![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#25861 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks eet ik nog een plattekaaske als dessert. Binnen een uur of 2 dus.
Ik heb minstens nen halve kilo wortelkesstoemp gegeten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vreterke
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25866 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() morgen mosselen, en maandag bloedworsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beuling
![]() Ik lust het wel , maar niet wekelijks !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn streek heten ze dat zwarte triepen, als ze artisanaal klaar gemaakt zijn ga ik er voor helaas zijn het caloriebommen en ben ik een caloriefanaat. Dus beperk ik het tot ongeveer twee keer per jaar. Ik heb het dan ook niet over suiker triepen met rozijnen. Eten met suiker in daar moet ik van kotsen dat is gemaakt voor goedkope en smakeloze paleizen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25871 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net Victoria gedronken, en ze smaakte.
![]() |
#25872 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wortels zijn goed voor het nachtzicht. Zo kunt ge goed uwen Albeir zijne wortel zien hangen of staan in den donker. Kan een zeer strategisch belang hebben. Het ligt soms in details.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 22 augustus 2020 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS, net een stokbrood met kip-curry als ontbijt weggewerkt.
![]() |
![]() |
#25874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hotdogs, Cara-pils en een MAGA-klak op mijn hoofd.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25876 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Als u alle antwoorden doorneemt, zal het u wellicht niet verwonderen dat bijna de helft van de inwoners in het Vlaams Gewest aan overgewicht lijdt. Het vorig voorbeeld van het Koekjesgedrocht is niet zo slecht: zandwijkbroodjes met ham en joest (= Nederlandstalige ontwikkeling van een ouder Germaans woord voor kaas < Lat. caseus, namelijk: "ost") Toch kan het beter! ontbijt 1: Havermout met geklutste eieren, bessen en huttenjoest ontbijt 2: broodsneden met aardnootsmeer (betere benaming voor het eigenlijk verkeerde "pindakaas"), waterkers en kromooft (bananen) tussendoortje: Turkse korenwafels (maïswafels) en eiwitdrank middagmaal: gierstmelde (quinao) met gebakken kippenborst en gestampt (of zoals de Laarslanders het noemen: "pesto") vieruurtje: tweebak ("beschuiten" < biscuits) en een blik bonen avondmaal 1: deegkrulletjes met vis in blik, gulden appelbrij (tomatenpuree) en wortelspruiten (asperges) avondmaal 2: zoete aardappelen met gebakken rundsvlees, knoflook of gewone look (= oorspronkelijk naam voor "ajuin") en bloemkool indien gewenst een toetje: kruidenkoek hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freeeeeeeeeeet!
![]() ![]() pad thai inspired ![]() ![]() ![]() (past week) ![]() thai way ground meat~ ![]() home made tuna salad |
![]() |
![]() |
![]() |
#25878 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil nu niet snuffelen maar dat lijkt mij een ziekenhuiskost.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mosselen en friet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25880 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eskimotaart.
![]() Negerinnetetten ![]() Moorkoppen ![]() Jodenkoeken ![]() Zigeunersaus ![]() Uncle Ben's rijst ![]() Aunt Jemima's Syrup ![]() Alles op de Black Bastard Grill gesmeten. ![]() Nog iets wat niet politiek correct is?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |