![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgaande op zijn 4 jaar presidentschap verdient hij zeker de Nobelprijs voor vrede. De grootste schande ooit was dat Obama de Nobelprijs kreeg in het begin van zijn presidentschap omdat hij zwart was. Achteraf is Obama een oorlogspresident gebleken. Die bende die nu Nobelprijzen uitdeelt doet het niet in functie van verdiensten maar naargelang ze passen in een stramien en Trump past natuurlijk niet in dat stramien. Had pakweg Clinton in 2016 gewonnen dan waren er waarschijnlijk wereldwijd enkele miljoenen doden gevallen op die 4 jaar. Trump haat oorlog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/brokk...p-af~b97d0a90/ Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 september 2020 om 19:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump is feitelijk mijn keuze niet want ik ben voor een zo groot mogelijke vrije wereldhandel. Maar als hij wint ga ik jubelen. Omdat ik die partijdigheid van Europeanen en hun haat tegenover Trump kotsbeu ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Dikke 2!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen haat, dat is een feit. Ik zou het recentste geval kunnen aanhalen. Maar ik heb er geen zin in. ![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is niet Trump die vereerd hoort te zijn over die prijs die alle betekenis verloren heeft door 't uitdelen aan 1. Yasser Arafat terrorist en 2. Obama oorlogspresident. 't Is dat PC commiteetje dat vereerd zou moeten zijn dat hun onbenullig prijsje geaccepteerd zou worden door Trump.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch won hij, met maar 1 zender die achter hem stond.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel anonieme bronnen. Bolton was wel aanwezig, niet meteen Trump's beste vriend en hij ontkent. De US ambassadeur was aanwezig: ontkent, en meerdere niet anonieme bronnen die aanwezkg waren ontkennen, met naam en toenaam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het recentste geval waar Biden 4 Pinocchios krijgt van de WaPoEx en jij kwam roepen dat Trump liegt?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je houdt wel van 'n snedig vrouwmens dat niet op haar mondje gevallen is, zolang 't niet al tè snedig wordt. Verwittig me op tijd, je weet toch dat ik niemand 'n kwaad hart toedraag. Maar maar, als ik mocht kiezen zou ik Trump president van de wereld maken, levenslang. Toch zo lang ik leef. ![]() Hij schopt overal tegen waartegen ik graag schop, hij geeft geen ene mallemoer om wat men van hem denkt, wat er over hem gezegd of geschreven wordt, hij ploegt voort als 'n Brabantse trekker. Hij hakt er in met de botte bijl en trolt z'n tegenstanders tot ze niet meer weten waar hun dulle kop staat. Dat mag ik wel, ik herken dat, ik geef ook geen fluit om wat er over me gedacht, gezegd of geschreven wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ohw, ik heb hier te maken met 'n persoonlijke kennis van President Trump.
Wat 'n eer.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Trump Rulez.
![]() |