![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19861 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wet lekker wettig omzeilen heet dat
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19862 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders lopen ze in elkaars weg wegens gebrek aan werk. En dan ontstaat er ruzie, wegens gebrek aan nuttige bezigheid. Ik ga er niet over doordrammen. Zeker niet in deze topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Good after-whatever
![]() Me kassie kieken & freeeeeeeet bestellen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19866 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen ik klein was gingen we daar soms gaan zoeken achter 'schatten', heb daar ooit tussen de stank een geweer gevonden (loodjesgeweer). Nu bestaat da nie meer, ze hebben dat toegesmeten en erop een 'huis van cultuur' gezet voor de grote mensen. Nu wordt het vuil hier allemaal verbrand in ovens (inclusief mijn loodjesgeweer). Laatst gewijzigd door piazzolla : 5 september 2020 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen steenbakkers
![]()
![]() |
#19868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merk op hoe kabouters altijd blijven terugkomen. Onder wat voor vorm dan ook ![]()
![]() |
![]() |
#19869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Destijds Paulus de Boskabouter , daar keek ik elke keer naar
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 september 2020 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn buurvrouw had er zo een stuk of zes in haar nof staan. Zo van die witte lelijke plastieken. En na een tijd had ze er zo van die tuinverlichting op zonnepaneeltjes rondgeplaatst. Ik heb mij altijd afgevraagd hoe het komt dat tuinkabouters altijd glimlachen. In mijn hof slingeren er zo nog een paar van die plaasteren exemplaren rond. Van sommige ontbreken ondertussen wat lichaamsdelen, een kop of zo, of hun pinnenmuts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.google.be/search?q=zombi...iw=800&bih=275 https://www.google.be/search?q=kille...iw=800&bih=275 ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 september 2020 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Destijds mocht ik thuis in de tuin van m'n ouders wat schieten met het loodjesgeweer van mijn pa. Een Diane luchtkarabijn met vizier. Het eerste wat sneuvelde waren de kaboutertjes. Dan de tulpen. En, op een bepaald moment waren wat gaatjes in de rolluiken van de buren. Bleek een dure grap te zijn. Pa en ma kwaad. De kaboutertjes zijn weg. De karabijn is nog altijd puur erfgoed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar , de zombiekabouters zullen wraak nemen wanneer u slaapt
![]() https://www.google.be/search?q=ghost...iw=800&bih=275 ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 5 september 2020 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga maffen, en dromen van kaboutertjes ...
Slapwel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#19878 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga sebiet ook mijne tram opzoeken !!
Ik ga dromen van dames met een waaier , ik lig onder een palmboom , en die dames wuiven zo zachtjes de wind in mijn droom !! ![]() En ze gooien ook bloemetjes rond mij en ze zingen ook nog een liedje .... Euh .... ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 september 2020 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19880 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen mensen met slechte smaak
![]()