![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1162 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ik het geweld nog maar eens even in beeld brengen.
( FIGHT BELGIUM )VECHTPARTIJ BELGIE - BLANKENBERGE SAFARI AUGUST 2020 En dan verschiet men dat de mensen die zwarten en moslims beu begint te worden? De agenten hebben zich nog voorbeeldig gedragen, in bepaalde andere landen gaat men daar anders met om met onruststokers dacht ik. Deze reactie op het filmpje was wel goed: Blanke jongens die hieraan meedoen zijn het meest triest. p.s. Heeft u er op gelet tijdens het bekijken van het filmpje dat de heibelzoekers alles goed aan het filmen zijn met hun GSMmekes?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 augustus 2020 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat uw fantasie eens goed de vrije loop. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 12 augustus 2020 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan niet ver lopen denk ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Geweldig.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 |
Parlementslid
|
![]() Spierballengerol en straffe taal van het beleid. Tot de storm is gaan liggen, dan gebeurt er naar loffelijke gewoonte helemaal niets meer.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spierballen? Met hun dubbele kin en vette buiken, dat kan ik nog aannemen maar spierballen?
![]() |
#1172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1173 | |
|
![]() Citaat:
Ze waren gekend in Brussel. Brusselse lakse parketten kennen we meer dan voldoende. En je bent een echte grapjas met je matrakken. Vandaag werden er elders een paar de toegang ontzegd, ze dienden klacht in wegens "etnische zuivering". De politie mag niet hoesten of er wordt klacht ingediend, en de linksen steunen dat.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 12 augustus 2020 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1174 | |
|
![]() Citaat:
Hoe ging dat ook alweer toen er auto's in brand gestoken werden tijdens de nacht van oud naar nieuw? Inderdaad, er gebeurde nauwelijks iets om de daders op te sporen, en de burgemeester stond het te vergoelijken.
![]() |
![]() |
#1175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/in-de-buurt/gent/...toon~a629b082/
En als de politie haar werk doet is het ook al weer niet goed volgens dat k..wijf. Of was ze één van hen?
![]() |
#1177 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Zouden rubberkogels en wapenstokken beter geweest zijn??????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 augustus 2020 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |