![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf vandaag om 16 uur krijgt Spanje code rood.
Dit gaat mijn verstand te boven. Waarom volledig Spanje ? Vorige week waren de meeste regio's nog groen. Het is verdorie in Spanje corona veiliger dan in mijn straat. Twee relevante artikels: Een busbedrijf ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09...je-terugkeren/ B&B uitbaters ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09...od-waar-basee/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spanje staat op 5 met nieuwe besmettingen. En de Spanjaarden gooien er met hun klak naar. Straks krijgen we weer een invasie van terugkerende Covid toeristen.
En wij maar inspanningen doen om het tegen te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk eerder dat die Covid toeristen in Spanje er met hun klak naar gooien.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200825_92684621 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij je vlaamse gazet wil geloven is dat jouw probleem. Bovendien is niemand verplicht om naar Spanje te komen, blijf thuis als je vindt dat ze er met hun klak naar gooien.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De beslissing om Spanje code rood te geven is totaal van de pot gerukt. Vind ik op basis van de informatie en ervaring. Ik ben trouwens benieuwd hoe de buurlanden Spanje inkleuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bankroet, 't toerisme heeft enorm geleden onder dit covid-gedoe. Dan gaat 't land met de meeste covid-doden effe met de vinger wijzen, kleuren uitdelen aan andere landen, om mensen in de sector helemaal kapot te maken. Schaamte kennen ze precies niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 30 Juni 2020.
Hier zit geen enkele Spanjaard tussen die er met z'n klak naar gooit. Toeristen die er met hun klak naar gooien genoeg. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Je kan alleen in de voorgrond de afstand inschatten die er gehouden wordt maar dat lijkt met toch evenveel of meer dan als er op de grote betogingen in België, Nederland en Duitsland werd gehouden die toch niet tot grote uitbraken hebben geleid. Het is trouwens buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze overheid maakt ons land naar de kloten. Ik heb medeleven met mijn kinderen en kleinkinderen die de factuur zullen moeten betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom zet ik de datum er bij. Heeft ook niet tot grote uitbraken geleid. Het leven van Spanjaarden speelt zich ook grotendeels buiten af. Waarom 't hele land dan plots code rood krijgt en Spanjaarden met de vinger gewezen worden dat zij er met hun klak naar gooien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De factuur wordt sowieso onbetaalbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mensen hebben wel wekenlang binnen gezeten onder de meest draconische maatregelen, enkel naar de dichtsbijzijnde supermarkt en da's alles.
Stel je voor 5-hoog met 'n paar koters en enkel 'n klein balkonnetje... Komt die gazettenleuteraar vertellen dat ze daarom waarschijnlijk de regels (social distancing edm) niet kennen. Die mensen hebben ook TV hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Spanjaarden respecteren momenteel alles wat moet, en probeer het als buitenlander niet anders te doen. Toegegeven, het sociaal leven is er iets anders, closer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vernomen dat Frankrijk code groen geeft aan Spanje.
En wij geven het rood? Klopt dit?
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de virologen dictators is het nog niet genoeg dat ze België naar de kloten helpen intern. Nee ze moeten ook andere landen tegen België in het harnas jagen. Ze hebben Zwitserland al een kloot afgetrokken, Franse streken en nu Spanje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |