![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jean Marie is een verwarde Vlaming. Enkel de luchtbuks van BDW kan dit oplossen vrees ik.
![]() |
#663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Minister-President
|
![]() zaterdagavond in Blankenberge, met zo ne naam kan da niet anders dan dat er boel van komt Blanken
allee ze kunnen het weer beginnen ontkennen dat het altijd met dezelfde soort is. https://www.facebook.com/tomvangriek...16184611880930 |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, dit forum is vrij symptomatisch. We weten allemaal wat er gebeurd is dit weekend en de mensen die het aan het minimaliseren zijn beseffen klaarblijkelijk niet dat dit net is wat anderen, die hun kop niet in het zand willen steken, drijft naar het VB.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet dat die mensen zich wel 100 keer aan dezelfde steen stoten. Je zou toch denken dat ze het mettertijd zouden leren. Dit soort toestanden drijft zelfs vreemdelingen naar het VB (zij die het goed menen, en niet willen dat het krapuul het voor hen verpest).
![]() |
![]() |
#669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 10 augustus 2020 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 10 augustus 2020 om 00:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 10 augustus 2020 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
|
![]() Wat Quebec wetgevingen zouden misschien wel helpen de verfransing van de kust tegen te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk van diit soort tolerantie dat u toont krijg ik echt het vliegend schijt. Het is dat soort slap gelul dat zulke situaties in de eerste plaats veroorzaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
|
![]() Niet helemaal, want er wordt in die versie ook gezegd dat zij zich moesten terugtrekken op een kleiner stuk strand.
En dan wat later staat erbij "de opgetrommelde politie". Door de passieve formulering wordt verdoezeld wie de politie erbij riep en waarom. Bovendien, ik zie niet in waarom dit plots de schuld bij iemand anders zou leggen. Het is het krapuul dat zich niet gedragen heeft, en zoals we ondertussen weten zitten daar op zijn minst 20 leden bij van een Afrikaanse jongerenbende uit Brussel, die daar ook al voor feiten gekend was.
![]() |
#677 | |
|
![]() Citaat:
Als ik bijv. weet dat er ergens explosieven liggen, en ik roep één keer "hey, daar niet gaan, er ligt daar een bom", en de persoon waaraan dit gericht is gaat toch in die richting, en de bom gaat af, dan zal men toch wel kijken of ik wel mijn plicht als burger gedaan heb. Dan zal men afkomen dat één keer waarschuwen niet genoeg is, dat ik maar moest de politie erbij gehaald hebben als er nog tijd was, enz. Als het over verdrinken gaat, en ik ben redder, dan zal men daar wel iets op tegen hebben dat ik een paar keer geroepen heb, en daarna de zaken maar blauw blauw gelaten heb.
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Neeje zenne! De regels (stedelijke zwembaden) zijn (waren?): indien de 'bevelen' van de redder niet opgevolgd werden, de politie erbij halen; op dat moment 'werkte' de politiediensten in opdracht van de redder ! Na het 'gebeuren' kon iedereen ZIJN verhaal vertellen en oordeelde de bevoegde dienst (justitie, stadsdienst, schepen van sport en nog anderen mogelijkheden) het 'geval' Maar dat was in de tijd dat orde, gedrag en verantwoordelijkheid nog betekenis hadden ... Lang geleden dus !
![]() |
#680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen kleine verantwoordelijkheid die je zomaar loslaat. |
|
![]() |
![]() |