![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Nog 40 dagen.
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klinkt haast als: 'En de boer, die ploegde voort.'
p.s. Mondmasker op BDW & Magnet & de Koning maar géén 1,5m ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2020 om 19:35. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Nog 30 dagen te gaan.En men staat werkelijk nog nergens.
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik twijfel aan de man en zijn mogelijke bedoelingen. Hij is mislukt als rechtenstudent. Hij heeft zijn doctoraal geschiedenis niet afgemaakt. Zijn gedrag bij het binnenhalen van Marie Dedecker was niet loyaal. Zijn gedrag bij het Marakesh pact was opportunistisch en niet doordacht. Hij is door de Vlaamse werkgevers op het schild gehesen en heeft ongetwijfeld bijgeleerd maar hij blijft een onzeker man. Hij kleedt zich tegenwoordig opvallend. Zijn spindoctors hebben hem waarschijnlijk de kleermaker van Pfaff aangeraden. Onzeker, een kleine man jaloers op zijn grote broer.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
|
|
|
|
|
#108 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al hetgene dat u daar vermeld, valt in het niets qua bepaling van de oorzaken van zijn gedrag, vergeleken met de zaken die ik opsom.
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb geen idee waar De Wever mee bezig is maar ik kan alleen maar hopen dat hij die regering met de PS uit alle macht zal voorkomen. De Walen hebben ons buiten nog meer uitzuigerij en schandalige ondankbaarheid inderdaad geen fluit meer te bieden.
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#111 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neem de zuilen als (een) voorbeeld. Enkel zolang Belgie bestaat blijven de miljarden jaarlijks door hun vingers glijden. Als Belgie stopt, dan kan er niets meer aan de vingers blijven plakken. Meer zelfs, er zullen strafrechtelijke onderzoeken opgestart worden naar de miljarden en de misdaden van de zuilen in een onafhankelijk Vlaanderen. Ze hebben er dus alle belang bij om de Vlaming geknecht te houden in Belgie.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 augustus 2020 om 11:22. |
||
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bart is het nu voor iedereen het het duidelijk maken , dat er geen nieuwe federale regering meer kan gevormd worden , wat er ook geprobeerd wordt. De Vlaamse onafhankelijkheid is nog het enige wat ons rest. |
|
|
|
|
|
|
#113 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja, die kan altijd gevormd worden met de Walen, zo bestendigen die ook de miljardenstroom vanuit Vlaanderen.
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar zou ik niet meer durven op rekenen,het water is veel te diep geworden tussen Vlamingen en Walen.
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waren de Vlamingen er niet alle problemen zouden opgelost zijn... |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'voorkomen'... Hij is verdomme de grote gangmaker van deze laatste kans om zijn partij federaal mee aan de dis te krijgen, daar gaat deze +400 dagen vaudeville wel over hee... Het heeft meer dan 400 dagen gekost vooraleer hij een informeel akkoord had met 'aartsvijand' PS om met hem een coalitie te proberen maken. Als je nu in alle ernst zegt dat je 'niet weet met wat hij bezig is' heb je de voorgaande maanden vermoedelijk in een ander werelddeel geweest en volledig afgesloten van alle media.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 augustus 2020 om 13:45. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als het is om zijn Regnum op positieve manier te kunnen afsluiten, en niet ten onder te gaan als een loser MOET BDW een dikke vis binnenhalen. Het enige dat van tel is, is regeringsdeelname en al the spoils of war die daarbij horen. Bart is intelligent, en weet ook wel dat hij om dat objectief te kunnen binnen halen hij een paar symbolische toegiftes moet doen. Bv de valies met daarin art 1 van N-VA terug voor 5 jaar op zolder gaan parkeren. Het botst tenslotte niet over belangrijke ideologische zaken, dit draait om échte problemen : wie is erbij, en wie valt af. Bart wil uiteraard niet dat de liberalen, tsjeven en sossen alleen met de postjes en benoemingen gaan lopen : hij wil verdomme ook zijn deel ! |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gaat Bart & de bubbel van 5 de Vlaamse onafhankelijkheid uitroepen ? Je begrijpt toch dat dit gaat over wie mee in de federale cockpit mag ? |
|
|
|
|
|
|
#120 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|