![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou wel eens met Calvo in een auto willen zitten.
Hij vooraan op de passagierszetel (want heeft toch geen rijbewijs) en ik achter hem. Ik zou hem dan wurgen met mijn schoenveter. Onverdoofd vanzelfsprekend, zoals zijn vrienden hun schapen ook behandelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Dit laatste geldt uiteraard als lachwekkende uitspraak van dikke mensen. Overgewicht is een groot volksvraagstuk dat snel opgelost dient te worden. De Vlaming dient op dit vlak het beleid van de Rijzende Zon over te nemen. Dhr. Depuydt heeft nooit met dit vraagstuk gekampt wegens zijn voorbeeldige levenshouding. Hij ontziet het vadsig en vervuilend wagengebruik, eet gezond en zuipt/rookt nooit. Citaat:
Met gespierde, mannelijke en rookvrije groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel Mevr. Depuydt, ik zal je waarnemingen over 't "wijvelijk" geslacht even bewaarheden met 'n uiterst oppervlakkige berichtgeving.
Niet zozeer in iemands auto zitten. Maar ik zou wel graag - voor even maar - Stjepan's cello willen zijn. ![]() https://youtu.be/3AUsZwck0_c
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heer
Donderdag zal het regenen (Lloverá el jueves). Wat het woord "goudgeel" (of blond) in uw weervraag te zoeken heeft is onduidelijk. U zal dus niet kunnen pronken met uw strandlichaam. Met zonnebruine, gespierde groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heren
Goede Vlamingen gebruiken ook geen woorden van vreemde afkomst zoals "saai" (< saie = "wollen stof"). Het verkleinwoord "sayette" (breiwol) werd ook ontleend, bv. in de West-Vleutse spreuk "sjette geven" (voort doen) Hoogachtend
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Hoe saai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over lichaamssappen gesproken.
Met Marcello zou ik anders ook weleens zoete broodjes willen bakken. ![]() Ik denk dat ik maar eens naar de Oak in Gent ga afzakken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 29 september 2020 om 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil Zeparella wel naar hun volgende optreden voeren.
Hopelijk vergeet ik niet te tanken, zodat we onderweg niet in panne vallen en de ijskoude nacht moeten doorbrengen op de achterbank van mijn ottoke. https://www.youtube.com/watch?v=R1xWo2dzTaM
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |