Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 september 2020, 11:09   #61
DeZeeuw
Provinciaal Gedeputeerde
 
DeZeeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2020
Locatie: Middelburg
Berichten: 887
Standaard

denkimi: "Het probleem is dat veel mensen als dezeeuw hier gewoon niet verder kijken dan het vtm nieuws.
Die mensen denken werkelijk dat corona een ernstige dodelijke ziekte is, gewoon omdat hen dat in het begin is wijsgemaakt en er hen ondertussen niemand heeft verteld dat het niet zo is."

U zou eens moeten gaan praten met artsen en verpleegkundigen in ziekenhuizen waar het tijdens de eerste golf vol gelegen heeft met covid-19 patiënten!
Ik denk deze mensen tranen in de ogen krijgen wanneer ze uw onnozele gezever horen.

Luister naar wat de deskundigen zeggen en laat u toch alstublieft niet het hoofd op hol brengen door populistisch geleuter en rare complottheorieën!
DeZeeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 11:21   #62
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
denkimi: "Het probleem is dat veel mensen als dezeeuw hier gewoon niet verder kijken dan het vtm nieuws.
Die mensen denken werkelijk dat corona een ernstige dodelijke ziekte is, gewoon omdat hen dat in het begin is wijsgemaakt en er hen ondertussen niemand heeft verteld dat het niet zo is."

U zou eens moeten gaan praten met artsen en verpleegkundigen in ziekenhuizen waar het tijdens de eerste golf vol gelegen heeft met covid-19 patiënten!
Ik denk deze mensen tranen in de ogen krijgen wanneer ze uw onnozele gezever horen.

Luister naar wat de deskundigen zeggen en laat u toch alstublieft niet het hoofd op hol brengen door populistisch geleuter en rare complottheorieën!
Welke deskundige, deze die betaald worden door de vaccin promotors of onafhankelijke? Dus naar wie moeten we luisteren en wanneer hebben ze het gezegd.

In 2018 hebben we een zware griepgolf gehad met bijna identieke toestanden, rusthuizen hadden massa sterfgevallen en ziekenhuizen gingen in een semi lockdown. Vraag daar ook eens naar, vreselijke toestanden maar zo is het altijd al geweest, mensen worden ziek en gaan dood. Mag dat niet meer?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 11:45   #63
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi:
"Het probleem is dat veel mensen als dezeeuw hier gewoon niet verder kijken dan het vtm nieuws.
Die mensen denken werkelijk dat corona een ernstige dodelijke ziekte is, gewoon omdat hen dat in het begin is wijsgemaakt en er hen ondertussen niemand heeft verteld dat het niet zo is."
U zou eens moeten gaan praten met artsen en verpleegkundigen in ziekenhuizen waar het tijdens de eerste golf vol gelegen heeft met covid-19 patiënten!
Ik denk deze mensen tranen in de ogen krijgen wanneer ze uw onnozele gezever horen.


Luister naar wat de deskundigen zeggen en laat u toch alstublieft niet het hoofd op hol brengen door populistisch geleuter en rare complottheorieën!
Ik heb zelf verschillende malen tijdens de piek in ziekenhuizen gelegen.

Het was er zo druk, dat de verpleegkundigen het werk van de verzorgenden en logistieke overnamen, en de zorgkundigen en logistieke op tijdelijke werkloosheid werden gezet.
De verpleegkundige hadden het zo druk in de ziekenhuizen, dat ze van verveling gingen helpen in de WZC.

Er hebben nooit meer dan 5500 covid-patiënten tegelijk in de ziekehuizen gelegen.
België heeft wel meer dan 34 000 ziekenhuisbedden.
Tijdens de piek waren er dus nog geen 16% van de ziekenhuizenbedden ingenomen door coronapatiënten.
Daghostiptalen leeg, opperatiekwartieren leeg, afdelingen heelkunde leeg, radiologie leeg, revalidatie leeg, spoedafdelingen leeg.
Het was zelfs zo grof, dat er een tijd meer dan 75% van de bedden leeg stond en er geen enkele medische behandeling die niet met covid-19 te maken had werd uitgevoerd.

En ja, artsen en verpleegkundigen krijgen de tranen in hun ogen, maar niet wegens de hoge werkdruk, wel wegens het inkomstenverlies.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 12:07   #64
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
U zou eens moeten gaan praten met artsen en verpleegkundigen in ziekenhuizen waar het tijdens de eerste golf vol gelegen heeft met covid-19 patiënten!
Ik denk deze mensen tranen in de ogen krijgen wanneer ze uw onnozele gezever horen.
De piek was heel intens, dat is juist. Maar veel problemen kwamen door slechte organisatie, en onvoorbereidheid.

Ik ken de situatie in Frankrijk beter, half mijn aangetrouwde familie zit in de medische sector in Lorraine, een van de ergst getroffen gebieden in maart-april.

Mijn twee schoonbroers zitten ginder in de verzorgende sector, en we kennen behoorlijk wat artsen ginder. Welnu, een goeie kennis is oogarts en chirurg, en die werkt deeltijds in een prive kliniek in Nancy waar hij zijn operaties doet. Die kliniek heeft zich in maart-april totaal omgebouwd tot covid ziekenhuis, en heeft AL DE REST geschrapt. Wel, die kliniek is gewoon twee maanden LEEG gebleven en die kennis van ons heeft dus ook geen oogoperaties meer gedaan. Niet 1 enkele covid patient is hen toegestuurd, nochtans waren ze allemaal klaar, met IC units en al en al het verzorgend personeel was enkel daarvoor nog "van dienst". Ze hadden een paar honderd bedden. Ik weet niet exact hoeveel daarvan IC units waren maar het was ook behoorlijk.

ONDERTUSSEN zagen wij op TV dat ze met veel spektakel een veldhospitaal van het leger installeerden met 60 plaatsen en dat ze patiënten overvlogen *naar Marseille* terwijl het openbaar ziekenhuis in Straatsburg (daar niet ver vandaan) en in Mulhouse op totale saturatie zat. Met lege klinieken op enkele tientallen km, die klaar stonden en geen kat gezien hebben.

Dus ja, het is "heet" geweest, vanwege de intensiteit van die korte puls en de slechte organisatie.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 12:07   #65
DeZeeuw
Provinciaal Gedeputeerde
 
DeZeeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2020
Locatie: Middelburg
Berichten: 887
Standaard

Hoofdstraat: "Welke deskundige, deze die betaald worden door de vaccin promotors of onafhankelijke? Dus naar wie moeten we luisteren en wanneer hebben ze het gezegd."

Alle deskundigen, zowel in Vlaanderen als in Nederland, benadrukken dat het houden van anderhalve meter afstand, het inperken van het aantal contacten én het regelmatig wassen van de handen de drie voornaamste regels zijn waar een ieder zich aan zou moeten houden.
En dit hebben ze niet één keer, maar wel honderd keer benadrukt inmiddels.
Ik begrijp werkelijk niet waar u (en anderen hier) de hoogmoed vandaan haalt om te denken dat u het allemaal beter weet.
Zelfoverschatting in optima forma als u het mij vraagt.
DeZeeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 12:13   #66
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
Alle deskundigen, zowel in Vlaanderen als in Nederland, benadrukken dat het houden van anderhalve meter afstand, het inperken van het aantal contacten én het regelmatig wassen van de handen de drie voornaamste regels zijn waar een ieder zich aan zou moeten houden.
Zeggen die deskundigen ook welk eindresultaat ze daarmee bereiken en hoe lang die inspanning van het volk gevraagd wordt ? Want het spreekt vanzelf dat 99% van de mensen niet bereid zijn om zoiets LANG te doen. Op een zeker ogenblik moet men met die gekheid stoppen he. Je gaat niet voor een jaar "het aantal contacten inperken" he. Dat is teveel gevraagd. Ja, uw handen wassen en zo, eventueel wel. Anderhalve meter houden, hoelang ?

Dat is geen leven he. Dus moet men zeggen "wij voorzien dat U dat 8 weken moet doen en daardoor is dan definitief 20 000 man gered". Wel, het is uiteraard zo dat als men daar 8 weken later mee ophoudt, dat dat NUTTELOOS is he.

Maar 40 weken, dat is teveel gevraagd natuurlijk. 40 weken "uw contacten beperken" voor de bevolking, dan verkiest men toch wel 20 000 doden zou ik denken. We gaan geen 40 weken "onze contacten beperken" als de kleine prijs daarvoor 20 000 doden is he. Dan kiezen we de doden, en houden we onze contacten.

Dus welke is de deal ? Welk is het voorstel van die deskundigen, waar de prijs aanvaardbaar is voor het beloofde definitieve resultaat ?

Je gaat toch niet aan 99% van de bevolking een jaar lang "contacten beperken" opleggen om minder dan 1% van de dood te redden he. Dat is geen redelijke prijs meer.

Maw, welke is de kosten-baten analyse die ons als resultaat voorgehouden wordt, welke inspanning, hoeveel weken, en welk resultaat ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 16 september 2020 om 12:16.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 12:22   #67
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
Hoofdstraat: "Welke deskundige, deze die betaald worden door de vaccin promotors of onafhankelijke? Dus naar wie moeten we luisteren en wanneer hebben ze het gezegd."

Alle deskundigen, zowel in Vlaanderen als in Nederland, benadrukken dat het houden van anderhalve meter afstand, het inperken van het aantal contacten én het regelmatig wassen van de handen de drie voornaamste regels zijn waar een ieder zich aan zou moeten houden.
En dit hebben ze niet één keer, maar wel honderd keer benadrukt inmiddels.
Ik begrijp werkelijk niet waar u (en anderen hier) de hoogmoed vandaan haalt om te denken dat u het allemaal beter weet.
Zelfoverschatting in optima forma als u het mij vraagt.
Deskundigen zeggen ook dat een lichte besmetting een ongevaarlijke immuniteit oplevert, dat je besmettingen nodig hebt om immuniteit op te bouwen en dat jezelf afsluiten van andere mensen je afzwakt tegenover allerhande virale ziektes.

Wat die Van Ranst en andere deskundigen zeggen is dus erg ongezond als je dit lang doet, die zijn ook niet neutraal want betaald door vaccin promotors. Je hebt neutrale deskundigen nodig.

Plus, een lockdown kost geld, dat gaat ook levens kosten als we iemand moeten helpen met een dure behandeling. Oude mensen gaan dood aan eenzaamheid, ik ken zelf zo'n geval.

Dus, wie ben je bereid om op te offeren en waarom?

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 16 september 2020 om 12:25.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 12:28   #68
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
Hoofdstraat: "Welke deskundige, deze die betaald worden door de vaccin promotors of onafhankelijke? Dus naar wie moeten we luisteren en wanneer hebben ze het gezegd."

Alle deskundigen, zowel in Vlaanderen als in Nederland, benadrukken dat het houden van anderhalve meter afstand, het inperken van het aantal contacten én het regelmatig wassen van de handen de drie voornaamste regels zijn waar een ieder zich aan zou moeten houden.
En dit hebben ze niet één keer, maar wel honderd keer benadrukt inmiddels.
Ik begrijp werkelijk niet waar u (en anderen hier) de hoogmoed vandaan haalt om te denken dat u het allemaal beter weet.
Zelfoverschatting in optima forma als u het mij vraagt.
Het gaat niet over het handen wassen, afstand houden en directe contacten vermijden.

Dat zijn regels die je altijd moet toepassen, ook als er geen pandemie is.


Het gaat over de vrijheidsberovingen.
Die gaan zelfs zo ver, dat er vandaag nog steeds meer dan 200 000 Belgen beroofd worden van het recht op arbeid.
Die gingen zo ver dat men de burger zelfs het recht op medische hulpverlening ontzegde.
Die gaan zo ver dat men zelfs vandaag nog steeds een verbod op kennismaking tussen mensen handhaaft.
Die gingen zo ver dat men lange tijd kinderen het recht op ontwikkelen en leren heeft ontnomen
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 12:35   #69
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het gaat niet over het handen wassen, afstand houden en directe contacten vermijden.

Dat zijn regels die je altijd moet toepassen, ook als er geen pandemie is.
Niet dus als je een sterk immuunsysteem wil behouden, je hebt contact en besmettingen nodig, liefst in kleine dosis. Hoge dosissen krijg je bv via airco systemen maar daar is de beheerder van het gebouw voor verantwoordelijk.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 13:52   #70
DeZeeuw
Provinciaal Gedeputeerde
 
DeZeeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2020
Locatie: Middelburg
Berichten: 887
Standaard

Hoofdstraat: "je hebt contact en besmettingen nodig, liefst in kleine dosis. Hoge dosissen krijg je bv via airco systemen maar daar is de beheerder van het gebouw voor verantwoordelijk."

Kijk, hIer valt u toch echt door de mand; dit slaat namelijk helemaal nergens op.

Virusdeeltjes hechten zich aan menselijke cellen en gebruiken deze cellen om zichzelf te vermenigvuldigen.
Het gaat er dus niet zozeer om hoeveel virusdeeltjes het lichaam binnenkomen, maar vooral om hoe uw lichaam hierop reageert.
Bent u jong en gezond dan zal uw lichaam snel reageren en het virus aanvallen.
Bent u oud en/of verzwakt dan zal het virus de kans krijgen zich te verspreiden doordat de virusdeeltjes zichzelf ongehinderd kunnen blijven vermenigvuldigen.

Nogmaals: luister naar de experts.... zij weten er echt veel meer van dan u.

Laatst gewijzigd door DeZeeuw : 16 september 2020 om 14:12.
DeZeeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 14:23   #71
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
Hoofdstraat: "je hebt contact en besmettingen nodig, liefst in kleine dosis. Hoge dosissen krijg je bv via airco systemen maar daar is de beheerder van het gebouw voor verantwoordelijk."

Kijk, hIer valt u toch echt door de mand; dit slaat namelijk helemaal nergens op.

Virusdeeltjes hechten zich aan menselijke cellen en gebruiken deze cellen om zichzelf te vermenigvuldigen.
Het gaat er dus niet zozeer om hoeveel virusdeeltjes het lichaam binnenkomen, maar vooral om hoe uw lichaam hierop reageert.
Bent u jong en gezond dan zal uw lichaam snel reageren en het virus aanvallen.
Bent u oud en/of verzwakt dan zal het virus de kans krijgen zich te verspreiden doordat de virusdeeltjes zichzelf ongehinderd kunnen blijven vermenigvuldigen.

Nogmaals: luister naar de experts.... zij weten er echt veel meer van dan u.
Makker, we weten dat Uw kennis niet verder reikt dan wat voorgekauwde talking points. Als men U wijst op logische denkfouten in uw redenering, wat in deze en andere kwesties al tot in den treure werd gedaan, dan herhaalt U gewoon de reeds geuite, voorgekauwde talking points, net alsof de logica dan plotsklaps verdwijnt.

U bent met andere woorden gewoon een troll.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 september 2020 om 14:33.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 14:25   #72
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het gaat niet over het handen wassen, afstand houden en directe contacten vermijden.

Dat zijn regels die je altijd moet toepassen, ook als er geen pandemie is.


Het gaat over de vrijheidsberovingen.
Die gaan zelfs zo ver, dat er vandaag nog steeds meer dan 200 000 Belgen beroofd worden van het recht op arbeid.
Die gingen zo ver dat men de burger zelfs het recht op medische hulpverlening ontzegde.
Die gaan zo ver dat men zelfs vandaag nog steeds een verbod op kennismaking tussen mensen handhaaft.
Die gingen zo ver dat men lange tijd kinderen het recht op ontwikkelen en leren heeft ontnomen

Neen, helemaal niet.

We leven gelukkig niet in een steriel labo.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 14:38   #73
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Neen, helemaal niet.

We leven gelukkig niet in een steriel labo.
wat wilt U nu zeggen?

Als men de logische redenering tot op het einde doortrekt, dan heeft "iemand" het recht om ons te verhinderen "ziek te worden" of "te sterven." Immers, mocht niemand zich dat recht toe-eigenen, dan kon er geen sprake zijn van een lockdown.

Dus, als "iemand" het recht heeft mij te verhinderen om te sterven, betekent dat logischerwijze dat "iemand" het recht heeft mij te verhinderen om te leven. Want, als ik leef, dan sterf ik ooit, en als ik ziek wordt, dan kan ik van de ziekte ook wel eens sterven.

Dus; wat is Uw standpunt? Heeft "iemand" het recht mij te verhinderen om te sterven? Heeft "iemand" het recht mij te verhinderen om te leven?

Of anders; bent U voor of tegen de moord op de ongeboren mens?
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 september 2020 om 14:41.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 14:40   #74
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
wat wilt U nu zeggen?

Als men de logische redenering tot op het einde doortrekt, dan heeft "iemand" het recht om ons te verhinderen "ziek te worden" of "te sterven." Immers, mocht niemand zich dat recht toe-eigenen, dan kon er geen sprake zijn van een lockdown.

Dus, als "iemand" het recht heeft mij te verhinderen om te sterven, betekent dat logischerwijze dat "iemand" het recht heeft mij te verhinderen om te leven. Want, als ik leef, dan sterf ik ooit.

Dus; wat is Uw standpunt? Heeft "iemand" het recht mij te verhinderen om te sterven? Heeft "iemand" het recht mij te verhinderen om te leven?

Of anders; bent U voor of tegen de moord op de ongeboren mens?
Ik merk dat ik de verkeerde zin heb gemarkeerd.

De zin die ik wilde bekritiseren is de volgende:

Citaat:
Dat zijn regels die je altijd moet toepassen, ook als er geen pandemie is.
Zulke dingen moet je helemaal niet altijd toepassen. Er is geen enkele reden om constant handen te wassen, afstand te houden en directe contacten te vermijden.

Er is niets mis met direct contact met andere mensen.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 16 september 2020 om 14:42.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 14:41   #75
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik merk dat ik de verkeerde zin heb gemarkeerd.

De zin die ik wilde bekritiseren is de volgende:



Zulke dingen moet je helemaal niet altijd toepassen. Er is geen enkele reden om constant handen te wassen, afstand te houden en directe contacten te vermijden.
we're on the same page then...
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 14:43   #76
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
we're on the same page then...
Ja, dus ik was eerlijk gezegd verbaasd over uw reactie.

Ik vind immers dat de maatregelen veel te ver gaan.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 14:56   #77
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ja, dus ik was eerlijk gezegd verbaasd over uw reactie.

Ik vind immers dat de maatregelen veel te ver gaan.
Elektronisch communiceren is niet hetzelfde dan in een goede kroeg, onder het genot van verfrissing naar keuze wereldproblemen op te lossen hé.

Gezien Uw verkeerd "geknipte" quote dacht ik dat U dezelfde mening was toegedaan dan die zeeuwse troll.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 september 2020 om 14:57.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 16:04   #78
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 6 augustus 2014
Berichten: 917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
Nogmaals: luister naar de experts.... zij weten er echt veel meer van dan u.
Ga met Kojak samenwonen.
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 16:05   #79
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 Bekijk bericht
Ga met Kojak samenwonen.
Maar wel afstand houden en masker op he, want uw bubbels zijn al vol !
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 16:06   #80
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Elektronisch communiceren is niet hetzelfde dan in een goede kroeg, onder het genot van verfrissing naar keuze wereldproblemen op te lossen hé.

Gezien Uw verkeerd "geknipte" quote dacht ik dat U dezelfde mening was toegedaan dan die zeeuwse troll.
Volledig mee eens.

Goed dat dit uitgeklaard is.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be