![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Noord Sentinel eiland worden "bezoekers" door de lokale stam gedood.
Bestuurlijk onder India, worden de "moordenaars" niet aangeklaagd of vervolgd. Hun recht om alleen te blijven wordt erkend. https://en.wikipedia.org/wiki/North_Sentinel_Island
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met zulk links wil ik niets te maken hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens heb ik me regelmatig zelf geërgerd aan zijn vijandige houding t.o.v. het VB maar ik denk dat die aan het veranderen is en na de volgende verkiezingen zeker wanneer zal blijken dat het VB veruit de grootste partij van belgië zal worden. Mijn probleem is wel dat ik geen rancune ken. BDW heeft me levenslang geschorst na ons charter in 2005 en ook mijn vrouw werd een paar jaar geleden geweigerd. Toch blijf ik geloven in de partij, ik kan niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is helemaal geen zusterpartij, dat is a la guerre comme a la guerre.
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA heeft geen zusterpartij. Het Blok is net als alle andere Vlaamse partijen een concurrent. In dit geval trouwens haar gevaarlijkste concurrent. Van Grieken is ze aan het leegvreten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard is dat geen zusterpartij maar de concurrentie. Maar ik denk wel dat nu ze de NVA er federal zo opzichtig hebben afgereden, dat de volgende Vlaamse regering uit deze twee partijen zal bestaan. Federaal mogen ze toch niet meedoen.
![]() |
#349 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang gaat men die mythe nog proberen in leven te houden ? Had De Wever die dwaze poging om er MR te willen afrijden gestopt, dan hadden we nu een regering en dan was zijn formatiepoging een succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen zijn ze beginnen panikeren, en is de Marrakesh-hysterie ontstaan die finaal eindigde in het weglopen van N-VA. Het klopt wel dat de groei van Bruin groter is dan het verlies van Geel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, dat mag natuurlijk, het is niet verboden van de onnozelaar uit te hangen. Ik ben wel benieuwd hoe ver hij geraakt met de vrienden van OVLD en de CD&V. Hij wil al heel zijn politiek leven het VB verslaan, hoe ironisch is het dat het net BDW is die nu het VB groter dan ooit maakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is dat verboden?
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse ziekte beschreven tot in de kern.
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NVA wil het verlies aan het VB compenseren door stemmen aan te trekken van Conservatief Vlaanderen, vandaar de anti-abortusretoriek. Vraag is of dat gaat blijven lukken.
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je dat vandaan ? Dan had de PS toch de stekker eruit getrokken, zoveel was toch duidelijk ? Dat is trouwens wat er gebeurd is he. De PS wilde ENKEL een akkoord met N-VA als MR niet meedeed. En aangezien BDW niet geslaagd was in zijn huiswerk om O-VLD zonder MR mee te krijgen, heeft de PS toch gezegd "dan stoppen we ermee" ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 10 september 2020 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, dat is "overheid" in het algemeen he, maar hier is het wel heel evident. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 september 2020 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Minister-President
|
![]() Dat was een eis van de PS he. Anders ging het te veel overhellen naar rechts. Deel van de deal die Bart en Paul hadden.