![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zijn van nature 'gewoontebeesten' en als die doorbroken worden gaan zij in de meeste gevallen steigeren. Ik voegde even geleden een regel toe aan de "Blijf in uw kot!!" en die klonk als: "Blijf in uw eigen land!!!" p.s. Lippenslaan in Knokke wordt Marokkaans Blankenberge. Ik denk niet dat graaf/burgemeester L. Lippens daar gaat kunnen om lachen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 augustus 2020 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.tscheldt.be/lippenslaan-...-blankenberge/ https://www.standaard.be/cnt/dmf20200816_92149937
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 16 augustus 2020 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Eerst uit alle macht mensen ontraden om te komen en dan verbaasd zijn dat er weinig mensen komen. Van zoveel afwisselend remmen en gas geven word ik wagenziek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dat kunnen schrijven. Maar ik vind "jongeren", zo tussen die aanhalingstekens (en hierboven dan nog in hoofdletters) krachtig genoeg.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt over die zatlappen ook nergens gekwaakt in al die provinciale domeinen over gans Vlaanderen ... En als ze de hooligan uithangen in hun eigen tuintje, dan is er tenminste de hooliganwetgeving. Ge komt dus wat verkeerd uit de hoek, hé beste vriend. Ge staat hier nu met uw klein pietje bloot.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() De legende wil dat dit de plaats was waar kruisvaarders aanlegden toen ze de Byzantijnse prinses Blanka meebrachten als gijzelaar uit Constantinopel. De gulden draak op het Gentse belfort zou ook een souvenir zijn uit Constantinopel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je oproept om niet naar het buitenland te gaan maar hier in België te blijven. Dan moet je weten dat de kust bij (zeer) warm weer extra veel volk zal trekken. Voorzie dan maatregelen. De hitte was lang genoeg op voorhand aangekondigd. Als er tienduizenden naar Brussel trekken, neemt men ook voorzorgen. Ondanks dat men er eveneens alle kort en krijgt slaat. Mogen de meeste betogingen altijd doorgaan. Ik heb nog nooit horen oproepen Vandaag is er 'niemand' welkom in Brussel. Laatst gewijzigd door De Prof : 16 augustus 2020 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Redders zijn inderdaad ook pretbedervers. Zij kunnen gelukkig nog geen hardwerkende heren voor onbenulligheden beboeten maar dit zal nog wel komen. Hoogachtend Citaat:
Dit is uw menig. Citaat:
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat u dit in tegenwoordige tijden toch niet mag onderschatten dat mensen/stemmers gaan terugblikken naar het 'gedrag van zoveel jaren terug'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar denk dat wat er dit jaar gebeurd is, heel veel gaat bepalen volgende verkiezingen. Dit is iets dat mensen niet snel gaan vergeten. Vooral omdat ze de gevolgen nog jaren met zich mee moeten slepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |