![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
Geachte heer, wat mag er nu niet meer?
Citaat:
Wat valt er in zo'n uitstalraam te zien? Een hoop dure rommel! Ik vraag me soms af "Wie haalt dit in huis?". Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In het Kanaal Z nieuws van 03/08 "smeekte" de woordvoerster van een middenstandssynidkaat bijna dat de regering nog vlugvlug zou toelaten dat de mensen tenminste toch "met hun bubbel" zouden mogen gaan shoppen......
Ik zie dan zo een "bubbel",waarbij minstens 1 persoon de "bubbelbrief" bij de hand zal mogen hebben om te bewijzen dat "Tante Kaat" zich niet "illegaal" bij die bubbel vervoegd heeft..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 4 augustus 2020 om 17:36. |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat klopt allemaal niet meer he?
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Kleren kopen in coronatijden is toch maar raar, wil je echt een kledingstuk passen dat daarvoor misschien werd gepast door een coronalijder ?
Los daarvan denk ik dat de vraag gedaald is omdat iedereen thuis in zijn onderbroek rondliep en geen kleren versleet.
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus nee,het klopt allemaal niet meer. Het wordt een nieuwe rubriek in de cursussen "retail" natuurlijk,het wegjagen van klanten op gouvernements-bevel en om reden van.......niks..... |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hetzelfde met schoenen en handtassen. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Europees Commissaris
|
Bwa, mijn vrouwtje is vandaag wat gaan shoppen. Ze zegt dat ze bij ons in de winkels heel veel groepjes van 2 of 3 mensen samen zag binnengaan. Alleen een Marokkaans gezelschap (2 vrouwen met 5 kinderen) werd buitengezet.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In de meeste winkels maken ze er inderdaad niets van.
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat natuurlijk niet om de kledijretail alleen,hoewel deze deerniswekkende sector(ook zonder corona) natuurlijk heel erg in beeld loopt....
Het is gewoon te ver gegaan,de reguralitis.... Voor handelsbedrijven bedrijven met dergelijke kosten als een bakstenen winkel is "half open" economisch gezien eigenlijk nog erger als "gesloten" en ja,in een winkelstraat,met allerlei soorten handel moet er een "sfeertje" zijn of het gaat gewoon niet.... ....het gaat dus gewoon niet...Zelfs niet als de kortingen bijna van de ruiten vallen... Hopelijk stopt die zever in de openbare ruimtes en de handel nu snel,en beperkt de overheid het gewoon tot tussenafstanden en monddoekjes.. Ik ben zelf amper geinteresseerd in dat shopping gedoe,maar wens niemand dergelijke kl*tz*kkerij nog toe....... Laatst gewijzigd door kelt : 4 augustus 2020 om 18:52. |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier in de streek staan er bij betaalterminals meestal wattenstaafjes en de mensen gebruiken die ook. Het resultaat zie je op de besmettingsmap. Zie Oost Vlaams Brabant. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200721_96193882
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De solden is de tijd van het jaar dat de mama's haar pubers wat in het nieuw steekt met wat nog rest van het vakantiegeld.
En de winkels krijgen hun kelders wat leger.
|