![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5522 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5523 |
Europees Commissaris
|
![]() Yep. Volgens mij volgt ge dat Woke gedoe niet zo. Zolang de zgn kwaliteitskranten hier niet over schrijven weet Kojak het ook niet blijkbaar. Ik neem het je, dit keer, niet kwalijk.
(..) Kan geen kwaad om je te verdiepen wat er in die kleine vrijheidsstaatjes zich nu afspeelt. Portland. Deze boze kinderen gaan later wel het land besturen. Steeds meer van deze kinderen komen op de arbeidsmarkt. Waar men vroeger dat studenten die een studie als bv 'lesbian dancing' hadden gedaan — later wel zouden bijdraaien heeft het mis. Sterker deze mensen komen aan de bak en komen op posities waar ze hun maatschappelijke invloed kunnen gelden. Ik weet dat je daarvoor, in woke verdiepen, moet afwijken in ge gebruikelijke informatiestromen en hiervoor in sociaal media op zoek naar moet gaan. Het is niet anders om te begrijpen wat en waarom Trump nu bepaalde dingen kan zeggen op rallies en waarom er beweerd wordt dat Trump nu op de KKK, Klux Klux Klan, modus gaat — terwijl ondertussen de minderheden meer en meer naar hem overlopen.. Feiten. Hoe is dit in godsnaam mogelijk mag je je afvragen. Ook:waarom is er niet een kwaliteitskrant te vinden is die een in depth onderzoek doet en over dit fenomeen schrijft. Ik denk dat de ontwikkelingen zo snel gaan dat de beschrijving van een ontplofte stoomketel on slow motion hen nog te snel gaat. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 september 2020 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5524 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5526 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Agressief in de zin van soft en hard power. Zelfstandig mensen laten nadenken mag niet van deze beweging. Je moet een standpunt innemen. Dit gaat gewoon te ver hé. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 september 2020 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een onbestaande vijand creëren. Tiens tiens, wie deed dat nog? Als ik dergelijke taal lees dan weet ik welk vlees ik in de kuip heb.
![]() |
![]() |
#5528 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5529 |
|
![]() Dus enkel 'woke' mensen mogen zich 'woke' noemen. Als anderen het doen zijn het fascisten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5531 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De vraag stellen is ze beantwoorden: de uitgestoken-arm brigade in Duitsland deed dat ook. En de geschiedenis herhaalt zich: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5532 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Yep. ![]() En Stalin ook: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5534 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is als na een een nucleaire ramp in de natuur, Patriot Act, denk ik. Zoals in de natuur: Allerlei dieren krijgen genetische afwijkingen. Soms kan die goed uitpakken en er een nieuw soort uit ontstaan. Dat Wokenstein monster is ergens in die periode gecreëerd, denk ik. Onder Obama kreeg Woke snoepgeld in de vorm van subsidies. Onder Covid, Trump, zagen 'ze' hun kans schoon om in de hoogste versnelling te gaan. De massa kan / kon niets doen omdat massa verboden is vanwege infectie gevaar. Alleen zij, Woke, mochten de massa vormen zonder hiervoor juridische sancties te verwachten. Dit werd duidelijk bij de George Floyd, BLM, protesten. Trump kan vangwege deze protesten zijn rallies weer houden. Waardoor er nu 2 soort massabijeenkomsten zijn in Amerika. Trump en Woke — de nieuwe rector van BLM. Het gaat nu hard tegen hard. Stroomversnelling. Deze 3 presidenten op een rij gezet — acht ik Bush II nog het meest verantwoordelijk voor het Woke fascisme waar de 'normale' mensen onder gebukt gaan. Ieder zijn mening. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 september 2020 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5535 |
|
![]() Wokes hier, wokes daar, wokes overal:
Wie niet ‘woke’ is, is gezien https://sanctorumblog.wordpress.com/...-is-is-gezien/ Wokie wokie... ![]()
![]() |
#5536 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig eten ze uiteindelijk zichzelf op, telkens weer. De Wokers.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 september 2020 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |