![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe krijg je dat geriddeld? The Washington Post Examiner geeft Biden (Campaign Ad) 4 Pinocchios, en Dadee begint te roepen; "Jamaar Trump liegt"!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#962 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ofwel is Dadeemelee een propaganda account, dat lijkt me ook nog waarschijnlijk. Alhoewel het natuurlijk vreemd is om biden te komen promoten op een plaats waar niemand op hem kan stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#963 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#964 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Biden nu helemaal dement geworden? Op 33 minuten begint hij cijfertjes voor te lezen, 6114 militaire doden van Covid-19 terwijl het er 7 zijn. Van demente Biden begrijp ik het nog, maar het zwijgen van de media over die gaffels (die wel op Trump z'n leugenlijst zouden komen) is oorverdovend.
https://www.c-span.org/video/?475470...plans-michigan Er zijn 7 (!) doden onder de militairen en 70 doden bij burgers en onderaannemers die voor de militairen werken. https://www.militarytimes.com/news/y...from-covid-19/ https://thehill.com/policy/defense/5...-from-covid-19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah toch, ze melden het ten minste, Joe Biden had zich lichtjes vergist in de bron van de doden. Hij had nochtans een oortje in tijdens die toespraak voor zover ik kon zien.
https://edition.cnn.com/2020/09/09/p...eck/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#966 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Trump neemt Biden medicatie om hem wat actiever te maken en dat lijkt me niet vergezocht, welke 70+ neemt nu geen medicatie en iets om je mentaal op te peppen is niet abnormaal.
Hij beweert ook dat Bernie Sanders ging gewonnen hebben als Elizabeth Warren vroeger was vertrokken uit de race. “I think there’s probably—possibly—drugs involved,” Trump told Fox News host Jeanine Pirro in an interview that will air on Saturday night. “That’s what I hear. I mean, there’s possibly drugs. I don’t know how you can go from being so bad where you can’t even get out a sentence.” "I mean, you saw some of those debates with the large number of people on the stage," Trump added. "He was -- I mean, I used to say, 'How is it possible that he can even go forward?'" Trump went on to claim Biden only won the Democratic nomination "because Elizabeth Warren didn’t drop out. Had she dropped out, Bernie would have won Super Tuesday, every state and you would have had Bernie instead of Biden." https://www.vanityfair.com/news/2020...oe-biden-drugs |
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#969 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat hij met Pocahontas een hele serie grapjes had over haar vermeende roots. Joe Biden is niet bepaald ijzersterk maar je moet wel uitkijken dat je niet te veel spot met een halfseniele opa. Amerika heeft nogal de neiging om het op te nemen voor de underdog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#971 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op termijn zie ik in China wel een type als Kim Oen opduiken. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 13 september 2020 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#972 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Maar gij kunt er [hopelijk] gemakkelijker vanaf.)
![]() |
![]() |
#973 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#974 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat hij dat gaat proberen. Als hij geen Potus meer is kan hij geen processen meer ontwijken en vliegt hij voor de rest van zijn leven achter de tralies.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#975 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roger Stone zegt het openlijk. Ge weet wel, die veroordeelde Trump aanhanger die prompt gratie kreeg van Trump.
Het is eigenlijk ondenkbaar, maar Trump is zo wereldvreemd dat ik het mogelijk acht.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#977 |
Banneling
|
![]() Dan gaat de hamvraag zijn hoeveel impact hij heeft over het leger. Ik denk niet dat het Pentagon hem in dezer zal bijtreden. Maar goed, dat zijn vooralsnog sci-fi scenario's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#978 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#979 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als hij wel verliest is het fraude en accepteert hij het niet. Volgende januari zou de VS wel eens ZONDER officieel president kunnen vallen. Trump is een gevaar voor de democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#980 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt ook af van de vertragingen door mail-in-voting, hertellingen en processen die gevoerd zullen worden door beide kanten. Het zal vreemd aanvoelen enkele weken te moeten wachten op de definitieve uitslag.
|
![]() |
![]() |