![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"waarom leggen pokerspelers hun kaarten niet op tafel als ze spelen ?". Het zou het spel nutteloos maken. |
|
|
|
|
|
|
#363 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is dezelfde soort redenering als "mijn man heeft 2 van mijn kinderen verkracht en opgegeten en gaat nu de derde achterna". "wel, dan moet je binnen 5 jaar maar scheiden en met een andere trouwen he". Ik wil kiezen voor "geen vertegenwoordiger, en geen regering", hoe doe ik dat ? Dat is zoals "ik wil niet getrouwd zijn" "ha, dan moet ge binnen 5 jaar maar scheiden en met een andere trouwen he". Laatst gewijzigd door patrickve : 16 augustus 2020 om 05:28. |
|
|
|
|
|
|
#364 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#366 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#367 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oei, op amper 5 maanden je mening zo wijzigen ...
|
|
|
|
|
|
#368 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad, en Theo moet steeds opnieuw opdraven, waarschijnlijk wegens gebrek aan echte argumenten.
|
|
|
|
|
|
#369 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#370 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar er wel in lukken om met de grootste verrassing sedert de verkiezingen, een akkoord te bereiken met de PS ..?? (een akkoord dat geen applaus krijgt van het VB? Dat lijkt me maar normaal te zijn. Wij zijn niet het VB.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#372 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Naar meneerke Lafchaert zijn buikgevoel was het akkoord te links.
Nu zijn we benieuwd of hij mijn zijn nieuwe vriendjes van ecolo iets gaat kunnen brouwen dat niet zo links is .... Ik denk dat het gaat rommelen in zijn buik.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 augustus 2020 om 07:11. |
|
|
|
|
|
#373 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Naar het schijnt is zelfs extreme oikofobie tegenwoordig behandelbaar, EMDR-therapie geeft goede resultaten. Ook cognitieve gedragstherapie kan helpen om de fobie te onderdrukken. |
|
|
|
|
|
|
#375 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is wachten nu op de aanstelling van een paar nieuwe preformateurs zeker?
Het klinkt al bijna zoals uit Blauwbaard ... Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 augustus 2020 om 08:31. |
|
|
|
|
|
|
#377 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 augustus 2020 om 09:14. |
|
|
|
|
|
|
#379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Interessant artikel:
https://preview.mailerlite.com/o2h5f...26973768/k6c6/ Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#380 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook gelezen op Nieuwsaap.
|