![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#782 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want de Belgische politie, die liegen niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#785 |
Minister
|
![]() “Die doders, wat is daar eigenlijk mee gebeurd? En wie is verantwoordelijk voor het feit dat naar die dames en heren nog geen vinger is uitgestoken?”, vraagt hij zich af. Rieder kijkt in eerste instantie naar de procureur des Konings in Charleroi, die de beelden en het politieverslag binnengekregen had.
Strafpleiter Hans Rieder heeft in een snoeihard opiniestuk brandhout gemaakt van wat gebeurd is in de zaak-Chovanec. Hij viseert niet toenmalig minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon, maar wel de agenten – “doders” – die betrokken waren bij de interventie, de procureur en de onderzoeksrechter. Hij schrijft in een opiniestuk bij VRT Nieuws dat het verkeerd is om naar de politiek te kijken. Rieder viseert vooral de betrokken agenten en magistraten. >>>“Die doders, wat is daar eigenlijk mee gebeurd? En wie is verantwoordelijk voor het feit dat naar die dames en heren nog geen vinger is uitgestoken?”, vraagt hij zich af. Rieder kijkt in eerste instantie naar de procureur des Konings in Charleroi, die de beelden en het politieverslag binnengekregen had.<<< Toch te gek dat men een politiek anders denkende wil breken terwijl doders beschermd worden, terwijl de Franstalige procureur des Konings in Charleroi dit dossier duidelijk verborgen wist te houden!!! Steeds weer worden criminelen beschermd door politiek gesteunde belangen groepen en worden anderen met schuld beladen voornamelijk om andersdenkende politieke partijen voordeel te bezorgen of te beschadigen. Ondertussen dansen en springen de criminelen vrolijk verder rond. In de VS word het openlijk uitgevochten hier is het nog erger.... hier gebeurd het steeds in het geniep, achter de rug van de mensen om politiek gewin, verdorie steeds meer met de hulp van politiek geplaatste binnen het justitie apparaat, rechter, procureur des Konings.....! Overal ter wereld waar justitie corrupt is is er geen democratie........ ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 1 september 2020 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten dat dan aanvaarden bedoel je, en Janbon veroordelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 |
Minister
|
![]() Weet ik niet, maar zijn redenering lijkt mij in deze toch correct.... waarom bleven de bewijzende beelden zo lang verborgen....
En waarom komen die nu plots boven drijven bij de pers?
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#790 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Minister
|
![]() Vind ik ook, heel lang geleden bij de witte mars werd de grote kuis geëist door de bevolking en wat is er gebeurd?!?..... de rijkswacht werd afgeschaft, terwijl de baronie's hun eigen/persoonlijk "politie legioen" mochten behouden.
Aan justitie veranderde echter niets.... vooral Brusselse justitie is poel van verderf! waardoor men dan wellicht denkt in Charleroi dat ook te mogen.. nu al moorden toedekken......
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 1 september 2020 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#792 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, en hij stelt de juiste vragen.
Omdat hij nu eenmaal als topadvocaat, een veelvoud verdient van wat een rechter krijgt, hij kan de lastige vragen dus stellen, in tegenstelling tot vele van zijn confraters, die hopen van ooit nog rechter te worden. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou je beter afvragen wat er allemaal aan de hand is in nazi-Walenland.
![]() |
![]() |
![]() |
#795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet meer of niet minder dan op politiekantoren in Antwerpen, de hoofdstad van rechts in België.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 september 2020 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#796 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en steekt de Antwerpse politie het ook in een doofpot zoals die in Charleroi ???
![]() |
#797 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans Rieder heeft, in tegenstelling tot de vertroebelde linkse meute op en buiten dit forum, een heldere, scherpe kijk op deze zaak:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200901_94005188 Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn het er over eens dat de Belgische politie, geheel en al, crapuul is.
![]() |
![]() |
![]() |
#800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |