijkbaar ook niet in...
Ik heb de link niet meer maar in Amerika treden ziekenhuis dokters in groep naar buiten met een gezamenlijk standpunt.

Nml dat covid er in 2 vormen is. De "light" en de zware versie.

Dat de light versie goed te behandelen is.

Maar dat de hoax rondom, het googelen met cijfers en leugens door media en politiek veel meer schade aanricht aan het economische en sociaal weefsel met onherstelbare gevolgen.

Ook hier bij ons dramatiseren ze de feiten.
Enkele personen worden vermeerderd naar x zoveel per hobderduizend ( die er dan niet zijn) en stijgingen van 0,5 naar 5 of 6 is dan x zoveel honderden procenten.

Dat is niet correct.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2020, 12:40   #127
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

De link is terug.
Dokters hebben u iets mede te delen.

https://www.facebook.com/10002697825...72306/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2020, 16:17   #128
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Cijfers deze week in nl
Zelfde tijd.

Welles - nietes

https://www.facebook.com/10000163475...77974/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2020, 19:51   #129
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Wat zegt ze?


http://82.221.129.208/newyorkmurder.mp3
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 28 juli 2020 om 20:17.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2020, 22:53   #130
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Fauci, eerder deze week in een bubbel. Maar waarom dan maskers?

Maskers, dus toch geen bubbel?

Masker af, dus toch bubbel, of toch niet? Wat is't nu?

Voor een 80-jarige neemt hij ongehoorde risico's.

Maar uiteraard weet Fauci wel beter. Ofwel is een virus gevaarlijk ofwel is het niet.



Fauci & Co.: 40 years of expertise in socially engineering the unwitting proles via social distancing. Success guaranteed!
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 28 juli 2020 om 22:56.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 10:46   #131
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Er is wereldwijd goed nieuws en ook slecht nieuws.

Het goede nieuws: er zijn nergens nog griepdoden.
Het slechte nieuws : ze hebben allemaal covid gekregen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 10:51   #132
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Niemand doet moeite zie ik.
Wat een dom volk hier.

Ik zal jullie wat op weg helpen.
Het betreft een telefoontje uit het ziekenhuis waar rare dingen bezig zijn.
Haar laatste telefoontje.

Doe eens moeite.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 30 juli 2020 om 10:53.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 12:05   #133
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

https://www.facebook.com/10000489378...83486/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 19:12   #134
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Niemand doet moeite zie ik.
Wat een dom volk hier.

Ik zal jullie wat op weg helpen.
Het betreft een telefoontje uit het ziekenhuis waar rare dingen bezig zijn.
Haar laatste telefoontje.

Doe eens moeite.
Wat wil je nu bewijzen?
Dat er zeker in het begin met de cijfers is geknoeid, dat weet iedereen al vanaf het begin.
Dat de inspanningen van de ziekenhuizen en het verplegend personeel overroepen zijn, ook dat weet iedereen allang.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 22:21   #135
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Een veel besproken item is een vaccin met een chip in.

Wat die chip daar dan zou doen is mij nooit duidelijk geworden. Ik geloof er niet in en zie het nut er ook niet van.

Maar blijkbaar worden ze wel gemaakt door Hitachi en dus moeten ze wel ergens voor bestemd zijn.

Iemand?

https://www.facebook.com/10002661454...96488/?app=fbl
Chips worden steeds kleiner, dus chips moeten bedoeld zijn om stiekem tracking chips bij mensen te injecteren.

Notes van de Snopes pagina over deze echt bestaande chips: de producent claimt geen GPS functionaliteit, ze zijn niet gemaakt op opereren in het menselijk lichaam en als je wil dat ze over enige afstand communiceren moet je er een grotere externe antenne aanhangen.

Wat ze een goede stap maakt richting echte mogelijke toekomstige toepassingen zoals slimme verf, waarmee je zo een beeldscherm op je muur kan schilderen. Daar wil je geen GPS of lange afstandscommunicatie voor, je wilt lokaal contact, zodat dit soort chips door het centrale apparaat aangestuurd kunnen worden.

Maar een vaccin met een chip erin, waarom zou je dat ooit doen? Als je wilt dat mensen een chip met GPS in hun lijf inbouwen moet je er simpelweg Pokémon Go op laten draaien. En als je een wereldwijd onmogelijk geheim complot bent om mensen hun locatie te registreren dan gebruik je gewoon data van hun mobieltjes. Daar heb je toegang tot data van een handjevol grote bedrijven voor nodig, in plaats van een neppandemie die de wereldeconomie zinkt, de complete medewerking van elke behandelende dokter, elke onderzoeker die het virus bestudeerd en elk farmaceutisch bedrijf of biotech bedrijf dat een vaccin ertegen zegt te proberen te ontwikkelen, om nog maar te zwijgen over de enorme operatie om stiekem afweer onderdrukkende middelen in iedereen's dieet te smokkelen zodat de chips niet door het immuunsysteem aangevallen worden. Lijkt mij persoonlijk veel en veel makkelijker. Als ik een reptillian overlord was zou ik het wel weten.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 22:30   #136
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Niemand doet moeite zie ik.
Wat een dom volk hier.
Jij geeft een audiobestand in het Spaans zonder het omliggende artikel met (vermeende) context en transcriptie waar jij dit audiobestand zelf uit hebt, en dan moeten wij daarvoor maar moeite gaan doen.

Waarom moet dat? Omdat jij ondertussen bent gaan bestuderen hoe je mensen kan laten luisteren naar je complottheorieën, en een van de opties is om te zorgen dat mensen geïnvesteerd raken. Als ik zelf moeite heb moeten doen om iets te leren (met het woord leren hier in de ruimste zin van het woord) ben ik daar trotser op en draag ik dat liever uit dan wanneer het bij mij naar binnen gelepeld wordt. Bij complotverspreiders is de techniek bovendien geliefd omdat je dan zelf niet met een kloppend verhaal hoeft te komen van hoe het wel zit. Je laat iedereen zijn eigen verhaal construeren. Dat is niet alleen legaal veiliger (nee edelachtbare, ik had niks te maken met al die doden door kinderziektes, ik stelde alleen vragen) en het is niet alleen minder werk voor de verspreider waardoor ze meer onzin kunnen verspreiden in minder tijd, het is vooral een keiharde noodzaak omdat complottheorieën nooit een goed sluitend verhaal hebben. Dus je moet iedereen wel zelf wat laten verzinnen, dan valt niemand over zijn eigen plotgaten.

Oftewel: jij bent nu officieel gepromoveerd van onnozele complotgelover naar iemand die weet dat het onzin is maar voor het eigen gewin anderen mee wilt trekken in deze schaduwbeweging die de wereld ten gronde wilt richten. Of ben je dat wel? Hé, ik stel alleen maar vragen. Op naar Reptillia en daar voorbij!
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 23:29   #137
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Jij geeft een audiobestand in het Spaans zonder het omliggende artikel met (vermeende) context en transcriptie waar jij dit audiobestand zelf uit hebt, en dan moeten wij daarvoor maar moeite gaan doen.

Waarom moet dat? Omdat jij ondertussen bent gaan bestuderen hoe je mensen kan laten luisteren naar je complottheorieën, en een van de opties is om te zorgen dat mensen geïnvesteerd raken. Als ik zelf moeite heb moeten doen om iets te leren (met het woord leren hier in de ruimste zin van het woord) ben ik daar trotser op en draag ik dat liever uit dan wanneer het bij mij naar binnen gelepeld wordt. Bij complotverspreiders is de techniek bovendien geliefd omdat je dan zelf niet met een kloppend verhaal hoeft te komen van hoe het wel zit. Je laat iedereen zijn eigen verhaal construeren. Dat is niet alleen legaal veiliger (nee edelachtbare, ik had niks te maken met al die doden door kinderziektes, ik stelde alleen vragen) en het is niet alleen minder werk voor de verspreider waardoor ze meer onzin kunnen verspreiden in minder tijd, het is vooral een keiharde noodzaak omdat complottheorieën nooit een goed sluitend verhaal hebben. Dus je moet iedereen wel zelf wat laten verzinnen, dan valt niemand over zijn eigen plotgaten.

Oftewel: jij bent nu officieel gepromoveerd van onnozele complotgelover naar iemand die weet dat het onzin is maar voor het eigen gewin anderen mee wilt trekken in deze schaduwbeweging die de wereld ten gronde wilt richten. Of ben je dat wel? Hé, ik stel alleen maar vragen. Op naar Reptillia en daar voorbij!
Het audio bestand komt van een vrouw in een ziekenhuis. Middelbare leeftijd.
Ze zegt dat ze rondkomen met spuitjes geven.
En dat niemand nadien nog leeft.


Er schijnen zo wel meer opgenomen berichtjes te zijn.

Nu zo een audio bestand in het Spaans (Mexicaans) omzetten in tekst vraagt aangepaste software.

Morgen zie ik een spanjaard. Ik ga het hem laten vertalen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2020, 10:17   #138
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

https://www.facebook.com/10002766877...71970/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2020, 18:26   #139
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Video pandemie. 1uur en 40 minuten.
Wereldwijde oefening.
Alles is bedrog.
Zeker kijken.

Deze documentaire bevestigt dus, wat velen van ons de laatste tijd met zekerheid hebben leren kennen: de hele COVID-19 world shutdown/lockdown, maakt deel uit van een live training en simulatie-oefening door de gewetenloze WHO en de Verenigde Naties, zoals gedocumenteerd in hun Global Preparedness Monitoring Board’s (GPBM) Annual 2019 Report.

https://www.wanttoknow.nl/gezondheid...vid-plandemie/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 31 juli 2020 om 18:32.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2020, 00:06   #140
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht

Zeker weten dat quasi alles bedrog is.
Maar liever dan zelf te kijken, kijkt men liever naar wat vertoond wordt.
Want uitlachen is zo plezant en vergt geen moeite.

CV19 behoort tot het succesvolle verdienmodel 'eeuwige slachtoffers' dat alle verwachtingen overtrof omdat de massa er na al die jaren nog steeds vrijwillig en met open ogen intrapt.

Uit de George Floyd film.
open your eye-s

__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 1 augustus 2020 om 00:26.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be