![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn die niet extreem-rechts. Till Lindemann is daar altijd heel duiddelijk over geweest, zie bv dit oude nummer in de pers. https://www.trouw.nl/nieuws/rammstei....google.com%2F En inderdaad, de tekst van 'Links, 1-2-3-4' zou dat toch echt wel heeel duidelijk moeten maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#724 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe je best Xeno, geef extreemlinks ervan langs. ![]()
![]() |
![]() |
#728 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, uw ontkenning spreekt verscheidene boekdelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marie is erg zwijgzaam. Dat is abnormaal.
![]() ![]()
![]() |
#734 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die (du) Hass(t) heeft links al lang 't monopolie. Het zijn commies, die Rammsteiners.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet zo bekend in dat milieu itt jou blijkbaar.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Europees Commissaris
|
![]() Soms wel maar altijd niet. Ik was ooit de langst aangesloten VU-er. En ik heb ook niet meer deelgenomen aan de recente betoging.
En als voorproefje van mijn niet meer Vlaamse inzet geef ik een greepje van mijn bevindingen. Niet allemaal uiteraard want anders krijg ik wel een heel assortiment zogezegde Vlamingen op mijn nek. Ik hou het dus bij de futiliteiten. Over mijn echt politieke bevindingen zal ik du niet uitweiden. Deurklinken werden afgebroken; ingestreken ook met stront; hakenkruisen op mijn rolluiken geschilderd; bedreigingen in de brievenbus gestopt; leugens dat ik vreemd ging; brievenbus kapot geslagen; beplanting uit mijn voortuin midden op de rijweg gegooid en mijn gronden waardeloos gemaakt. En nu recent nog dachten Vlamingen dat ik opnieuw zou beginnen aan politieke spelletjes; zogezegd omdat vermoed wordt/werd dat ik zou meespelen omwille van rancunes. Mijn "njet" heeft echter opnieuw heisa veroorzaakt. Ik leef tussen Vlamingen. Dus Walen zijn nooit naar mijn streek afgezakt om de boel op stelten te komen zetten. Ik probeer met rust gelaten te worden wegens leeftijd en ziekte. Maar zelfs dat wordt mij niet gegund. De Vlaamse problematiek heb ik gekend en volop meegemaakt maar momenteel kan dit alles mij gestolen worden. Genoeg is genoeg geweest. Ik wens iedereen succes maar ditmaal zullen anderen er moeten voor zorgen. Ik speel niet meer mee. In het bijzonder omdat ik besef dat het Vlaanderen waarin ik ben opgegroeid er niet meer is. Het land en de mentaliteit van de Witte van Zichem is er evenmin niet meer. En het zal nooit meer terug komen. Ik laat dus dit land en zijn bevolking voor wat de waarde ervan nog is. Mijn besluiten kunnen verkeerd zijn maar dat is mijn zorg niet. Er zullen er anderen zijn die nog vele jaren moeten doorbrengen in een vijandige omgeving. En vooral dit besef is evenmin mijn zorg niet meer. Zoals zovele ouderen van dagen probeer ik nog de tijd die mij gegeven is door t brengen in het besef "après moi le déluge". Want plezant kun je het hier niet meer noemen. Niet voor de mensen zelf noch voor de bol waarop wij leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#740 |
Banneling
|
![]() Ihr wollt doch auch das Blut von Degen lecken. Linkser dan dit kan toch nauwelijks.
|
![]() |
![]() |