![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik respecteer iedere mening maar vind het zielig dat men anderen in de grond moet boren om zijn eigen ongelijk te maskeren. En van dat Nazi gelul ed. jongens toch de oorlog is reeds bijna 80 jaar achter ons kan men echt niets intelligenter verzinnen, flauw hoor. Je moet al goed blind zijn om niet te zien dat de politiek er niets van terecht brengt en de multicul een miskleun is.
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ja, we zijn er nog niet. Omdat de burger nog denkt dat de wet gerespecteerd moet worden. Eens de burger zich niks meer aantrekt van wat die knoeiers declameren, en de politie en de rechters en zo zich dat ook niet meer aantrekken, zijn we er he. Maar er is nog wat weg te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte zijn er veel projecties geweest die destijds als "vilificatie" van een zekere soort vreemdelingen werd afgedaan, die achteraf bekeken, realiteit zijn geworden he. Als ik zeg: "we moeten Jan buiten gooien, want dat is een kinderverkrachter", dan kan je zeggen dat ik aan een ontmenselijking doe van Jan, en een cordon sanitaire rond mij leggen, zodat ik niet meer kan afkomen met mijn uitspraken die van mij een onaanraakbare maken. Op die manier kan niemand nog iets verkeerds zeggen van Jan, he. Wat voor een nazi ben ik wel niet, zomaar gratuite verdenkingen over Jan rondstrooien ? Wat voor een uitsluitingspropaganda ben ik wel niet aan het verkondigen ? Rap mijn mond snoeren voor het welzijn van de maatschappij ! En als 10 jaar later blijkt dat Jan nu al aan zijn 20ste kinderslachtoffer is, moet men mij dan nog steeds als een onaanraakbare beschouwen ? Of had ik eigenlijk gelijk ? Maar het ware genot is toch wel dat men volhardt in de boosheid, en dat ik leuk kan toezien hoe al uw kinderen een voor een onder Jan's handjes komen he, zonder dat ik iets moet doen, want men blijft mij het zwijgen opleggen omdat ik destijds gesuggereerd heb dat we Jan hadden moeten buiten gooien ![]() ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 28 september 2020 om 05:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, het is mss 80 jaar geleden begonnen maar het is wel nog steeds springlevend.
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even gevaarlijke ideeën, zoals "bemint uw naaste" zijn spijtig genoeg even springlevend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat gezegd zijn: de politie heeft nieuwe speeltjes. https://twitter.com/NiemandsKnegt/st...11457756889088 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mijdat mijn vader mij als kind hiermee manipuleerde. Ook hij"vergat" het belangrijkste deel van dit gezegde, namelijk heb anderen lief zoals jezelf . Uit zijn mond klonk het zo: Je mag niet aan jezelf denken Knuppel, maar moet aan de anderen denken. Aan mezelf denken was dus egoïstisch. Pas veel later kreeg ik door dat aan mezelf eerst denken volkomen normaal was. Het gezegde luidt immers: heb uw naaste lief ZOALS UZELF. Hoeveel is de liefde waard van iemand die niet eens van zichzelf heeft leren houden? Die niet EERST van zichzelf en de zijnen MAG houden?
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PRECIES!
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals met het coronavirus. Wie besmet is moet in quarantane omdat iedere besmette persoon anders een resem nieuwe slachtoffers maakt. Ook een pedofiel die ooit zelf slachtoffer geweest is moet dus "in quarantaine". Hij is slachtoffer maar ook dader. Aanvankelijk ging het je echter over "een soort" vreemdelingen. Ik herinner mij uit mijn jeugd dat er in de mijnstreek evenveel Polen, Tsjechen, Italianen, Spanjaarden, Oostenrijkers, en zelfs Russen woonden als autochtone Vlamingen. De problemen zijn pas begonnen na 1973 en de olieboycot vanuit de islamitische olielanden. Eens de resoluties van Straatsburg gestemd waren in 1975 was het hek goed van de dam. Er kwam niet alleen een officiële vrijgeleide voor de islamisering, ook racisme en discriminatie werden politieke hoogmissen. We kregen een centrum tegen racisme en discriminatie, en "aanbevelingen" voor de media waar de Belgische journalistenbond zich achter schaarde, over hoe er wel en niet over allochtonen moest bericht worden. Vandaag komen daar nog "mysterycalls" bovenop! In de "gratis" reclames op tv worden we overrompeld door donkerkleurigen. In de Amerikaanse series waarmee wij overspoeld worden spelen "negers" de politiechefs, en blanken de negertjes. Van de vrijheid om te discrimineren, nochtans een mensenrecht (of komen de kinderen van "onze" machthebbers niet eerst?) schiet niets meer over. En kijk waar we vandaag staan met "Bemin uw naaste méér dan uzelf en uw eigen kinderen".
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 september 2020 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
28 En een der Schriftgeleerden horende, dat zij te zamen in woorden waren, en wetende, dat Hij hun wel geantwoord had, kwam tot Hem, en vraagde Hem: Welk is het eerste gebod van alle? 29 En Jezus antwoordde hem: Het eerste van al de geboden is: Hoor, Israël! de Heere, onze God, is een enig Heere. 30 En gij zult den Heere, uw God, liefhebben uit geheel uw hart, en uit geheel uw ziel, en uit geheel uw verstand, en uit geheel uw kracht. Dit is het eerste gebod. 31 En het tweede aan dit gelijk, is dit: Gij zult uw naaste liefhebben als uzelven. Er is geen ander gebod, groter dan deze. 32 En de schriftgeleerde zeide tot Hem: Meester, Gij hebt wel in der waarheid gezegd, dat er een enig God is, en er is geen ander dan Hij; 33 En Hem lief te hebben uit geheel het hart, en uit geheel het verstand, en uit geheel de ziel, en uit geheel de kracht; en den naaste lief te hebben als zichzelven, is meer dan al de brandofferen en de slachtofferen. 34 En Jezus ziende, dat hij verstandelijk geantwoord had, zeide tot hem: Gij zijt niet verre van het Koninkrijk Gods. En niemand durfde Hem meer vragen. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 28 september 2020 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de AANBEVELINGEN VOOR DE BERICHTGEVING OVER ALLOCHTONEN betreft....
http://www.pers-gerecht.be/document.php?document_id=136 (link werkt niet meer) https://journalist.be/publicaties/ee...ng-allochtonen Citaat:
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#497 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat hier niet om een 'opperwezen' he. Dat is wat de gelovigen ervan gemaakt hebben die evenmin als de moderne 'atheisten' een symbolische tekst kunnen lezen. Het gaat om een theorie over de mens die veel inzichtsrijker is dan modern 'psychologisch' geblaat als 'je moet eerst jezelf graag zien om anderen graag te zien' etc.
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 28 september 2020 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, dat is het niet. Zulke 'verklaringen' zijn gewoon moderne projecties van de democratische (en dus emocratische, want dat hoor samen) mens. Omdat men geen hogere sturingsniveaus meer kent, wordt alles vanuit de emotie 'geduid'. Dat doen de gelovigen trouwens ook, maar dan met HUN emotionaliteit. Daar staan de 'gnostici' tegenover. Maar goed, dat is 'ein weites Feld'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tegen wie hebben we al allemaal niet moeten vechten door de eeuwen heen, we zullen er velen moeten haten. Oorlog zit nu eenmaal in onze "menselijke?" genen, kijk vandaag maar naar de wapenwedloop door "ontwikkelde?" landen. En als die eens gaan beginnen zullen we het zelfs niet meer kunnen navertellen of haten.
![]() |