![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Karel De Gucht heeft weer een uitschuiver gedaan in Congo door een interne nota bekend te maken waaruit verkeerdelijk zou moeten blijken dat president Kabila niet de Congolese nationaliteit zou hebben en dat op een moment dat hij Congo bezoekt.
Indien Prins Philippe dit zou gedaan hebben, zou je de Vlaams-nationalisten weer eens luidkeels hebben horen schreeuwen, maar wanneer het een niet-verkozen, doch relatief machtige minister van buitenlandse zaken (machtig op Belgisch niveau althans) is die de stommiteiten begaat, hoor je ze niet. Twee maten en twee gewichten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Straks gaat Louis Michel nog bekwaam lijken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In tegenstelling tot prins Filip, kan de kiezer (in zekere mate) beslissen over het al dan niet aanblijven van De Gucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik zal mijn appreciatie voor De Gucht en Verhofstadt-II gepast laten blijken in het stemhokje. De dag dat ik daarvoor de kans krijg wat betreft het voortbestaan van le simple de Laeken word ik monarchist...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Arrogantie heeft geen grenzen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Belgiekske is ziekske |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
|
![]() ik dacht dat wat Hans1 betrof, Filip nooit een uitschuiver heeft gemaakt?
Citaat:
Zorroaster slaagt bovendien ook de nagel op de kop, alhoewel hij de invloed van de kiezer in ons particratisch systeem ook overschat
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Who the fuck is he ?????
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Gaat ge VB stemmen? Zoniet stemt ge immers toch 'De Gucht' in een of andere vorm. ![]() Trouwens: moet ik hieruit opmaken dat ge voor de liberalen stemde? Zelfs wanneer 400.000 N-VA stemmers volgende keer niet op De Gucht stemmen, dan forceren ze voor hem slechts het bescheiden verlies(?) van 0 stemmen. Wie weet expliqueert hijzelf zoiets niet als winst. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hans1 : 18 februari 2005 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht effe dat hij over een bananenschil was uitgegleden...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Inderdaad, 2 maten en 2 gewichten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Misschien moet ik een nepprofiel aanmaken en "teleurgesteld liberaal" gaan spelen, misschien maakt dat meer indruk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ik stel voor dat ze hem aan de krokodillen voeren...
![]() |
![]() |