![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Real Madrid ontvangt onverwacht miljoenenbod op reservespeler
Mijn carrière is precies nog niet afgelopen. Ik weet niet wat ik er moet gaan doen, waarschijnlijk hebben ze iemand nodig om onderhoudswerken te doen. https://www.msn.com/nl-be/sport/voet...?ocid=msedgdhp |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik wel mits aan volgende voorwaarden wordt voldaan;
-ik wil een harem die uitsluitend bestaat uit moslima's -ik wil dat het alcoholverbod niet van toepassing is op mij -ik wil permanent een tolk ter beschikking, liefst vrouwelijk met dikke tetten -ik wil enkel indoor voetballen met airco -plaatselijke wetten en achterlijke religieuze leefregels zijn voor mij niet van toepassing -ik dien me niet te houden aan een dress code -ik dien me geen reet aan te trekken van ramadan e.d. -ik wil varkensvlees -ik wil vrouwelijke supporters |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling