Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2020, 20:13   #241
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het kan meer dan 20 jaar geleden zijn toen ik het vliegtuig nam en toevallig zat Annemans naast mij. Gewoonlijk vermijd ik te praten met medepassagiers maar om één of andere reden waren we aan de praat geraakt (niet over politiek). De man was feitelijk de antipode van zijn imago.

Hij sprak rustig en als ik iets zei dacht hij enkele seconden na om een antwoord te geven. Zeker geen polemiek type. In ieder geval een zéér intelligent man. Maar dit is mijn opinie over de persoon niet wat hij politiek voorstaat

Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 september 2020 om 20:15.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2020, 20:23   #242
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het kan meer dan 20 jaar geleden zijn toen ik het vliegtuig nam en toevallig zat Annemans naast mij. Gewoonlijk vermijd ik te praten met medepassagiers maar om één of andere reden waren we aan de praat geraakt (niet over politiek). De man was feitelijk de antipode van zijn imago.

Hij sprak rustig en als ik iets zei dacht hij enkele seconden na om een antwoord te geven. Zeker geen polemiek type. In ieder geval een zéér intelligent man. Maar dit is mijn opinie over de persoon niet wat hij politiek voorstaat
Opletten, VB'ers voorstellen als gewone, normale mensen, dat is Belgie not done.
Oud 24 september 2020, 20:27   #243
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb niet het genoegen gehad om met Gerolf Annemans te communiceren. Jouw ervaring doet me denken over een stuk van Hans Bourlon dat ik ooit las toen hij stoemelings naast Gerolf Annemans plaats nam op een Katoen Natie event:

https://www.tijd.be/opinie/column/ui...g/9677808.html

Het stuk van Hans Bourlon liet me achter met een positiever beeld van Gerolf Annemans. Mijn beeld van G. Annemans is opnieuw negatiever geworden.

Mij lijkt het dat de Wetstraat actie van het Vlaams Belang een interne weddenschap was wie er het eerste afgevoerd zou worden in een politiecombi. Degenen die hun geld hadden ingezet op Filip De Winter, die er echt om vroeg ("Word ik opgepakt" tegen agent"), hebben verloren.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2020, 20:43   #244
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ooit noemde Donald Brussel een "Hellhole". Blijkt dat onze "hellhole" minder anarchie en wetteloosheid kent dan zijn eigen NYC, Washington DC en andere grootsteden. Dit alles volgens zijn eigen White House resoluties.

Wat is het verschil tussen de BLM rellen en de acties van het Vlaams Belang verkozenen in de Wetstraat ?
Als ik het goed voor heb is de Wetstraat verboden zone voor manifestaties dus wie daar gaat betogen weet dat hij of zij arrestatie riskeert. In dit geval was het natuurlijk berekende provocatie vanuit de VB hoek. Politie die politici of bekende figuren arresteert, in bijzijn van draaiende camera's, is natuurlijk gericht naar goedgelovige volgers of zelfs simpel denkende neutrale mensen. Goedkope en rendabele marketing.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 september 2020 om 20:46.
Oud 24 september 2020, 20:51   #245
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Is hij weer op vrije voeten ? Ze hebben hem gisteren toch met zijn volle goesting in de boeien geslagen.
Zonder een stelling in te nemen vond ik dat stukje theater toch ietsje te doorzichtig....dat had beter gekund

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 september 2020 om 20:55.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2020, 20:53   #246
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Opletten, VB'ers voorstellen als gewone, normale mensen, dat is Belgie not done.
Vraag is uiteraard wat men bedoelt men een gewone normale mens ? Wat voor de ene heel normaal is is voor de andere heel abnormaal.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2020, 20:54   #247
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Is hij weer op vrije voeten ? Ze hebben hem gisteren toch met zijn volle goesting in de boeien geslagen.
't moet erg zijn. Zelfs de flikken willen hem niet.
Oud 24 september 2020, 20:55   #248
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik het goed voor heb is de Wetstraat verboden zone voor manifestaties dus wie daar gaat betogen weet dat hij of zij arrestatie riskeert. In dit geval was het natuurlijk berekende provocatie vanuit de VB hoek. Politie die politici of bekende figuren arresteert, in bijzijn van draaiende camera's, is natuurlijk gericht naar goedgelovige volgers of zelfs simpel denkende neutrale mensen. Goedkope en rendabele marketing.
Ik denk dat het beeldmateriaal inderdaad stemmen gaat opleveren. Het Vlaams Belang is electoraal goed bezig op sociale media. Ze hebben goed beeldmateriaal kunnen capteren om te laten circuleren.

Ze verliezen door deze actie ook stemmen. De aanhangers van het Vlaams Belang, die voor "Law & order" zijn, kunnen deze actie niet smaken.

Ik denk dat het Vlaams Belang de actie volledig heeft berekend. Ik zou graag hun berekeningen inzien. Ik denk dat ze wat mislukt zijn in hun opzet, het was de bedoeling dat ook Tom Van Grieken en Filip De Winter opgepakt werden.
Oud 24 september 2020, 20:56   #249
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
als we Panda willen geloven, eten VB-ers hun eigen kinderen op.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2020, 21:00   #250
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat was de bedoeling natuurlijk, om die flik te overtuigen heeft hij hem zelfs een serieuze stamp gegeven.
Oud 24 september 2020, 21:36   #251
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
't moet erg zijn. Zelfs de flikken willen hem niet.
Misschien heeft hij gezegd dat hij meneer Jambon kende ?
Oud 24 september 2020, 21:40   #252
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Geachte heren

De Vlaams Behangers zijn bij dezen echte huichelaars zoals alle andere beleidsmensen.

VB (1978/2004 - 2019): "Hoofddoek moet weg!"
VB (2020) loopt gewillig met een hoofddoek te pronken.

Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2020, 21:49   #253
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
VB (2020) loopt gewillig met een hoofddoek te pronken.

Wijlen Marie Rose Morel, het liefdessubject van Van Hecke ( ex Vlaams Belang) was reeds in 2011 een trendsetter avant la lettre.
Oud 24 september 2020, 21:51   #254
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat is het verschil tussen de BLM rellen en de acties van het Vlaams Belang verkozenen in de Wetstraat ?
Dag en nacht.

Citaat:
In Brussel vond vandaag een Black Lives Matter-betoging plaats tegen racisme en politiegeweld. Volgens de politie waren er 10.000 mensen aanwezig. Het protest verliep vreedzaam, maar nadien kwam het tot relletjes op verschillende plaatsen, waaronder de Naamsepoort. Enkele winkels werden geplunderd.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/06...en-wereldwijd/
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2020, 22:01   #255
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij de VB actie zag je dit soort taferelen niet:

vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2020, 22:24   #256
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wijlen Marie Rose Morel, het liefdessubject van Van Hecke ( ex Vlaams Belang) was reeds in 2011 een trendsetter avant la lettre.
Of geen haar meer op haar raap door kanker therapie. Pijnlijke en misplaatste conclusie
Oud 24 september 2020, 22:52   #257
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Bij de VB actie zag je dit soort taferelen niet:

En dan durft ViveLaBelgique nog vragen wat het verschil is.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2020, 22:53   #258
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ooit noemde Donald Brussel een "Hellhole". Blijkt dat onze "hellhole" minder anarchie en wetteloosheid kent dan zijn eigen NYC, Washington DC en andere grootsteden. Dit alles volgens zijn eigen White House resoluties.

Er werd niets geplunderd?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2020, 22:55   #259
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:

Ja, ze begon haar te verliezen door haar kanker. Nogal laag en morbide van jou om dat als illustratie te gebruiken. Mijn beeld over jou is een stukje negatiever geworden.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2020, 06:29   #260
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[

Laatst gewijzigd door Gipsy : 25 september 2020 om 06:29.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be