![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Heb jij de cultuur gemist de afgelopen 5 maanden? | |||
O ja, en erg. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 28,00% |
Neen gij, niks gemist |
![]() ![]() ![]() |
15 | 60,00% |
Ja maar, er is nog iets dat ik kwijt wil. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal een dezer dagen een lijst maken in excel en publiceren in "Koeien en Kalveren", als dit mag van de moderatie. Iemand heeft me ergens al die vraag gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
>>> niets heeft waarde, je moet alleen en zot vinden die er iets wil voor geven. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 1 september 2020 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die excel-lijst mag u uiteraard wél altijd via "Privéberichten" doorsturen. Ik moet wel zeggen: ik ben vooral geïnteresseerd in 'reggae' (eigenlijk eerder allerlei muziek uit Jamaica), 'blues' (liefst akoestische), 'soul' (en vooral dan de uptempo sixties-soul), 'techno' (die van Detroit, maar ook van Berlijn bijvoorbeeld) en 'experimentele muziek' (verschillende genres). "Rock" kan mij maar matig, en steeds minder, boeien. Misschien kan deze informatie u helpen om uw lijst kort te houden en u zo werk te besparen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De accumulatie van rijkdom in een erfelijke lijn is hetzelfde als de accumulatie van kennis in een cultuur he: op den duur is het verschil met anderen zo groot en zo irrevesiebel, dat de uitkomst van de strijd duidelijk is. De verliezers worden geelimineerd, en binnen de lijn van winnaars kan men weer gaan "divergeren" en strijd voeren. Telkens een strijd beslecht wordt, heeft men vooruitgang geboekt. Hier is dat niet anders: telkens een kleine elite gans de aarde bezit, kan ze al de rest van het volk afmaken. De grote weelde waarin die elite dan als "erfgenaam van de mensheid" in voort kan, is een gigantische stap voorwaarts. Als er nadien dan "broederstrijd" ontstaat tussen nakomelingen van die elite, kan men weer een volgende ronde strijd bekomen, om weer, bij het beslechten, een gigantische stap voorwaarts te maken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ken je theorie, ik kies voor een andere die veel meer verklaart en niet tot absurditeiten leidt. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 1 september 2020 om 18:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen andere bron van waarde, dan de fun die men aan de consumptie beleeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Los daarvan: Marx was geen idioot he. Hij wist ook dat enkel van ruilwaarde kan worden gesproken als er ook gebruikswaarde is. En zijn arbeidswaardeleer gaat uit van maatschappelijk noodzakelijke arbeidstijd, waarbij eveneens van de aanwezigheid van gebruikswaarde uitgegaan wordt (Helaas ontbreekt ook bij hem de ethische dimensie.) Het probleem is echter dat je verdiensten niet zo duidelijk kan kwantificeren ('tijd' alleen is nogal een arbitraire categorie). Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 1 september 2020 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DEEP PURPLE – BOOTLEG VINYL LP´s / RECORDS
Ik heb er nog wel een paar in bezit (LP's) van Deep Purple maar de titels ontsnappen mij. Deze zijn er zeker bij:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=nrIPxlFzDi0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of met een vleugje dierenliefde: 'Het gat dat uw cultureel besef achterlaat, is groot genoeg voor een adelaarsnest, mon cher!". Of met meer gevoel voor kleur: "Het zwartste zwart geeft uw culturele bagage nog niet weer, fieu.". Of voor de krenterige onder ons: "Mon ami, kan uw school het belastinggeld voor uw opvoeding niet aan de fiscus teruggeven?"-of klinkt dat teveel N-VA?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 1 september 2020 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg dat eens uit aan mijn kloten als een schoon koppel tetten mijn testosterongehalte verdubbelt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |