![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Heb jij de cultuur gemist de afgelopen 5 maanden? | |||
O ja, en erg. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 28,00% |
Neen gij, niks gemist |
![]() ![]() ![]() |
15 | 60,00% |
Ja maar, er is nog iets dat ik kwijt wil. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt schande over gesproken. In Oostende is er nog veel armoede. Momenteel dienen die blokkedozen meer als referentiepunt op den dijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Federale politie en openbaar vervoer worden echter betaald door de federale overheid, niet door de gemeente Boom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1 =1 Pearl Jam Black 1991 2 =2 Queen Bohemian Rhapsody 1975 5 ??3 Gorky Mia 1992 4 =4 Pink Floyd Wish You Were Here 1975 3 ??5 Nirvana Smells Like Teen Spirit 1991 14 ??6 Fleetwood Mac The Chain 1977 8 ??7 Pink Floyd Shine On You Crazy Diamond 1975 7 ??8 Led Zeppelin Stairway to Heaven 1971 9 =9 Dire Straits Sultans of Swing 1978 6 ??10 Metallica One |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn een heel stuk verlaagd omwille van TML. De totale opbrengst voor de gemeenschap is in elk geval groter dan de kost ervan. Dat de verdeling van die opbrengst niet "correct" verloopt is op zich niet het probleem van de organisatie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan goed volgen wat je bedoelt maar veel kunnen we daar niet aan veranderen hoor. Je kan je er enkel aan ergeren meer niet U niet te veel van aantrekken en genieten van de dingen die jij leuk vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel, ik maak zelf ook handig gebruik van zaken zoals You Tube. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij je bedoelt om dingen die wel aangeraden worden: een fiets- of wandeltocht met respect van de basisregels bla bla ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor kameraden heb jij zeg. Zijn die bang? Wel, de mijne zijn niet bang maar wel mensen die zich wensen verantwoordelijk te gedragen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geniet er van: https://www.museummayervandenbergh.be/nl/coronavirus . Ik heb ook genoten van dat museum. De laatste keer zo'n vier of vijf jaar geleden. Hoe zwaar dit museum gesubsidieerd is, weet ik niet. Heeft ook geen belang: zo'n monument van erfgoed!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is "een dictatuur installeren" maatschappelijk gevaarlijk of niet ? Is "uw burgerrechten verliezen" maatschappelijk gevaarlijk of niet ? Is "bedrijven laten failliet gaan" maatschappelijk gevaarlijk of niet ? Is "minder dan 1% van de burgers laten sterven" maatschappelijk gevaarlijk of niet ? Waarom zouden dokters dat mogen bepalen, en niet, bijvoorbeeld, economen ? Waarom zouden dokters dat mogen bepalen, en niet cafebazen ? Heb jij nooit iets gedaan waarvan er dokters waren die zegden dat het onverantwoord was voor uw gezondheid, zoals een pint pakken of zo ? Bovendien, hebben die dokters gezegd op welke datum dat weer "verantwoord" wordt ? Of hebben zij U een kat in een zak verkocht, en is het eigenlijk vanaf nu VOORGOED onverantwoord om eens met vrienden gaan te lachen en zo ? Laatst gewijzigd door patrickve : 1 september 2020 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet goed genoeg wat een dokter mij zou vertellen wat ik best niet meer zou doen. Dokters vertellen dat niet meer, tenzij ze weten dat je oliedom bent. Als je vrienden en vriendinnen uitnodigt dan weet ieder waaraan hij/zij begint. Kwestie van wat gezonde basisregels te respecteren. En ja, je kan pech hebben, zoals neuken met iemand die seropositief is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u daar een lijst van hebt, mag u die mij altijd via "Privéberichten" toesturen. Dank bij voorbaat, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |