![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waalse regering maakt 50 miljoen euro vrij om zwaar getroffen sectoren te ondersteunen.
Zijn dat gekregen Vlaamse centjes die men daar vrijmaakt of zie ik dat weer maar eens verkeerd?? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(doen ze al jaren zo) Laatst gewijzigd door Shadowke : 7 september 2020 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad wel al jaren aan de gang.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2020 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Wordt hoog tijd dat de kiezer eens duidelijk maakt aan de heren politici waar het om draait en eens een flinke staking in gang zet. Zo eentje van alle sectoren plat. Zo zouden ze dat in ieder normaal ander land doen, hier laten ze hun maar verder aanmodderen.
Laatst gewijzigd door Garry : 8 september 2020 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In éénzelfde beweging zetten ze de grootste groep Vlamingen politiek buiten spel met medewerking van enkele Vlaamse (?) met de Walen collaborerende mini-partijtjes die enkel op postjesjacht zijn (en daar zelfs hun moeder voor zouden verkopen). Bah.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 8 september 2020 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |