![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eh, nee, de regel "blijf in uw kot" is al meer dan 2 maanden niet meer geldig he, en de kust, wel dat is toch eigen land ?
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In volgende clip uit Nederland trekt men het héle Corona zooitje sterk in twijfel.
Persconferentie: "Mondkapjes dienen geen medische reden maar om ons gedrag te beïnvloeden"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen natuurlijk denk ik dat niet. Ik hoest zelf ook al eens. Maar in die buurt neem ik het zekere voor het onzekere. En ik vind het een beetje schandalig en totaal achterlijk van zo los in iemands gezicht te hoesten.
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet te vergeten zij die hetb op een niezen zetten zo hard dat iedereen in de omgeving verschiet en dan nog durven rond te kijken zo van: iedereen getuige geweest van mijn nieskunsten? Als iemand dat doet in mijn buur mompel ik achter mijn mondmasker: "vuilaard!!!" ![]() Daarom kunnen sommige mensen niet zacht niezen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 augustus 2020 om 14:49. |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeg nee tegen de terreur van mondkapjes.
|
|
|
|
#106 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zo zat ik (provincie antwerpen) net op de fiets tussen de velden te rijden, geen ziel te bespeuren. Omdat ik nogal zwaar begon te ademen en het benauwd kreeg heb ik het even afgezet. Komt er een wandelaar (op het fietspad) langs en zegt "Moet u geen mondmasker dragen? " 1. Door mij aan te spreken verspreidt die juist het virus 2. Het is zijn plaats niet om mij daar op aan te spreken 3. Hij kent de context niet 4. Zijn masker houdt maar 70% partikels tegen dus door zijn gedrag verspreidt hij meer het virus. 5. Ik heb niet gereageerd omdat ik hem niet mogelijk wilde besmetten, maar hij stond er precies wel voor open!!!! Mondmaskers beinvloeden dus inderdaad het gedrag. Mensen zijn pissig en gemeen tegen elkaar. En de regel streeft het doel voorbij. Ik gebruik mijn gezond verstand. Als het ergens heel druk is zet ik wel degelijk een masker op, maar ik zal nog eerder die drukke plaats mijden, dan een masker op te zetten. Het geeft een vals gevoel van veiligheid.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 1 augustus 2020 om 15:53. |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mocht men onder deze voorwaarden besmet geraken dan zou gans België al zowat besmet moeten zijn. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie die angst waanzin en machtswellust niet - bij geen enkele leeftijd eigenlijk.
Bvb het enige dat ik iemand vandaag hoorde zeggen over corona was een oudere man die bij binnenkomen winkel zei dat het tijd begon te worden dat dat gedoe over was. Dat is het zowat, gemor en voor de rest genegeerd. Steeds meer winkelbezoekers nemen de mand enkel mee om binnen te raken, en dumpen die achter de eerste hoek die ze na inkom passeren. Vooral in die ene winkel waar je hem zelf moet ontsmetten. Weinigen doen het. Wat me ook is beginnen opvallen in dit soort winkels is dat nogal wat achtergelaten manden inhoud hebben. Alsof ze de spullen eerst wilden kopen en er dan van afzagen. Bracht me op een idee, zoete wraak voor de dwingelandij
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 1 augustus 2020 om 22:49. |
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|