![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8981 |
Banneling
|
![]() ![]() Dit doet me deugd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8982 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een harde landing op aarde kan dan heilzaam zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8983 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toen ik in ’t leger 's nachts wacht moest kloppen, kregen we de instructie – in het geval van een inbraak - om drie keer ‘Halt of ik schiet!’ te roepen. Pas daarna mochten we schieten. Dat zou ik dus ook doen bij ’n inbreker of een bende looters die m’n zaak/woning plunderen. Drie keer krijgen ze de kans om te gaan lopen, drie keer. Is dat niet sociaal genoeg, mss? Citaat:
Zie hierboven en als ge u bewapent dan moet ge dat slim doen. In een revolvermagazijn passen er gemiddeld 12-15 patronen. De eerste 3 zijn losse flodders, die de inbreker/looter mss/hopelijk van het lawaai doen gaan lopen. Als ‘m héél traag van begrip is en/of gewoon verder doet met ratten, zijn de volgende 5 rounds rubberpatronen, dus helemaal niet dodelijk, maar kunnen wel voor wat blauwe plekken en kneuzingen zorgen. Tegen dan zou ik toch mogen hopen dat die inbreker/looter het signaal begrepen heeft. En als ‘m desondanks dan toch besluit om verder te doen of zich naar mij te keren, spijtig, maar wat rest in m’n lader is dan van een iets hardere materie gemaakt, al zal ik wel proberen om ‘m niet-dodelijk te treffen. Btw, deze optie kan nooit geen kwaad, kwestie van genoeg bewijslast te kunnen geven: http://www.tachyoninc.com/pistol.html Citaat:
Citaat:
Negen op de tien woninginbraken in ons land nooit opgelost https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141023_01337674 ’t Artikel is wel 6 jaar oud, maar heb geen idee of dat pakcijfer ondertussen al veranderd is. En wat als…?: https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=8961
![]() |
![]() |
#8984 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Assassins creed's zijn vaker flop dan top nu. De laatste twee trokken terug ergens op, gelukkig. Maar Valhalla, dat nu in de stijgers staat, lijkt me echt enorme bagger te zijn. De footage die ik gezien heb in de zomer 3-4 maand voor release, was zo slecht kwa animaties dat ik er echt voor vrees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8985 |
|
![]() Ja, of efkes Bouchez bellen voor een oplossing.
![]() |
#8986 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die dat zeggen hebben nog nooit een wapen vastgehouden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In uw omgeving. Ik woon althans volgens de officiële geplogenheden, in hetzelfde land.
Er is een reden waarom huize Chaos gepantserde rolluiken heeft. Teveel mocrojochies die meisjes afdreigden die naar de school in de buurt gingen. Na een paar keer wat gebrul op't straat zijn er een paar grote ramen gesneuveld. Tot de "eerste generatie patriarchen", die kosten hadden, hun grieven bij de lokale Iman brachten. Ik heb daarvan geleerd. 1 debiel die geen huisnummer kan lezen kost me 3 grote dubbele beglazing ramen. Ergo, ik heb even samengezeten met een rolluik installateur. De luiken hier lachen eens met een bombardement van kinderkopjes of molotovs. Maar die mannen zijn nu geen "jong bejaarden" meer, maar stormen nu af op de octogenerische leeftijd. Dus hoe lang nog dat ik kan profiteren van "hun bescherming"?
![]() |
#8988 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8989 | |
|
![]() Citaat:
Bestaan er geen schietclubs dan, waar je kan leren om met een pistool om te gaan ? Trouwens, tekenend dat je verder niet ingaat op wat je in m'n post in bold zette...
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 september 2020 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8991 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je die procedure volgt zou het simpelweg moord worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8992 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Vilvoorde, waar de Grote Leider Hans Bonte al eens is mogen gaan lopen van zijn troetels.
Waar agenten in elkaar geklopt mogen worden door een kickboxend bontkraagje. het hyperagressieve bontkraagje was sneller terug op't straat dan de agenten verzorgd waren, want de jeugdrechter had "voorwaarden gesteld", het schoffie mocht alleen naar school en de sportclub... Vilvoorde waar Sikhs zwaar beboet worden omdat ze eigen mensen zonder papieren willen huisvesten en helpen... De tempel gesloten werdt daarvoor... Maar meneer Bontes troetels, die krijgen met gemak een vergunning om een historisch industrieel pand af te breken tot onder de grond, en er een nieuwe moskee met wooneenheden erboven op neer te poten. Welkom in Belgistan.
![]() |
#8993 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trump heeft dat geld niet ![]() Kortom, mocht de man herverkozen worden, dan is hij de eerste zittende president die zich falliet moet laten verklaren en waar zijn schuldeisers hem in de macht gaan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, daar staat een Odalrune in. Het is een nazi-spel voor extreem-extreem-rechtsen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8995 | ||
|
![]() Citaat:
Goe bezig. Citaat:
Net om die begrippen te voorkomen, zorg ik ervoor dat dit vermeden kan worden. Remember ?: In een revolvermagazijn gaan er gemiddeld 12-15 patronen. De eerste 3 zijn losse flodders, die de inbreker/looter mss/hopelijk van het lawaai doen gaan lopen. Als ‘m héél traag van begrip is en/of gewoon verder doet met ratten, zijn de volgende 5 rounds rubberpatronen, dus helemaal niet dodelijk, maar kunnen wel voor wat blauwe plekken en kneuzingen zorgen. Tegen dan zou ik toch mogen hopen dat die inbreker/looter het signaal begrepen heeft. En als ‘m desondanks dan toch besluit om verder te doen of zich naar mij te keren, spijtig, maar wat rest in m’n lader is dan van een iets hardere materie gemaakt, al zal ik wel proberen om ‘m niet-dodelijk te treffen. Opgeteld zijn dat acht niet-dodelijke waarschuwingen en met de 3 vocale waarschuwingen, is dat in totaal dus elf kansen om te stoppen/gaan lopen... Da's toch redelijk vriendelijk van mij, eh, om zo zorgelijk met het leven in te zitten van inbrekers/looters, niet ? Dus zo rap als jij denkt, zal dodelijk geweld of moord niet voorkomen, hoor. Alleen als de inbreker/looter zot genoeg is, om desondanks de flodders & rubbers toch zou besluiten om mij aan te vallen of m'n gezin in gevaar te brengen. Of mag dat ook al niet meer, mss? Trouwens, ik vraag me echt af waarom ge deze vraag steeds maar negeert: https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=8961
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 september 2020 om 23:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, plunderaars doen gewoon hun democratische plicht, herverdelen van goederen?
![]() |
#8997 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb die vraag beantwoord in een vorige post. Flikken bellen en ze laten inrekenen. Ook al geeft je 1000 waarschuwingen, iemand die jou niet naar het leven staat, mag je niet afschieten. Door die waarschuwingen verander je het enkel van doodslag in moord, dat laatste kan je levenslang opleveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8998 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet afgeschoten te worden door burgers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom hebben we anders een rechtssysteem in een democratie ? Haal het gerecht er uit en je hebt anarchie.
![]() |
![]() |
#9000 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |