![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die had ik al in de woordkeuze gelegd. Er is dan altijd wel iemand die een impliciet mopje moet teniet doen door het expliciet te maken.
![]() |
#982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat we het evolutionaire voordeel of de neutraliteit ervan niet begrijpen, is iets anders dan dat het afwezig is. Alles wat voorkomt in de (levende) natuur heeft zijn "bestaansrecht" evolutionair al moeten verdedigen. Natuurlijk kan het zijn dat homoseksualiteit een negatieve nevenwerking is van een ander, selectief positief gegeven. Ik zeg maar wat: stel dat er een recessief homo-gen is, dat wel dominant werkt tegen "onder de sloef liggen". Stel dat "onder de sloef liggen" een slechte eigenschap is (ttz, mannen die onder de sloef liggen hebben minder nakomelingen dan mannen die dat niet zijn, maar velen vallen onder de sloef). Stel nu dat er een gen is dat, als het in 1 exemplaar aanwezig is, U beschermt van "onder de sloef te liggen". Jammer genoeg ben je een nicht als je twee zulke genen hebt. Een nicht zijn is nog nadeliger dan "onder de sloef liggen". Maar genetisch gezien zijn er veel meer mannen met 1 zulk gen, die weerstaan aan "onder de sloef liggen", en ja, nu en dan geeft dat een nicht. Als dusdanig is "nicht zijn" een bijwerking van "beschermd zijn tegen onder de sloef liggen", maar dat gen is niettemin evolutionair voordelig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik radikaal tegen ben, maar ook voor hetero koppels, is merchandising van kinderen, ttz, de fabricatie van kinderen voor anderen. Het idee dat men consumptie kinderen gaat maken, is erover voor mij. Voor homo koppels is dat min of meer de enige manier. Maar ook voor hetero koppels ben ik daar tegen. Nog eens, om echte weeskinderen te helpen, dat mag iedereen doen voor mij. Maar die situatie "organiseren" is erover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De research waar je naar gelinkt hebt toont vanalles aan, maar weerlegt in geen geval mijn punt: Citaat:
Citaat:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6309949/ Citaat:
Citaat:
Jij noemt dit buikgevoel: Ik noem dat het voorzorgsprincipe. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 |
Banneling
|
![]() Homoseksualiteit ontstaat door een gebrek of teveel aan de juiste hormonen in de baarmoeder. Het is niet genetisch, het is niet aangeleerd. Het is gewoon een verkeerde ontwikkeling van de hersenen tov het lichaam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
tweelingenstudies bevestigen die hypothese niet
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absurd van daar links en rechts bij te betrekken. Ik zie gewoon niet waarom een mannenkoppel geen even goede ouders zouden zijn als een standaard man-vrouw koppel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat geloof ik graag, maar het is helaas zonder enige betekenis, dat wat u wel of niet ziet.
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat homoseksualiteit een absoluut erfelijk voordeel zou hebben ; wel dat het blijkbaar minder opportuun is om een soort zonder homoseksualiteit te hebben, dan met ; of op zijn best een onverschilligheid. Anders zou het weggeselecteerd zijn. Als dusdanig kan je moeilijk aan eugenetica gaan doen en zeggen dat, aangezien de natuur "te dom" was om dat weg te selecteren, we dat even in haar plaats gaan doen, kwestie van de zaken op orde te krijgen, he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vijandige bevolkingsgroepen uitmoorden (inclusief hun kinderen) met atoombommen is te verantwoorden maar kindjes verkopen niet? ![]() Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 14 september 2020 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#997 |
Minister-President
|
![]() [quote=vanderzapig;9447897]Bedankt voor de linkjes. Een deel ervan is echter gewoon opinie, geen research. Gelieve die in het vervolg achterwege te laten want: tijdverlies.
De research waar je naar gelinkt hebt toont vanalles aan, maar weerlegt in geen geval mijn punt: Ten eerste zijn de onderzochte koppels hoofdzakelijk vrouwelijk: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6309949/ https://bmcpublichealth.biomedcentra...71-2458-14-635 Ten tweede gaat het hier niet specifiek om adoptie door holebi koppels maar wel over holebi koppels met kinderen in het algemeen. Ik neem aan dat slechts een kleine minderheid van de onderzochte gevallen adopties zijn. Wanneer iemand eerst kinderen maakt in een hetero-relatie, daarna uit de kast komt, scheidt, gaat samenwonen met zijn/haar nieuwe partner en co-ouderschap opneemt met zijn/haar ex, dan gaat het niet om kinderen die opgroeien zonder biologische vrouw als moederfiguur. Jij noemt dit buikgevoel: Wat wil de OP precies bereiken in deze discussie? Dat je daar al 8 jaar over moet lullen in deze topic? Wat is het uiteindelijke doel? Het gaat hem hemaal niet over de kinderen zover is mij duidelijk. Maar over de homoseksuelenen zelf. Wat zijn homoseksuelenen in uw ogen? Untermenschen?
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 14 september 2020 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 14 september 2020 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het om lesbiennes gaat dan doen die beroep op een donor. De moeder is wie bevalt. Van wie de eicel komt is overeen te komen. Bij homomannen is het nog gemakkelijker. Adoptie dus noodzakelijkerwijs. Maar daar is geen vertrouwen in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |