![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De tand des tijds kent vaak geen genade. Post hier transformaties van jong naar oud van eender wie in je hoofd opkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Shannen Doherty (gekend van o.m. Beverly Hills 90210).
![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 17 augustus 2020 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Jenny Garth (eveneens Bevely Hills 90210)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Tori Spelling (nog eentje uit het klasje van Beverly Hills 90210)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ah-nult
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe goed kijken....
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verschrikkelijk nieuws voor Shannen Doherty Ik vond ze anders wel wat hebben toen de 'heksen' serie Charmed nog liep. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jennie Garth , rrrrrrrrawwww , die ziet er nog steeds bijzonder leuk uit !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oei, die wordt een topic met dodelijke concentraties botox.
Ja jullie Kim Basinger, Michelle Pfeiffer en Heather Locklear ![]()
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee Nee Nee, die schoenen zijn niet aanvaardbaar ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Kristien Appelpoort
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was er gek van, in de Beverly Hills 90210 periode.
Nu is het een ander verhaal............... Laatst gewijzigd door Everytime : 18 augustus 2020 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zeker van maar ik geloof dat zij spijtig genoeg ook aangevallen is door borstkanker.
En ik geloof dat die met een Nederlander gehuwd is of was. Toen de serie 'Married With Children' speelde en zij de rol van Kelly Bundy vertolkte was ze echt wel zalig Christina Applegate. ![]() (Uni heeft uiteraard héél die serie nog op DVD ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn favoriet van hen...................zelfs als we dinsdag zijn. ![]() https://www.youtube.com/watch?v=SsmVgoXDq2w |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen zien zichzelf niet verouderen blijven het beeld in gedachte dragen hoe een vrouwtje als ze jong was (bij de start van hun relatie misschien) uitzag en daar durven al wel eens relaties over struikelen als de juffrouw/vrouw iets 'rimpeliger' wordt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 augustus 2020 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |